مــُراقبِ چـشـمـایی کـِہ قراره چـندروز
دیگـه برای #سـیدالشـٌهدا اشـك بریزه باشیم . .
-
اون موقع که شماها به ترامپ و نتانیاهو
التماس میکردید که به ایران بمب اتم
بزنن این حزب الله بود که پا به پای ما
میجنگید و شهید میداد، دیگه شماها که
دم از وطن نزنین !
هموطن ماهرکی هست شماهانیستین
-
- اسـمـا .
_