eitaa logo
- اسـمـا .
1.2هزار دنبال‌کننده
22 عکس
27 ویدیو
0 فایل
• بسماللهالرحمنالرحیم • سلام بر آنهایی که در راه ِ عشق ، جان را فدا کردند . . ـ ـــ ـــــــــــــــ - سعي در مـُفید بودن داریم . . وقف ِمولا ، مریدِ آ سدمـُجتبی .
مشاهده در ایتا
دانلود
از زاویه مهدویت منتظر بودن یعنی تمرین یه جامعه سالم‌تر. جامعه‌ای که توش انسان ابزار نمایش نباشه. جامعه‌ای که نگاه‌ها پاک‌تر باشه. که زن و مرد، هر دو، مسئول باشن. حجاب می‌تونه تمرین همین فرهنگ باشه. تمرینِ مرز داشتن. تمرینِ احترام گذاشتن به خود و بقیه. آخرش هم انتخابه. اما انتخاب وقتی زیباست که با فهم باشه. حجاب وقتی از اجبار باشه، دل رو پس می‌زنه. اما وقتی از فهم کرامت باشه، تبدیل میشه به هویت. یه پوشش ساده، با یه فلسفه عمیق پشتش. 🌿
دختر رسول خدا « فاطمه » براى من سرمشقى نيكو است !' - امام‌مهدی عليه‌السلام؛ یعنی حجت خدا روی زمین، برای زندگی‌اش، برای صبرش، برای دفاعش، برای حیا و وقارش به مکتب حضرت فاطمه «سلام الله علیها » نگاه می‌کند🌱 حالا یک سؤال جدی؛ اگر امامِ من از حضرت فاطمه «سلام الله علیها» الگو می‌گیرد، پس ما که منتظر او هستیم چقدر باید زندگی‌مان را شبیه حضرت زهرا کنیم؟ منِ دختر شیعه از چه کسی باید الگو بگیرم؟🤔
فاطمی بودن فقط اسم گذاشتن روی خودمان نیست! سبک زندگی می‌خواهد. یعنی منتظر واقعی؛ در دفاع از حق، فاطمی است. در حیا و حجاب، فاطمی است. در ساده‌زیستی، فاطمی است. در غیرت دینی و بصیرت، فاطمی است. مسیر رسیدن به امام‌زمان جانمون از کوچه‌های مدینه می‌گذرد. هرکس که میخواهد یار مولا باشد باید شاگرد مکتب فاطمه « سلام الله علیها» باشد🌱!
یه موقع نگی از ترس و قضاوت و حرف مردم میترسماا... 💔 ببین رفیق.. نظر مردم مهمه یا امام زمانت؟ مهمه مردم ازت راضی باشن یا خدا؟!! خیر دنیا و آخرت تو کدومه؟ دوستت مسخره میکنه؟ خب چه اشکالی داره!!! باید به خودت افتخار کنی از این حجاب درست و قشنگی که انتخاب کردی 🌝 !
حجاب برای حضرت زهرا یک اجبار اجتماعی نبود؛ یک انتخاب آگاهانه بود. آن‌قدر که حتی در برابر نابینا هم نهایت مراقبت را داشت.. چادر فقط پارچه نیست! بیانیه است . یعنی من ارزشم را از نگاه مردم نمی‌گیرم ! یعنی من پیرو مکتب حضرتزهرام🌿 منتظر بودن فقط دعا نیست. شبیه شدن است. و مسیر شباهت به امام زمان، از شباهت به مادرش می‌گذرد✨🌱!
شروع کن.. یکم یکم.. روسریتو بیار جلو موهات پیدا نباشه .. مانتو و لباس کوتاه نپوش.. و بعد چادر سرت کن:)))) ✨ به این فکر کن یادگار حضرت زهرا «سلام الله علیها» روی سرته🤌🏻 دیگه قشنگگگ تر از ایننن ؟ : ) زیرچادرحضرتزهرایہآرامشِخاصييهست انگاریھپناههِ فقطچادرنیست🙂
پس مراقب حجابت باش.. خدا و امام زمانت از دست راضی باشن.. از یادگار حضرت زهرا «سلام الله علیها» به خوبی مراقبت کن.. پای این چادر و حجابت خون ها ریخته شده.. قدر بدون .. ما کلییی شهید بخاطرچادرامونن رفتن ك ِی وقت چادرازسرموننیوفته🤏🏻 هیچ وقت برای انتخاب و شروع جدید و دوباره دیر نیست .. فقط شروع کن !
اللَّّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِکَ الْفَرَج به حق خانم زینب کبری «سلام الله علیها».