eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
ویل شرایور بدون اجازه صریح ایران، ایالات متحده دیگر هرگز حتی یک کشتی جنگی هم به خلیج فارس اعزام نخواهد کرد و دیگر هرگز پایگاه‌هایی در منطقه خلیج فارس اشغال نخواهد کرد. در طول تنها چند روز، ایالات متحده متحمل ویرانگرترین شکست استراتژیک خود در دوران پس از جنگ جهانی دوم شده است. هژمونی جهانی آمریکا ضربه مهلکی خورده است. سیستم پترودلار هرگز سلطه خود را باز نخواهد یافت. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️
تفاوت مذاکره در دوره روحانی و پزشکیان با شهید رئیسی
🔰 در سالگرد شهادت ، خوب است این بخش از سخنان معنادار رهبر شهید انقلاب درباره شهید رئیسی را مرور کنیم که در اولین سال دولت پزشکیان بیان شده بود: «شهید رئیسی صریحاً مذاکره با آمریکا را رد کرد و اجازه نداد که دشمن بتواند بگوید که من با تهدید، با تطمیع و با حیله توانستم ایران را به پای میز مذاکره بکشانم.» 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
دشمن پس از ناکامی به محاصره اقتصادی روی آورده است/صرفه‌جویی بهترین راه مقابله - ایرنا خطیب جمعه تهران افزود: دکتر پزشکیان رئیس جمهور چون خودشان در این زمینه اهل عمل هستند، پیگیری‌هایشان نتیجه خواهد داد. چون واقعاً در شیوه اداره ، دفتر و برنامه‌های خود، حقیقتاً موازین صرفه‌جویی را بالاتر از حدی که توقع هست، رعایت می‌کنند. از نزدیک می‌بینیم، هیچ تشریفاتی قائل نیستند و بسیاری از این پروتکل‌های تشریفاتی را، زیر پا گذاشته‌اند و توانسته‌اند محیط کاری خود را از نظر برق، انرژی و امثال این‌ها، به شکل فوق‌العاده‌ای تحت قاعده و رعایت در بیاورند. حاج علی اکبری در تشریح اهمیت صرفه‌جویی و دعوت مردم به این امر مهم و : اگر خودشان (رئیس جمهور) اهل تجملات و بریز و بپاش و اسراف و امثال این‌ها بودند، قاعدتاً نمی‌توانستند این کار بزرگ را پیش ببرند. چون خودشان اهل عمل هستند، موفق خواهند شد با همکاری مردم و با حمایت همگی این رویه غلط را که در بسیاری از مجموعه‌های ما هست، اصلاح کنند. پی نوشت : 🔴🔴🔴رئیس جمهور محترم موازین صرفه جویی را بالاتر از موازین مورد نیاز رعایت می کنند و اصلا تشریفاتی ندارند.‌ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
♨️👆🏻 در تأیید فرمایش امام شهیدمان، هر وقت دیدید به شکل فزاینده‌ای، به مسئولان نظام توهین و هجمه میشه، مطمئن باشید دشمن در میدان و دیپلماسی در گوشه رینگ قرار گرفته و با استفاده از عوامل سایبری خودش در حال اختلاف افکنی در جامعه است‼️ سید پرهام آریا ⛔️ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
روابط عمومی سپاه: مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به دست‌اندرکاران، برگزارکنندگان و خالقان حماسه اجتماعات شبانه مردمی تاکید کرد: ، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است که نیازمند استمرار حضور مقتدرانه و پرشور در خیابان و از افسران عرصه دیپلماسی تا کسب پیروزی نهایی است و این "وعده صادق"، بزرگ‌ترین سپر دفاعی کشور عزیزمان ایران است. پیوند خبر پی نوشت: سخنان رهبر معظم انقلاب حفظه الله: اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرتتان برای غلبه قاطع بر دشمن چه در صحنه مذاکرات و چه در میدان نبرد دل بسته‌ایم و امید داریم هر چه زودتر، هم ما و هم دشمنانمان اثر معجزه‌آسای آن را مشاهده کنیم. 