ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
حجم نقاشیای نصفه نیمم انقدر زیاده که میتونم باهاشون نمایشگاه بزنم... الان مثلا همین قرار بود دلفین ب
دیشب داشتم فکرمیکردم چی میشه که مردم شلوارای دیگه رو به پیژامه ترجیح میدن؟🤔
راستش هیچ جوابی براش پیدانکردم.
میخوام بیومو بزارم "میزنم تو مختا!"
ولی متاسفانه بقیه میگن دیگه بزرگ شدم و یوخته دیره😕
عجب شکسته دل و زار و ناتوان شدهام.
چنان که هِجرِ تو میخواست، آنچنان شدهام؛!
نیاز به یه باکس بزرگ هدیه دارم
که وقتی درشو بازمیکنم
توش یه روز اضافه اشانتیون برای خوابیدن باشه.
دیگه این سال های ۳۶۵ روزه برای زندگی کردن و خوابیدن کافی نیستن.