eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
این پیام صریح و روشن امام سید مجتبی خامنه ای حفظه الله است.... این دستور مستقیم آقاست: شکر نعمت انسجام و حالا برید یقه ی امثال کامران غضنفری رو بگیرید بگید پیام هایی که شماها صادر میکنید و مطالبی که میگید کدومش با پیام سازگاری و همخوانی داره و در راستای تحقق امر ولایته؟ از امثال غضنفری بپرسید مگه شماها خودتون رو انقلابی و ولایتمدار نمیدونید، خب چرا به پیام های امام مسلمین توجه نمیکنید... مگه انسجام بین ملت و دولت دستور آقا نیست...؟ غضنفری بیاد جواب بده چرا میاد با دروغ پردازی کلیپ پر میکنیه و دقیقا بر خلاف دستوری رهبری، مستقیم دولت و رئیس جمهور رو تخریب و تضعیف میکنه و انسجام ملی رو خدشه دار میکنه...؟ 🇮🇷✌️ 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
♨️ اینها چه جماعتی هستند که انتظار دارند سپاه نحوه جنگیدنش را، موضع تحلیلی‌اش را، و حتی متن بیانیه‌اش را، با نگاه و میل آنها تنظیم کند، وگرنه مدعی میشوند که : سپاهی که ما می‌شناسیم این نیست!!!🤔 🔹وقتی از نقد محترمانه و کلی، به تخریب بیشرمانه‌ی باقری‌ها، حاجی‌زاده‌ها، جوانی‌ها، و حاجی صادقی‌ها می‌رسند، یعنی شکل‌گیری اردوگاه حروراء در حال علنی شدن است‼️😢 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
  ✳️ اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيطانِ الرَّجيم بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ "لاٰ حَولَ‌وَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم" وَتَوَکَّلْ عَلَی‌اللهِ وَکَفیٰ بِاللّهِ وَکیلا 📌 امروز دوشنبه ☀️ ۴ خرداد ۱۴۰۵هجری‌شمسی 🌙 ۸ ذیحجه۱۴۴۷هجری قمری 🎄 25 می 2026 میلادی 📖 هر روز یک حدیث ❇️‌ امام محمدباقرعلیه‌السلام: كمترین چیزی كه بنده را داخل آتش دوزخ می‌كند (تنها) خوردن یك درهم (واحد پول) مال یتیمان است! 📚بحار، ج ٧٥، ص ١٠ 🪧مناسبت‌ها 🔰 حرکت حضرت امام‌ حسین‌ علیه‌السلام از مکه به سوی کربلا ۶۰ هجری قمری 🥷 روز مقاومت و پایداری 🪖روز دزفول اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ اَعْدائُهُمْ اَجْمَعینْ اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج اِلٰهیٖ آمّین 📆 روزشمار: ▪️1 روز تا روز عرفه 🌺2 روز تا عید سعید قربان 🌺6 روز تا ولادت امام هادی علیه السلام 🌺10 روز تا عید اکبر غدیر ▪️22 روز تا آغاز ماه محرم الحرام
کی گفته توافق شده؟ دشمن. کی گفته نقض شده؟ دشمن. اما وقتی کینه‌های انتخاباتی هنوز تموم نشده، بعضیا با تکیه بر منابع دشمن — از توییتر گرفته تا ایتا — می‌افتن به جان نیروهای خودی. به نیروهایی که هر لحظه ممکنه شهید بشن، و بعد هم مثل شهادت لاریجانی و شمخانی میان و هی مطالب قبلی‌شون رو پاک می کنن. اگر واقعاً توافقی انجام بشه، فقط باید به منابع رسمی رجوع کرد. این از بدیهیات رسانه‌ست که نباید وسط ، به روایت‌های دشمن اعتماد کرد. ولی خب، چه می‌شه کرد وقتی رسانه دست کسانیه که با بالا اومدن و حالا راحت هر چیزی رو منتشر می‌کنن. دست کسانیه که نه تخصصی در دین دارن و نه اسلام سیاسی رو می‌شناسن، و نه تخصصی در سیاست دارن؛ نهایت کاری هم که قبل از این تحلیل‌ها کردن، طنازی بوده. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🟥 فوری/ ارسال تهدیدات و توهین های پیامکی به نمایندگان برای رآی ندادن به قالیباف // در چارچوب ما چون قالیباف سرباز امام مجتباست به او رآی می دهیم ؛ به شماها رآی نمی دهیم چون می خواهید از ولایت فقیه جلو بزنید و عبور کنید! 