🔴ارجاعات رسانه رهبری در حمایت از دیپلماسی ایران عزیز: https://eitaa.com/progress2/32886 🔴وحدت واجب عینی قطعی شرعی(حجت‌الاسلام حاج علی اکبری): https://eitaa.com/progress2/32974 🔴هرجا لازم باشد مذاکره می کنیم(امام جمعه موقت تهران): https://eitaa.com/progress2/32970 🔴صحبتهای معاون سیاسی سپاه پاسداران در باب مذاکرات اخیر: https://eitaa.com/progress2/32328 https://eitaa.com/progress2/32329 🔴صحبتهای امیر پوردستان در باب مذاکرات اخیر: https://eitaa.com/progress2/32309 🔴پاسخ به شبهات تحمیل : مجموعه ای از پاسخ به شبهات حول مذاکرات و آتش بس و تحمیل به رهبری : https://eitaa.com/progress2/30697 https://eitaa.com/progress2/30636
📌 راهبرد اجبار مثلثی ؟ سلاح نامرئی ایران در برابر دشمن این راهبرد، نه جنگ مستقیم است، نه تسلیم، بلکه فشار هوشمندانه روی نقاط حساس دشمن – از طریق تأثیر بر متحدانش. 🔺 سه ضلع اجبار مثلثی: 1️⃣ بازیگر اصلی: آمریکا و اسرائیل – قدرت‌هایی طرف جنگ با ما 2️⃣ بازیگر آسیب‌پذیر: کشورهای منطقه – بویژه اروپا، ژاپن، کره جنوبی و حتی برخی کشورهای خلیج – که اقتصاد و امنیت آن‌ها به آمریکا و شرایط خاص منطه وابسته است. 3️⃣ اهرم فشار: تنگه هرمز، کابل‌های اینترنتی، تأسیسات انرژی، و مسیرهای تجاری حیاتی. 🎯 چگونه اجرا؟ ایران با کنترل نقاط حساس استراتژیک ، را به چالش می‌کشد: 🔸 تنگه هرمز: هر زمان که تنش افزایش می‌یابد، جریان نفت و گاز متوقف می‌شود – نه برای ایران، اما برای اروپا و آسیا فاجعه است. 🔸 مسیرهای اینترنتی: کابل‌های زیردریایی که از اقیانوس‌های جهان عبور می‌کنند، در نزدیکی ایران قرار دارند. 🔸 تأسیسات انرژی: تأسیسات هسته‌ای، نفتی و گازی در خاورمیانه، در برابر عملیات‌های ایرانی آسیب‌پذیرند. ⚖️ نتیجه: فشار بر متحدان آمریکا وقتی ایران فشار را روی این نقاط اعمال می‌کند، مستقیماً با آمریکا یا اسرائیل درگیر نمی‌شود – بلکه باعث می‌شود که کشورهای وابسته به آن‌ها، فشار را روی آمریکا وارد کنند. ◀️در این شرایط، این کشورها فشار لابراتواری روی آمریکا و اسرائیل وارد می‌کنند: «دیگر تحمل نمی‌کنیم!» 👈ایران در این راهبرد، جنگ بدون شلیک، حمله بدون حضور مستقیم و فشار بدون تحریم را بر دشمن تحمیل میکند.با کنترل نقاط حساس، دشمن مجبور می‌شود تا هزینه جنگ را تحمل کند – هزینه‌ای که دیگر تحمل‌پذیر نیست. ✍🏻جعفر روحی
🚨پیام قدردانی سپاه پاسداران خطاب به برگزارکنندگان حماسهٔ اجتماعات شبانه مردمی 🔹مداحان گرانقدر، خطیبان ارجمند، هنرمندان متعهد، ورزشکاران غیرتمند، مدیران و تمامی نقش‌آفرینان تجمعات شبانه مردمی سراسر ایران اسلامی؛ بیش از هشتاد شب پیاپی، خیابان‌ها و میدان‌های ایران اسلامی در شهر و روستا، به تماشای شکوهی نشست، که شما با سرمایه ایمان، غیرت و هنر خویش، به زیبایی خلق کرده و صحنه‌هایی رقم زدید که در محاسبات دشمنان این کشور، بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی، «معجزه‌ای غیرقابل باور» تلقی می‌شود. 🔹روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمیق‌ترین سپاس و قدردانی خود را تقدیم می کند به شما خطیبان که با روشنگری در تریبون‌ها و سخنرانی‌های آتشین، چراغ بصیرت را در شبستان‌های این مرز و بوم روشن نگه داشتید. 🔹شما مداحان شور آفرین که با نوای حماسی و مرثیه‌های روشنگرانه خود، روح غیرت و شهادت‌طلبی را در رگ‌های اجتماعات دمیدید. 🔹شما هنرمندان متعهد که با قلم، تصویر، سرود و نمایش، زبان گویای اعتراض به قلدری‌های استکبار و همدلی و حمایت از نیروهای مسلح و مدافعان وطن و همچنین غزه و مقاومت اسلامی را بلند کردید. 🔹شما ورزشکاران غیرتمند، که با حضور مقتدرانه و نمادین نشان دادید که میدان ورزش، عرصه دیگری از جهاد تبیین و نمایش وحدت ملی است. 