خب همه چی از اونجایی که شروع شد گفتن :
مجازی جنگ نرم و بچه مذهبی نباید
میدون و خالی کنه
یہ عده اساتیدهم اومدن ُگروه های مختلط روزدن
👈🏻که به گفته خودشون
بحثای سیاسی بکنن ،کارفرهنگی،جهادتبیین و.. بکنن
به قول خودشون به دردامام زمان بخورن ومیدون خالی نزارن
حالا طرف میره توگروه
اسم گروه هاشونم زدن دختران فاطمی وپسران علوی 😐 .
بعد یهو میبینی .. وسط بحث
آقایی که اکانتش گمنام یا حاج فلانی و.. به خانمی که اکانتش خادم الزهراس
همدیگرومعرفی میکنن و استارت کار امام زمانی و جنگ نرم مثلا🤦🏻♀..
بحث به همین داخل گروه ختم نمیشہ
کم کم میرن پیوی همدیگھ😐❗️
خیلیاشونم که مثلاجهادمیکنن کانال دارن
تبلیغ میکنن پیوی همدیگه وکم کم ادمین کانالای همدیگه میشن وسرصحبتاشون بازمیشه ❌ *
بعدطرف به دختره میگه:
من شمارابه چشم خواهری میبینم چقدرباشماکه حرف میزنم ارامش میگیرم خواهرم بمونید😂😐(جدیداهم که خواهربرادرمجازیی واقعازیاد شده و خنده داروجالبهه😂 )
دختره هم که میگه اتفاقامنم باهاتون صحبت میکنم ارامش میگیرم😅
خواهرمن برادرمن ساده نباش ش ، ایناارامش نیست این کاراون شیطون کاذبه ..😔💔
بعد قضیه به اینجاختم نمیشه ك🙂..
بعداین خواهروبرادرمذهبی
بعدا میشن خانومی و اقایی..
به اصطلاح مذهبی حرف میزنن🤦🏻♂..
بنظر ِخودتون بااین خواهربرادرمذهبی دینوزیرسوال نمیبرید ؟ 👩🏻🦯
باورکنید بااین کاراتون شماها دیگہ هیـچ فرقی با غربی هانداری
آقاپسری که ریش گزاشتی یاحسین یاعلی ازدهنت نمیوفته حداقل حرمت اون یاحسینی که میگیو نگهدار..
دخترخانومی که به قول خودت چادرئ ُبسیجی هستی حرمت چادر خانم حضرت زهرا رو نگهدار..
اماما و خدا به یاحسین گفتانامونونمازخوندنامون نیازی ندارن ماییم که به اونا نیازداریم.
مگه نمیگید نیتمون خیره؟
بهم دیگه ارامش میدید
مگه غربی ها قصد و نیتشون چی میخواد باشه..
اونام همو میخوان که بهم ارامش بدن❗️
منتهاشما خواهربرادر مذهبی میخوایید باشین
اونا رل همدیگن وبهم ارامش میدن فرقی بینتون نیست 🤦🏼🚫
توجه کنیم
که این اسم مذهبی ، بسیجی ، چادری رو خودمون گذاشتیم خیلیا روش حساب باز کردن
آقای به اصطلاح مذهبی
خودت دوست داری یکی به عنوان داداش اینجور با ناموس و خواهرت حرف بزنه..؟
دوست داری یکی احساسات خواهرتوبه بازی بگیره
گیریم خواهرنداری تواینده ازدواج ک میکنی فکرکن بادخترخودت انجام بده اینکاراروچه حالی میشی..؟
خودتو بزار جاش..
همونجوری که خواهر تو خانواده داره
اون دختر هم خانواده داره
چیزی رو که برای ناموس خودت نمیپسندی
برای ناموس دیگران هم نپسند... .
خیلی جالبه برای ناموس خودشون
سگ میشن پاچه میگیرن
اما برای ناموس دیگران گرگ میشن و به فکر دریدن هستن❗️