🔻اولین چیزی که در ملاقاتِ سختِ امنیتی و ۲ ساعته ام به شکل مطالبه جویانه به دکتر قالیباف گفتم و از او سوال کردم این بود : گفتم آقای دکتر ! غروب کربلای ۴ را یادتون هست ؛ من و دوستانِ شهیدم در لشگر ۲۵ این سوی اروند بودیم و چندین ساعت قبل از ساعت رهایی و حمله ، بعثی ها ما را از غروب زیر آتش برده بودند و این نشانه لو رفتن عملیات بود اما ما بسیجی ها از شما فرماندهان که در اطاعت و تابعیتِ طولیِ ولیِ فقیه بودید اطاعت کردیم و زدیم به خطِ لو رفته ؛ آنهم خطی مثل ام الرصاص که آخرِ دنیا بود! حالا آیا رفتی اسلام آباد و خط قرمزِ امام مجتبی را نقض کردید ؟! سوالِ من تند بود ؛ قدری هم از رفیق حاج قاسم که صبورانه به من نگاه می کرد خجالت کشیدم بعد از ۴۰ روز او را می دیدم و برای من اثبات کرد که بدون ولایت امام مجتبی هیچی مشروعیت ندارد ؛ در پاسخش ذره ای نفاق و تفسیر به رآی ندیده بودم بقول حاج قاسم پاسخش در باره ولی فقیه را "حقیقی" و "دلی" دیدم ؛ من هرگز احمدی نژادی ، قالیبافی و فلانی چی ای نبوده و نیستم و سمپات این و آن بودن را در شآن انسان نمی دانم‌ اما چون قالیباف ( و هرکس را ) سربازِ فرماندهی کل قوا و امامتِ امت است او را عزیز می دارم ؛ از خدا خواستم و باز هم می خواهم قالیباف را در این شرایط به حاج قاسم ملحق نفرماید و او را مثل برخی دیگر سربازان و فرماندهان برای امام مجتبی حفظه الله نگه دارد ان شاءالله 🔻ستاد پیامک سازی که از زمان امام شهید علیه فرماندهانِ وعده های صادق دایر شده بود از صبح امروز با سرشماره های گوناگون و با توهین و تهدید به نمایندگان اصرار و ارعاب می کند که به دکتر قالیباف رآی ندهید ؛ می دانند که او رآی می آورد اما اصرار دارند رآی او نسبت به پارسال افزایش پیدا نکند؛ اما افزایش پیدا می کند ان شاءالله 🔻 بدون لکنت زبان می گویم تقویت ایران و اسلام و نظام و ولایت فقیه و کرامت مردم باید در صدر معیارهای رآی دادن ؛ آنهم رآی دادن از سوی نمایندگانِ ملت در خانه ی ملّت باشد ؛ ما مجلسی برخوردار از عقلانیتِ انقلابی می خواهیم‌؛ انقلابی گریِ جاهلانه نمی خواهیم ؛ به کسانی که قدرت ترکیب و تلفیقِ عقلانیت و انقلابی گری را ندارند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که از حیث معرفتی قادر به تلفیق آرمانخواهی و واقع نگری نباشند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که قدرت فهم جامع رابطه ی امام و امت را ندارند رآی نمی دهم ؛ ورود کسانی که قادر به درک تلفیق اصولگرایی و اصلاح طلبی را آنگونه که امام شهید در دهه ۸۰ شالوده ی پارادایمیک آن را در کرمان تفسیر فرمودند نباشند ورود شان به ترکیب هیئت رئیسه ی مجلس را که از حیث معرفتی باید تجلیگاه عصاره فضایل ملت باشد سمّی مهلک می دانم ؛ به مشربی که به عقل و حکمت و مصلحت و ... بی توجه هستند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که دنبال نظارت های جامع در مجلس نباشند و به نظارت به عنوان سلاح محفلی و باندی استفاده کنند رآی نخواهم داد ؛ باند و صنف و جغرافیا و زبان اگر ابزار جمع آوری رآی برای ورود به هیئت رئیسه باشد را سم مهلک می دانم ؛ شکوفایی تمام ایران باید در دستور کار باشد ؛ به هرکس که قصد تدلیس سیستماتیک با وزرای دولت داشته باشد رآی نمی دهم البته گذاردن چوب لای چرخ دولت را هم نادرست می دانم ؛ کار تشکیلاتی و حزبی اگر مثل همان حزب بدنام مورد نظرِ من نباشد البته خوب است ؛ به کسانی که مردمگرایی در اولویت شان نباشد رآی نمی دهم ؛ مردم اساس هویت ما نمایندگان هستند ؛ به کسانی که اهل بسط تشریفات و ایجاد هزینه های رفاهیِ امتیاز طلبانه برای دوران موقت و امانتی و گذرای نمایندگی باشند رآی نمی دهم ؛ به افرادی که بدون رعایت معیارهای شرعی ، اخلاقی و قانونی برچسب خیانت به این و آن می زنند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که نسبت به تخلفات و خسارات غمض عین کنند رآی نخواهم‌ داد ؛ به کسانی که قائل به وجود دشمنی جوهری مابین ما و آمریکای جنایتکار نباشند رآی نمی دهم ؛ به کسی که آرمانش ولو با مقدورات اقتضایی به محو پادگان اسراییل نباشد رآی نمی دهم و... 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی @AXNEVESHTESIYASI
850.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ حضرت‌ آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ایی[رضوان‌الله‌علیه]: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. 🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء۶ ۱) آیات ۱۴۸ تا ۱۶۱ سوره نساء ۲) آیات ۱۶۲ تا ۱۷۶ سوره نساء ۳) آیات ۱ تا ۱۴ سوره مائده ۴) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره مائده ۵) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره مائده ۶) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره مائده ۷) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره مائده ۸) آیات ۷۱ تا ۸۱ سوره مائده 💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید @shahid_ahmadali_nayeri 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
کاری به نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس نداریم نمایندگان مجلس با مشارکت ۹۸ درصدی ثابت کردند که درک سیاسی بالایی دارند اما سیاهی به روی آن ۱۵ ذغالی ماند که به تعبیر مختار هرگز ضرورتهای زمانه خود را درک نکردند و در انتخابات هیات رئیسه مجلس شرکت نکردند در این شرایط یاد مجلس ششمی های غربگرا زنده شد 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آثار مهم و عجیب اطعام در عید غدیر! 👤حجت الاسلام حامد کاشانی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
توصیه آقامجتبی تهرانی برای شب عرفه 💠 مرحوم آیت‌الله حاج آقامجتبی: تهرانی «می‌خواهم سفارش کنم نه تنها دعا برای خودتان بلکه برای غیر هم دعا کنید. هم در مورد روز عرفه و هم شب عرفه این مطلب را داریم که برای غیر دعا کنید. اگر برای غیر دعا کنید، خدا صد هزار برابر به شما عنایت می‌کند. هر دعایی که برای دیگری می‌کنید، صد هزار برابر به شما عنایت می‌کند.» 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ پزشکیان: برادر من در زمان جنگ بی‌کار بود و من بهش پول توجیبی می‌دادم، اما دعوا کرد دیگر نرفت و شهید هم شد، می‌گفت این نامردها می‌گویند بیایید پول بگیرید، مگر برای جهاد آدم پول می‌گیرد؟ ‌ ❌️هر گروهی فک میکنه خوب بلده کار کنه بیاد مسئولیت یه استان بهش میدم عزل و نصبشم با خودش برو درستش کن این گوی و میدان 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI