ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
این چنروز همش دنبال نشونه بودم
و شب سوم؟
پر از نشونه بود ؛))))))
ممنونم. بیشتر ازونچه که فکرشو بکنی...
اون جایی بزرگ میشیم
که میفهمیم تنها داراییمون برای رشد کردن
دعای مامان بابامونه.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
اون جایی بزرگ میشیم که میفهمیم تنها داراییمون برای رشد کردن دعای مامان بابامونه.
الان یسریا میان میگن بروبابا دلت خوشه
ولی حتی اگه تمام جهان هستی بیان با این مخالفت کنن و اون مادر و پدر هررررررررر مدلی هم که باشن
من بازم محکم پای این حرفم وایمیستم.
هدایت شده از ☕️