ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
کی گفته حرف زدن به کرار مشکلو حل نمیکنه؟ خیلیم میکنه.
کی گفته بلند صداکردن خدا مشکلو حل نمیکنه؟
خیلیم میکنه.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
کی گفته بلند صداکردن خدا مشکلو حل نمیکنه؟ خیلیم میکنه.
من از فردا توخونه هرچی که میشه: خدایاااااااااااااااااااا
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
بچها جوب جدید پیداکردم برای ریختن پولا توش...:
برای تولدم ازینا بخرید برام
البته نه تولدم دوره😕
اصلا قرار بود نزاریم تقویم برامون تصمیم بگیره
هرروزی که من خوشحال باشم تولدمه
قول میدم شنبهی آینده خوشحال باشم لطفا برام ازینا کادوتولد بخرین🤧😭
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
حجم نقاشیای نصفه نیمم انقدر زیاده که میتونم باهاشون نمایشگاه بزنم... الان مثلا همین قرار بود دلفین ب
دیشب داشتم فکرمیکردم چی میشه که مردم شلوارای دیگه رو به پیژامه ترجیح میدن؟🤔
راستش هیچ جوابی براش پیدانکردم.