eitaa logo
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
3.2هزار دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
4.5هزار ویدیو
151 فایل
اگر‌به‌خاطر«حمایت‌ازوطن»متهم به ساندیس‌خوری می‌شویم؛ماساندیس‌خوری‌را ترجیح‌می‌دهیم به «وطن‌فروشی» ساندیس‌خورهم‌که‌باشیم، الحمدلله جیــره‌خوارِدشمن نیستیم🔥! ناشناس' @AGHILEH_BANIHASHEM_69 کپی : همه جوره حلالِ ..
مشاهده در ایتا
دانلود
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
کم‏کم کار حمایت دولت اسرائیل از بهائیان چنان بالا گرفت که به گفته یکى از بهائیان ساکن اسرائیل به نام
ضمناً این حمایت و اطمینان فوق‏العاده اسرائیل فقط به شوقى و سران فرقه ضاله محدود نمى‏شد، بلکه تمامى نفوس بهائى در جهان را فرا مى‏گرفت. عبدالله رفیعى، از بهائیان ایران که در اسفند 1339 همراه جمعى از هم‏مسلکان خود براى دیدار از مرکز بهائیت به اسرائیل رفته، در بخشى از گزارش سفرش نوشته است: «در گمرک تل‏آویو همین که خود را بهائى معرفى نمودیم، با کمال احترام، بدون تفتیش ما را فوراً مرخص نمودند، در صورتى که سایرین را به دقت رسیدگى و تفتیش مى‏نمودند.
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
ضمناً این حمایت و اطمینان فوق‏العاده اسرائیل فقط به شوقى و سران فرقه ضاله محدود نمى‏شد، بلکه تمامى ن
این مسأله مقطعى نیز نبود و در مدتى طولانى استمرار داشت، تا جایى که مردم عادى اسرائیل را نیز به اعتراض واداشته بود! به گزارش ساواک، یکى دیگر از بهائیان، به نام فریدون رامش‏فر، پس از دیدار از اسرائیل در جلسه هفتگى بهائیان (مورخ 4 بهمن 1349) گفت: «دولت اسرائیل آن قدر به بهائیان خوش‌بین است که در فرودگاه خود، احبا[بهائیان‏] را بازرسى نمى‏کنند و وقتى رئیس کاروان به پلیس اظهار مى‏دارد: این‌ها بهائى هستند، حتى یک چمدان را باز نمى‏کنند، ولى بقیه مسافرین را حتى کلیمی‌ها را بازرسى مى‏کنند، به طورى که یک کلیمى اعتراض کرده بود: چرا ایرانی‌ها را بازرسى نمى‏کنید و ما را که اینجا موطنمان هست، مورد بازرسى قرار مى‏دهید.»‼️
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
این مسأله مقطعى نیز نبود و در مدتى طولانى استمرار داشت، تا جایى که مردم عادى اسرائیل را نیز به اعترا
این حسن روابط و دید و بازدیدهاى متقابل سرور فراوان بهائیان را باعث شده و آنان را چنان از مشاهده قدرت پوشالى رژیم صهیونیستى سرمست ساخته بود که بى‏محابا به حمایت از آن رژیم در نشریات بهائیان دست زدند🤦‍♂🗿
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
این حسن روابط و دید و بازدیدهاى متقابل سرور فراوان بهائیان را باعث شده و آنان را چنان از مشاهده قدرت
الف‌ــ جنگ شش‌روزه اعراب و اسرائیل: در ژوئن 1967 (خرداد 1346) با حمله سریع و سنگین ارتش اسرائیل جنگ سوم میان اعراب و اسرائیل درگرفت که به شکست ارتش‌هاى عربى منجر شد و بخش وسیعى از اراضى اسلامى همچون صحراى سینا، ارتفاعات جولان، کرانه باخترى رود اردن و بیت‏المقدس به اشغال صهیونیست‌ها درآمد. بهائیان در خلال این جنگ برخلاف شعارشان مبنى بر «صلح جهانى» به جاى محکوم کردن صهیونیست‌ها به عنوان «آغازگر جنگ و متجاوز» در کنار ارتش اسرائیل قرار گرفتند و همه‏گونه حمایت را از صهیونیست‌ها به عمل آوردند و از آن جمله به گزارش ساواک در تاریخ 10/5/1346 مبلغى در حدود 120 میلیون تومان (که آن موقع رقم بسیار هنگفتى بود) به وسیله بهائیان ایران جمع‏آورى گردید که به‌ظاهر براى بیت‏العدل در حیفا ارسال شد، «ولى منظور اصلى آن‌ها از ارسال این مبلغ، کمک به ارتش اسرائیل» بود. ساواک در ادامه افزوده است: «مقدار قابل ملاحظه‏اى از این پول به وسیله حبیب ثابت تعهد و پرداخت شده است.
