یابخاطر اقا صاحب الزمان یا شهدا پا روی نفسم گذاشتم ؟
خودمو میگم ؛ نکردم 😔 *
حالا میرسیم به جمله ایی که اول گفتیم
شرط شهید شدن شهیدبودنہ ..
اگه من میخوام شهید بشم ؛ دم از شهادت میزنم باید شبیه شهدا بشم ازشون الگو بگیرم اون موقعس که شهید میشید نبال شهادت رفتن خیلی خوبه اما یه جا نوشته بود کاری کن که شهادت بیاد دنبال توشهادت شوخی نیست قلب تو بو میکنه..
اگه بوی دنیا بده رهات میکنه
یکی دیگه از رهکارهای شهادت انقطاع الی لله حالا یعنی چی؟؟ یعنی جدا شدن از همه به غیر از خدا
پس بسم الله .
بیا شروع کنیم رفیق
از امشب سعی کنیم مثل شهدا زندگی کنیم
هر چند سخته ولی غیر ممکن نیست
میتونیم در موردشون کتاب بخونیم تا ازشون الگو بگیریم ُ شبیه شون بشیم
" یہدعـٰایخیلیقشنگ "
-الهیلاستیڪزندگیاتون
توجـٰادهشهــــادتپَنچربشه: )🕊🌱
خب همه چی از اونجایی که شروع شد گفتن :
مجازی جنگ نرم و بچه مذهبی نباید
میدون و خالی کنه
یہ عده اساتیدهم اومدن ُگروه های مختلط روزدن
👈🏻که به گفته خودشون
بحثای سیاسی بکنن ،کارفرهنگی،جهادتبیین و.. بکنن
به قول خودشون به دردامام زمان بخورن ومیدون خالی نزارن
حالا طرف میره توگروه
اسم گروه هاشونم زدن دختران فاطمی وپسران علوی 😐 .
بعد یهو میبینی .. وسط بحث
آقایی که اکانتش گمنام یا حاج فلانی و.. به خانمی که اکانتش خادم الزهراس
همدیگرومعرفی میکنن و استارت کار امام زمانی و جنگ نرم مثلا🤦🏻♀..
بحث به همین داخل گروه ختم نمیشہ
کم کم میرن پیوی همدیگھ😐❗️
خیلیاشونم که مثلاجهادمیکنن کانال دارن
تبلیغ میکنن پیوی همدیگه وکم کم ادمین کانالای همدیگه میشن وسرصحبتاشون بازمیشه ❌ *
بعدطرف به دختره میگه:
من شمارابه چشم خواهری میبینم چقدرباشماکه حرف میزنم ارامش میگیرم خواهرم بمونید😂😐(جدیداهم که خواهربرادرمجازیی واقعازیاد شده و خنده داروجالبهه😂 )
دختره هم که میگه اتفاقامنم باهاتون صحبت میکنم ارامش میگیرم😅
خواهرمن برادرمن ساده نباش ش ، ایناارامش نیست این کاراون شیطون کاذبه ..😔💔