1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ازمَننیازمیرسدازٺونازحُســیــن..!
دردِسريشدهسفرِڪربلاےِمن♥️
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مداحی انتقادی روز گذشته نسبت به وضع معیشت مردم در حضور رهبر انقلاب
خلاصه، ماه حصل این کتاب دشواریست
فشار، واژهی این روزهای تکراریست
مگر قرارمان این بود؟!
مگر بنا بود اینقدر مهربان باشی؟!
من خیال میکردم حالا یک حسین حسینی از روی عادت میگویم و تو هم چون میدانی عشق و سوزی در کارم نیست نشنیده میگیری!
من نمیداستم که تمام عادتِ من را عشق تعبیر میکنی!
خبر نداشتم که اینطور خریدارم میشوی اگر حتی نامت را لق لقه زبانم کنم!
اما همینکار را کردی!
من عاشقانه صدایت نزدم اما تو عاشقانه مرا خریدی!
آمدی دستم را گرفتی با جان و دل ساختی مرا!
مگر ساختن ویرانه ای چون من کار راحتی بود!
نبود..اما تو ساختی!
آخر تو حسینی(ع)!
ساختن کار توست!
حالا که دیگر نمک گیرت شده ام و تا ابد مهرت را فراموش نخواهم کرد؛ خوب میدانم که چه آقایی هستی!
خوب میدانم که خدا تو را آفریده تا امثال من دق نکنند از بیکسی!
خوب میدانم که تو آقای بیچاره ها هستی حسین(ع)!
#شب_جمعه_است_هوایت_نکنم_میمیرم
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از روشهای تبلیغ که البته صرفا مخصوص مسیحیت نیست و فرق انحرافی دیگر هم از آن بهره میبرند، کارهای به ظاهر خیر خواهانه است که در آن به صورت آشکار یا مخفی تبلیغ میشود؛ کلیپ فوق که مربوط به چند روز قبل است در راستای تبلیغ مسیحیت تبشیری_صهیونیستی در پی پخش غذا برای کودکان کار است. این کلیپ نه به این معنی است که هرکمکی تبلیغ است و یا به به خاطر متهم شدن به جریان نفوذ از کمک کردن به همنوع دریغ کنیم
منبع:
#مسیحت_تبشیری
#صهیونیسم_مسیحی
#نفوذ
#اسلام
299.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📖فـرازی از کـمـیـل✨
+وسـط دعـای کمیـل باگریه میگی
✨الـهـی وربـی من لی غیـرک✨
یعنی خـدایـا من جــزتـو کیو دارمـــ💔ـــ😭
#طنزِجبهه🌱
دڪتر با خنده بهش گفت:
برادر مگه پشتِ لباست ننوشتے
ورود هرگونه تیر و ترکش ممنوع؟🤨
پس چرا مجروح شدی ؟!
گفت: دڪتر جآن ؛ترکشه بیسواد بوده!
تقصیر من چیه !🤷🏻♂😂
#یڪمےبخندیم🙂💕
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎼 سـرود ایـران...ایـران....
رضا رویگری🎤
✍آقا امیرالمومنین علی(ع):خوردن #عسل درمان همه بیماریها است.
📗المحاسن، ج۲، ص۴۹۸
____________
📚کانال أسرار الشِفاء
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر وقت گفتی از شنبه شروع میکنم بدون حرف شیطونه
📲استوری
#اربآبحسینجآنم
••وتواصعوا بالصبــر••مِن شرِّ دلتنگــــــۍ💔