🔹شما مدیران، میدان داران، مجریان و خادمان گمنام در فراهم آوری امکانات و زمینه سازی حضور میلیونی مردم مبعوث شده ایران اسلامی نقش آفرینی کردید. 🔹شما حافظان امنیت در کسوت انتظامی، امنیتی و بسیج که حریم مقدس حضور یافتگان در تجمعات را، از گزند اهریمنان و خیانت کاران به ملت و کشور پاس داشتید. 🔹شما خادمان فرهنگی که با قریحه و ذوق مثال زدنی با متون فاخر و تصاویر ارزنده خیابان آرایی و جایگاه سازی کردید. 🔹و شما مردم مبعوث شده بصیر و آگاهی که این هشتاد و چند شب پرشور که طوفانی از «سرمایه اجتماعی» و «وحدت ملی» بود، در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان، ماهیت مستحکم و بازدارنده نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشیدید و با پیوند قلبی و رفتاری با نیروهای نظامی میدان نبرد سخت، ثابت کردید که حماسه‌آفرینی در جمهوری اسلامی، نه تصادفی، که برآمده از یک اراده اعتقادی و ایمانی، باورمند به منافع ملی و میهنی، هماهنگ و عاشقانه است. 🔹امروز، به برکت مجاهدت پرشور شما و ملت لبیک گو به فرمان مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (دام ظله العالی)، قدرت نرم انقلاب چنان در تار و پود جامعه رسوخ کرده که هیچ تهدید نظامی یا روانی دشمن توان مقابله با آن را ندارد. 🔹بی‌تردید همه شما وعده داده‌اید که تا پایان راه و تحقق اهداف عالیه انقلاب و مقاومت تاریخ ساز، در صحنه هستید؛ چه در زمان نبرد نظامی و چه در زمان نبرد مذاکره، چه اینکه می دانید مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است که نیازمند استمرار حضور مقتدرانه و پرشور در خیابان و پشتیبانی از افسران عرصه دیپلماسی تا کسب پیروزی نهایی است و این "وعده صادق"، بزرگ‌ترین سپر دفاعی کشور عزیزمان ایران است. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
❌ مغالطه‌ی بزرگ ‼️ همانطور که نوشتی، حضور آنها برای از اکثریت نیفتادن صحن علنی مجلس بود ! الان اگر مجلس تشکیل شود، کل مجلس می‌رود هوا !!!! یعنی شعام نمی‌فهمد، اما کانال‌دار ایتایی می‌فهمد؟ انگار قالیباف کلید دار مجلس هست و دربش را بسته و کلیدش را به گردنش آویخته !!! دستور نهادهای امنیتی است. درضمن ایکاش فقط ذره‌ای انصاف در وجود بعضی‌ها بود و اخبار متعدد جلسات کمیسیون‌ها را نشر می‌دانند تا همه بدانند مجلس تعطیل نیست، فقط صحن علنی بخاطر مباحث امنیتی تعطیل است. نمی‌فهمند اگر اکثریت مجلس شهید شوند، یک قوه از بین رفته و مختل می‌شود. به والله فهم برخی چیزها فقط چندثانیه فکر کردن می‌خواهد !!! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔴 دیگه بعد از بیانیه سپاه ،جنگ و دعوا و تخریب و تهمت علیه مسئولین و فرماندهان رو سر مذاکره بیخیال بشید جنگ با دشمن ادامه داره مذاکره بخشی از جنگه... سید پرهام آریا
پیام بیانیه اخیر سپاه چیست؟ 🔹اینکه سپاه به‌عنوان خط مقدم مبارزه با دشمن آمریکایی-صهیونی در بیانیه رسمی خود رسما را صحنه دیگری از نبرد معرفی و مردم را به پشتیبانی از دعوت می‌کند، حاوی چند پیام مهم است: 1⃣ این یعنی نبرد دو کارزار دارد: کارزار نظامی و کارزار دیپلماتیک و نقش در هر دو عرصه کلیدی است. 2⃣ وقتی یک نهاد انقلابی، ولایی و مکتبی که عصاره کنش های جهاد و مبارزه خصوصا در حوزه نظامی در برابر اسرائیل و آمریکاست، اینگونه از صحنه دیپلماسی در کنار میدان حمایت می کند، آیا برخی افراد، کانال ها و جریان های سیاسی دست از سر ذهن و روان مردم و نیروهای انقلابی برمیدارند یا در قدم بعدی نهاد سپاه را هم به محافظه کاری و وادادگی متهم میکنند؟! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI