اینجا پناهگاهِ منه. همهچی هست؛ از احوالات روزانه و خرابکاری های همیشگی تا دلتنگیهای شبونه و عاشقانههایی که فقط خودم میفهمم. اینجا منم، با تمامِ تناقضهام؛ اون دختری که مجنونِ حسینه. خوش اومدی به دنیایِ کوچیکِ من🌟𓂃꩜.
_ کپی؟ به هیچ وجه .
ولی من کل سال منتظر محرم میمونم؛ میدونی چرا؟ محرم که میاد میتونم هر شب، غم و غصه های یک سالهمو ببرم توی روضه ها و اونجا جا بذارمشون و با کلی حال خوب دوباره به زندگی ادامه بدم : )))