یکیازاعمـالامشبخوندنسورهقدره!
درحـدتوانپخشکنوبخوانبهنیت
ظهور✨
التـماسدعا🤲🏻
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم✨
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ ﴿١﴾
وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ ﴿٢﴾
لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ ﴿٣﴾
تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ ﴿٤﴾
سَلامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ ﴿٥﴾
با وضو، آمد به قصد لیلةُالفَرقت، علی!
ابنملجم در شب احیاء چه قرآنی گشود
#قاسمصرافان
شب ز آه آتشین یک دم نیاسایم چو شمع
در میان آتشِ سوزنده جای خواب نیست
#رهیمعیری
🔺️بيسان طراف خبرنگار الميادين در تهران عكسی از خود و سردار تنگسيرى فرمانده نيروى دريايی سپاه بر روى ناو شهيد رودكى در تنگه هرمز در مراسم رژه دريايی براى همبستگى با ملت #فلسطين و #روز_قدس منتشر كرد.
@shahidsarjoda
💥اهتزاز پرچمهای ایران و فلسطین روی شناورهای مردمی در بندرعباس در رژه دریایی شناورهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین
@shahidsarjoda
هدایت شده از گروهفرهنگیجهادیفاطمیون🇵🇸🇮🇷
Mojall~@Hossein1240ALQUDS O LANA.mp3
زمان:
حجم:
4.4M
مُجال - القدس لنا🌱✌️🏽
@fatemion_group
*دعای روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان:*
*🌺 بسم الله الرحمن الرحیم*
*🌺 اللهمّ اغسِلْنی فیهِ من الذُّنوبِ وطَهِّرْنی فیهِ من العُیوبِ وامْتَحِنْ قَلْبی فیهِ بِتَقْوَى القُلوبِ یا مُقیلَ عَثَراتِ المُذْنِبین.*
*🌺 بنام خداوند بخشایشگر مهربان*
*خدایا در این روز عزیز مرا از گناهان بشوی و در آن از عیبها پاک و پاکیزه ام گردان و قلبم را در این ماه به تقوا و ایمان بیازمای اى چشم پوش لغزشهاى گناهکاران.*
_____________________________💌🕊
*💠 حدیث روز💠*
*🔻امام حسن مجتبی علیهالسلام:
إنَّ اللّه َجَعَلَ شَهرَ رَمضانَ مِضمارا لِخَلقِهِ فَیستَبِقونَ فیهِ بِطاعَتِهِ إلى مَرضاتِهِ*
*❇️ خداوند ماه رمضان را میدان مسابقهاى براى آفریدگان خود قرار داده تا با طاعتش براى خشنودى او از یکدیگر پیشى گیرند.*
*📚 تحف العقول، صفحه ۲۳۶*
🍃🌹🍃🌸🍃🌹🍃🌸
استاد معتز آقائی4_293413254921716472.mp3
زمان:
حجم:
4.1M
♦️تندخوانی جزء بیست و سوم قرآن کریم
🎙استاد معتز آقایی
#ماه_مبارک_رمضان #ماه_رمضان #رمضان
@shahidsarjoda
هدایت شده از کانال حسین دارابی
براندازان و سادهلوحانی که حرفهای براندازا رو باور میکنن دقت کنن
این جمعیت دیشب تا صبح بیدار بوده، الانم روزه هستن، تشنه، گشنه، ساندیس هم نمیدن بهشون بلند شدن اومدن برای دفاع از یک کشور دیگه که مورد ظلم واقع شده. برای دفاع از خاک کشوری که غصب شده.
حالا بنظرتون این جماعت برای خاک کشور خودشون چیکار میکنن؟
حالا دیگه برید دنبال بازیتون....
حسیندارابی 👈 عضوشوید
@hosein_darabi