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
الف‌ــ جنگ شش‌روزه اعراب و اسرائیل: در ژوئن 1967 (خرداد 1346) با حمله سریع و سنگین ارتش اسرائیل جنگ
ظاهراً یک دختربچه بهائى به نام سویدا معانى (از بهائیان ایرانى‏تبار ساکن اسرائیل) فرستاده بود، شدیداً براى خانواده‏هاى صهیونیست که فرزندانشان را به میدان‌هاى جنگ فرستاده‏ بودند، نوحه‏سرایى ‏کردند و با استفاده از عبارات عاطفى ‏کوشیدند احساسات اطفال بهائى را به نفع صهیونیست‌ها تحریک کنند و این کودکان را از همان ابتدا با محبت صهیونیست‌ها و کینه مسلمانان پرورش دهد. در بخشى از این مقاله آمده است: «در این چند روزه جنگ، وضع مردم خیلى رقت‏بار بود، مادرها و بچه‏هایشان نگران و پریشان، منتظر وصول اخبار جنگ بودند... . وقتى خبر قتل کشته‏شدگان و شماره آن‌ها منتشر مى‏گردید، اشک‌ها سرازیر مى‏شد و همگى داغدار بودند... و غروب‌ها که مادران دست فرزندانشان را گرفته تنهایى به گردش مى‏رفتند، حالت محزونى از چهره همگى نمودار بود.»🍃
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
[خب تا اینجای بحث روابط بهائی ها با اسرائیل رو گفتیم]
خب حالا سراغ بحث ازدواجشون میریم در فرقه بهائیت ازدواج با محارم کاملا مجاز هست/:
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
این‌کلیپ رو ببینید در مورد ازدواج با محارم در فرقه بهائیت‼️
ازدواج بعید، یعنی ازدواج با غیر از خویشاوندان و افرادی که از پیشینه‌های قومی و جغرافیایی متفاوت هستند در آموزه‌های آئین بهائی بسیار مورد ستایش و توصیه قرار گرفته‌است. عبدالبهاء ازدواج بین نژادی را تشویق کرده‌است و بهائیان (هم دختر و هم پسر) مجازند که با افراد از هر دین و اعتقادی ازدواج کنند. 🛑ازدواج بعید یعنی ازدواج با غیر بهائیان ‌این کارشون هم برای این هست که افراد غیر بهائی رو جذب این فرقه بکنند
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
در آئین بهائی چندهمسری و ازدواج موقت (صیغه) مجاز نیست. +و‌خب این کارشون هم برای جذب هست
همان گونه که گفته شد در آموزه‌های بهاییت تنها زن پدر است که محرم شناخته شده و بهاییان حق ازدواج با او را ندارند و مابقی مانند دختران، خواهران، خاله‌ها و عمه‌ها برای ازدواج و رابطه جنسی حلال هستند!‼️
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
همان گونه که گفته شد در آموزه‌های بهاییت تنها زن پدر است که محرم شناخته شده و بهاییان حق ازدواج با ا
جوانان بهایی هم از ازدواج با غیربهاییان استقبال می‌کنند. مثلا، یکی از دلایل اقبال بهاییان ایران به ازدواج با مسلمانان این است که ارتباطات خارج از حد معمول بخش عمده بهاییان و دوستی‌های افراطی دختران و پسران تشکیلاتی، موجب می‌شود جوانان بهایی ـ اعم از دختر و پسر ـ از تعدد روابط قبل از ازدواج در بین هم‌فرقه‌ای‌های خود گلایه داشته و فضای حاکم در میان جوانان بهایی را کاملا غیرقابل اعتماد برای ازدواج و تشکیل خانواده قلمداد کنند.