بعد قضیه به اینجاختم نمیشه ك🙂..
بعداین خواهروبرادرمذهبی
بعدا میشن خانومی و اقایی..
به اصطلاح مذهبی حرف میزنن🤦🏻♂..
بنظر ِخودتون بااین خواهربرادرمذهبی دینوزیرسوال نمیبرید ؟ 👩🏻🦯
باورکنید بااین کاراتون شماها دیگہ هیـچ فرقی با غربی هانداری
آقاپسری که ریش گزاشتی یاحسین یاعلی ازدهنت نمیوفته حداقل حرمت اون یاحسینی که میگیو نگهدار..
دخترخانومی که به قول خودت چادرئ ُبسیجی هستی حرمت چادر خانم حضرت زهرا رو نگهدار..
اماما و خدا به یاحسین گفتانامونونمازخوندنامون نیازی ندارن ماییم که به اونا نیازداریم.
مگه نمیگید نیتمون خیره؟
بهم دیگه ارامش میدید
مگه غربی ها قصد و نیتشون چی میخواد باشه..
اونام همو میخوان که بهم ارامش بدن❗️
منتهاشما خواهربرادر مذهبی میخوایید باشین
اونا رل همدیگن وبهم ارامش میدن فرقی بینتون نیست 🤦🏼🚫
توجه کنیم
که این اسم مذهبی ، بسیجی ، چادری رو خودمون گذاشتیم خیلیا روش حساب باز کردن
آقای به اصطلاح مذهبی
خودت دوست داری یکی به عنوان داداش اینجور با ناموس و خواهرت حرف بزنه..؟
دوست داری یکی احساسات خواهرتوبه بازی بگیره
گیریم خواهرنداری تواینده ازدواج ک میکنی فکرکن بادخترخودت انجام بده اینکاراروچه حالی میشی..؟
خودتو بزار جاش..
همونجوری که خواهر تو خانواده داره
اون دختر هم خانواده داره
چیزی رو که برای ناموس خودت نمیپسندی
برای ناموس دیگران هم نپسند... .
خیلی جالبه برای ناموس خودشون
سگ میشن پاچه میگیرن
اما برای ناموس دیگران گرگ میشن و به فکر دریدن هستن❗️
بیاید قول بدیم که از این به بعد این موارد رو رعایت کنیم
همچنین کمی هم صحبت میکنیم درباره حضرت فاطمه ی زهرا (سلامالله) و رفتار ایشون..
حضرت فاطمه ی زهرا (س) ، رفتن خونه پیامبر و گفتن به حضرت علی (ع) بگو از این به بعد کارها رو تقسیم کنیم
و من از این به بعد کارهای داخل خونه رو انجام میدم و حضرت علی هم کارهای بیرون از خونه رو انجام بده!
اینکه فقط چادر داشته باشید هیچ فایده ای نداره!(چادرپوشیدنوهمه ه بلدن)
باید ایمان به خدا رو تقویت کنید.
باید با اعمالتون به خدا نزدیک تر بشید.
باید پیامبران و ائمه رو الگو قرار بدیم.
❌و خیلی خیلی حواستون به این فضای مجازی باشه.❌
حضرت فاطمه ی زهرا (س) میفرمایند : برای زنان بهترين خير آنست كه مردان نامحرم را نبينند و مردان نامحرم نيز ايشان را نبينند.
اقانمیگیم نروبیرون
ولی وقتی هم میری بیرون مراعات کن
اروم بخند اروم صحبت کن جیغ و کارای... نکن
یادت باشه چادر
ببخشیدصحبتازیادشد🙏🏻🥲
شبتون زهرایی
- اسـمـا .
_
•
جمهوری ِاسلامی ،
تسلیم ِهیچ گردنڪلفت ُ
هیچ آدم قلدر ِبیفرهنگی
مثل ِآمریڪانخواهدشد🇮🇷!
#شهید_حسن_طہرانی_مقدم
-
حاجآقاپناهیانمیگفت:
آقا #امامزمـان صبح
به عشق شما چشم باز میکنه
این عشق فهمیدنے نیست...!
بعدما صبح که چشم باز میکنیم
بجایِ عرض ارادت به محضر آقا
گوشیامونُ چک میکنیم!
-