eitaa logo
˼ اَمـٰانھـ ˹ 🇵🇸
580 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5هزار ویدیو
116 فایل
📍تحت مدیریت تر‌ک اوشاخلاری - شهرستان پارس آبادمغان - - کپۍ؟ حلالت‌ رفیق! https://abzarek.ir/service-p/msg/2466108
مشاهده در ایتا
دانلود
•یا رَبّ لا تُعَلّق قَلْبِی بِما لَیْسَ لِی• پروردگارا! قلب مرا به آن‌چه برای من نیست وابسته مگردان..🌿 @shahidsarjoda
رفقا حلال کنید🌱:) داریم پروفایل هاتونو چک میکنیم🖐🤭 https://abzarek.ir/service-p/msg/993461
˼ اَمـٰانھـ ˹ 🇵🇸
رفقا حلال کنید🌱:) داریم پروفایل هاتونو چک میکنیم🖐🤭 https://abzarek.ir/service-p/msg/993461
اکثرا غمناک گذاشتید🥺 خوب نیستاااا شاد، پر انرژی، خندون، بــگو بخند، دنیا رو بی خیال رفیق... 😍♥️🌿
هدایت شده از شیطان
فردا شب اولین شب قدره. پارسال یادته چه قولایی دادی؟ چیشد پس؟ @Sheitan_Graphy
اگر آقا امیرالمومنین رو دوست دارید این لینک رو گوش بدید ..
بسمِ‌الله‌الرحمن‌الرحیم🌱 یه چند تا نکته بگیم که بتونیم بیشتر و بهتر از شب قدر استفاده کنیم‌:
اول اینکه بدونید چخبره! بدونید تو شبی قرار دارید که خدا می‌فرماید از هزار ماه بهتره! یعنی اگر خوب کاسبی کنی میتونی به اندازه هزار ماه کاسبی کنی👌 شبی که یه اتفاقاتی در عالم رخ میده! شبی که رحمت خدا بیشتر از همیشه است ...اغوشش باز تره... پس هر چقدر میتونید استفاده کنید
برای استفاده ی بهتر با حالت شکسته دلی و انقطاع برید در خونه ی خدا و اهل بیت گدایی به خدا بگید رو کرمت حساب کردما! خودت گفتی ...منم اومدم از تو که چیزی کم نمیشه برای تو که کاری نداره زیادم میخوام 🙂 ی وقت کم نخواید! کریم سفره باز کرده مهم ترین چیز پیوند دلِ و یادِ خداس :)
افطار سبک بخوریم تو این شب از گناه و کار لغو دوری کنیم از لحظه اذان مغرب تا اذان صبح یا بین الطلوعین سعی کنیم استفاده کنیم و اگرم کارای دیگه مثل درس و اینا داریم زیر لب ذکر بگیم ب یاد خدا باشیم... فک کن رفتی تو ی معدن طلا میگن هر چقدر میتونی جمع کن! در طول روز استراحت کنیم بخوابیم تا بتونیم شب بیدار بمونیم... اعمال را در حد توان انجام بدیم....
توسل:) از توسل و ارتباط با آقا امام زمان غافل نشیم و توسل ب حضرت زهرا چون باطن شب قدر و حقیقت اش حضرت زهرا(س) هستند :) برای فرج و برای همه دعا کنیم ... ریختن...همه چی میدن بهت... با کریمان کار ها سخت نیس :) 🌸 از خدا و اهل بیت بخوایم بشکنیم تو درگاهشون توبه کنیم... گره هامونو بگیم... از خدا کمک بخوابم که درست کنیم چاله های روح و زندگی مونو... دلتون رو وصل کنید:) اونی که دل شکسته تره اونی که منیت نداره اونی که انقطاع داره بیش تر جمع میکنه :)
˼ اَمـٰانھـ ˹ 🇵🇸
برای استفاده ی بهتر با حالت شکسته دلی و انقطاع برید در خونه ی خدا و اهل بیت گدایی به خدا بگید رو ک
عشق بخواید🙂! سربازی بخواید... خودشو بخواید... جز این ضرر کردیم! ادمین هارو هم از دعای خیرتون محروم نکنید🌿به شدت محتاجیم اگر آدم بره هئیت یا جایی که جمع هستن فک میکنم دعای دست جمعی بهتر و موثر تره!