اینجا پناهگاهِ منه. همهچی هست؛ از احوالات روزانه و خرابکاری های همیشگی تا دلتنگیهای شبونه و عاشقانههایی که فقط خودم میفهمم. اینجا منم، با تمامِ تناقضهام؛ اون دختری که مجنونِ حسینه. خوش اومدی به دنیایِ کوچیکِ من🌟𓂃꩜.
_ کپی؟ به هیچ وجه .
اگر فکر میکنید در این اوضاع ؛
کسی با پیام شما امیدوار میشود ، دریغ نکنید . شاید کسی در یکی از گوشه های این دنیا ، دلش به شما خوش باشد . مراقب دل یکدیگر باشیم :)