هیچ می دونید بهمن سال ۱۴۰۷ دوبار باید بریم راهپیمایی!
به این صورت که جمعه میریم راهپیمایی روز قدس، میایم خونه یه استراحت ریز میکنیم و فرداش میریم واسه ۲۲ بهمن😁
#دهه_فجر
#انقلاب_مردم
@shahidsarjoda
#رهبࢪمونھ 😍
جنتـــلمن بودین...✌️🏼
وقتے جنتــلمن بودن مُـد نبود...😎
@shahidsarjoda
کــبوتـرِ حــرمِ آسـتــان قــدس تــوام
به جز هوای تو در سر مرا هوایی نیست....
@shahidsarjoda
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استوری
#پسرونه
#ساخت_خودمون
کپی برای استفاده شخصی ازاده ولی برای استفاده در کانال ها یا با لینک یا فوروارد شود...لطفا🙏🙏
https://eitaa.com/joinchat/3271098441C5304154b44
توجه 🎉 توجه🎉🎈
سلام دوستان ما برای تولد انقلاب یه جشن مجازی گرفتیم
در این رابطه به کمک و همکاری فکری شما عزیزان انقلابی نیاز داریم
چنانچه مایل به همکاری هستید برای اطلاعات بیشتر به این ای دی پیام بدید@anqlabi
˼ اَمـٰانھـ ˹ 🇵🇸
توجه 🎉 توجه🎉🎈 سلام دوستان ما برای تولد انقلاب یه جشن مجازی گرفتیم در این رابطه به کمک
دوستان اگر برایتان مقدور هست حتما به این ایدی مراجعه کنید
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استورے🌱
•|حیفاینچشمانیست:)))
استادرائفی پور
@shahidsarjoda