البته نه تولدم دوره😕
اصلا قرار بود نزاریم تقویم برامون تصمیم بگیره
هرروزی که من خوشحال باشم تولدمه
قول میدم شنبهی آینده خوشحال باشم لطفا برام ازینا کادوتولد بخرین🤧😭
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
حجم نقاشیای نصفه نیمم انقدر زیاده که میتونم باهاشون نمایشگاه بزنم... الان مثلا همین قرار بود دلفین ب
دیشب داشتم فکرمیکردم چی میشه که مردم شلوارای دیگه رو به پیژامه ترجیح میدن؟🤔
راستش هیچ جوابی براش پیدانکردم.
میخوام بیومو بزارم "میزنم تو مختا!"
ولی متاسفانه بقیه میگن دیگه بزرگ شدم و یوخته دیره😕
عجب شکسته دل و زار و ناتوان شدهام.
چنان که هِجرِ تو میخواست، آنچنان شدهام؛!