ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
حجم نقاشیای نصفه نیمم انقدر زیاده که میتونم باهاشون نمایشگاه بزنم... الان مثلا همین قرار بود دلفین ب
دیشب داشتم فکرمیکردم چی میشه که مردم شلوارای دیگه رو به پیژامه ترجیح میدن؟🤔
راستش هیچ جوابی براش پیدانکردم.
میخوام بیومو بزارم "میزنم تو مختا!"
ولی متاسفانه بقیه میگن دیگه بزرگ شدم و یوخته دیره😕
عجب شکسته دل و زار و ناتوان شدهام.
چنان که هِجرِ تو میخواست، آنچنان شدهام؛!
نیاز به یه باکس بزرگ هدیه دارم
که وقتی درشو بازمیکنم
توش یه روز اضافه اشانتیون برای خوابیدن باشه.
دیگه این سال های ۳۶۵ روزه برای زندگی کردن و خوابیدن کافی نیستن.
شاید اگه به خیلیا توی خیلی از نقاط دنیا بگی دلت برای فلان ماه تنگ شده فکرکنن دیونهای.
ولی این تویی که متوجه میشی تنگ شدن دل برای محرم/رمضان/رجب/شعبان/ذیالحجه یعنی چی.
انگار که هرکدوم ازین ماهها شخصیت و نور خاص خودشونو دارن که هیچکدوم جای اونیکیو نمیتونن بگیرن فقط یه مرحم موقتی میشن برای دلتنگی باقی ماهها.