7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما که نخواهیم بود در آن روز قاعدتا!
امام شهید خامنهای:
بنده هیچوقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم ؛ نه من باب توهم بلکه از باب تجربه..
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط حسین میتواند با دعایش ؛
تمام ِمعادلات ِهستی را بهم بزند .. !