eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 فوری/ ارسال تهدیدات و توهین های پیامکی به نمایندگان برای رآی ندادن به قالیباف // در چارچوب ما چون قالیباف سرباز امام مجتباست به او رآی می دهیم ؛ به شماها رآی نمی دهیم چون می خواهید از ولایت فقیه جلو بزنید و عبور کنید! 🔻اولین چیزی که در ملاقاتِ سختِ امنیتی و ۲ ساعته ام به شکل مطالبه جویانه به دکتر قالیباف گفتم و از او سوال کردم این بود : گفتم آقای دکتر ! غروب کربلای ۴ را یادتون هست ؛ من و دوستانِ شهیدم در لشگر ۲۵ این سوی اروند بودیم و چندین ساعت قبل از ساعت رهایی و حمله ، بعثی ها ما را از غروب زیر آتش برده بودند و این نشانه لو رفتن عملیات بود اما ما بسیجی ها از شما فرماندهان که در اطاعت و تابعیتِ طولیِ ولیِ فقیه بودید اطاعت کردیم و زدیم به خطِ لو رفته ؛ آنهم خطی مثل ام الرصاص که آخرِ دنیا بود! حالا آیا رفتی اسلام آباد و خط قرمزِ امام مجتبی را نقض کردید ؟! سوالِ من تند بود ؛ قدری هم از رفیق حاج قاسم که صبورانه به من نگاه می کرد خجالت کشیدم بعد از ۴۰ روز او را می دیدم و برای من اثبات کرد که بدون ولایت امام مجتبی هیچی مشروعیت ندارد ؛ در پاسخش ذره ای نفاق و تفسیر به رآی ندیده بودم بقول حاج قاسم پاسخش در باره ولی فقیه را "حقیقی" و "دلی" دیدم ؛ من هرگز احمدی نژادی ، قالیبافی و فلانی چی ای نبوده و نیستم و سمپات این و آن بودن را در شآن انسان نمی دانم‌ اما چون قالیباف ( و هرکس را ) سربازِ فرماندهی کل قوا و امامتِ امت است او را عزیز می دارم ؛ از خدا خواستم و باز هم می خواهم قالیباف را در این شرایط به حاج قاسم ملحق نفرماید و او را مثل برخی دیگر سربازان و فرماندهان برای امام مجتبی حفظه الله نگه دارد ان شاءالله 🔻ستاد پیامک سازی که از زمان امام شهید علیه فرماندهانِ وعده های صادق دایر شده بود از صبح امروز با سرشماره های گوناگون و با توهین و تهدید به نمایندگان اصرار و ارعاب می کند که به دکتر قالیباف رآی ندهید ؛ می دانند که او رآی می آورد اما اصرار دارند رآی او نسبت به پارسال افزایش پیدا نکند؛ اما افزایش پیدا می کند ان شاءالله 🔻 بدون لکنت زبان می گویم تقویت ایران و اسلام و نظام و ولایت فقیه و کرامت مردم باید در صدر معیارهای رآی دادن ؛ آنهم رآی دادن از سوی نمایندگانِ ملت در خانه ی ملّت باشد ؛ ما مجلسی برخوردار از عقلانیتِ انقلابی می خواهیم‌؛ انقلابی گریِ جاهلانه نمی خواهیم ؛ به کسانی که قدرت ترکیب و تلفیقِ عقلانیت و انقلابی گری را ندارند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که از حیث معرفتی قادر به تلفیق آرمانخواهی و واقع نگری نباشند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که قدرت فهم جامع رابطه ی امام و امت را ندارند رآی نمی دهم ؛ ورود کسانی که قادر به درک تلفیق اصولگرایی و اصلاح طلبی را آنگونه که امام شهید در دهه ۸۰ شالوده ی پارادایمیک آن را در کرمان تفسیر فرمودند نباشند ورود شان به ترکیب هیئت رئیسه ی مجلس را که از حیث معرفتی باید تجلیگاه عصاره فضایل ملت باشد سمّی مهلک می دانم ؛ به مشربی که به عقل و حکمت و مصلحت و ... بی توجه هستند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که دنبال نظارت های جامع در مجلس نباشند و به نظارت به عنوان سلاح محفلی و باندی استفاده کنند رآی نخواهم داد ؛ باند و صنف و جغرافیا و زبان اگر ابزار جمع آوری رآی برای ورود به هیئت رئیسه باشد را سم مهلک می دانم ؛ شکوفایی تمام ایران باید در دستور کار باشد ؛ به هرکس که قصد تدلیس سیستماتیک با وزرای دولت داشته باشد رآی نمی دهم البته گذاردن چوب لای چرخ دولت را هم نادرست می دانم ؛ کار تشکیلاتی و حزبی اگر مثل همان حزب بدنام مورد نظرِ من نباشد البته خوب است ؛ به کسانی که مردمگرایی در اولویت شان نباشد رآی نمی دهم ؛ مردم اساس هویت ما نمایندگان هستند ؛ به کسانی که اهل بسط تشریفات و ایجاد هزینه های رفاهیِ امتیاز طلبانه برای دوران موقت و امانتی و گذرای نمایندگی باشند رآی نمی دهم ؛ به افرادی که بدون رعایت معیارهای شرعی ، اخلاقی و قانونی برچسب خیانت به این و آن می زنند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که نسبت به تخلفات و خسارات غمض عین کنند رآی نخواهم‌ داد ؛ به کسانی که قائل به وجود دشمنی جوهری مابین ما و آمریکای جنایتکار نباشند رآی نمی دهم ؛ به کسی که آرمانش ولو با مقدورات اقتضایی به محو پادگان اسراییل نباشد رآی نمی دهم و... 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی @AXNEVESHTESIYASI
850.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ حضرت‌ آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ایی[رضوان‌الله‌علیه]: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. 🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء۶ ۱) آیات ۱۴۸ تا ۱۶۱ سوره نساء ۲) آیات ۱۶۲ تا ۱۷۶ سوره نساء ۳) آیات ۱ تا ۱۴ سوره مائده ۴) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره مائده ۵) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره مائده ۶) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره مائده ۷) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره مائده ۸) آیات ۷۱ تا ۸۱ سوره مائده 💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید @shahid_ahmadali_nayeri 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
کاری به نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس نداریم نمایندگان مجلس با مشارکت ۹۸ درصدی ثابت کردند که درک سیاسی بالایی دارند اما سیاهی به روی آن ۱۵ ذغالی ماند که به تعبیر مختار هرگز ضرورتهای زمانه خود را درک نکردند و در انتخابات هیات رئیسه مجلس شرکت نکردند در این شرایط یاد مجلس ششمی های غربگرا زنده شد 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آثار مهم و عجیب اطعام در عید غدیر! 👤حجت الاسلام حامد کاشانی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
توصیه آقامجتبی تهرانی برای شب عرفه 💠 مرحوم آیت‌الله حاج آقامجتبی: تهرانی «می‌خواهم سفارش کنم نه تنها دعا برای خودتان بلکه برای غیر هم دعا کنید. هم در مورد روز عرفه و هم شب عرفه این مطلب را داریم که برای غیر دعا کنید. اگر برای غیر دعا کنید، خدا صد هزار برابر به شما عنایت می‌کند. هر دعایی که برای دیگری می‌کنید، صد هزار برابر به شما عنایت می‌کند.» 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ پزشکیان: برادر من در زمان جنگ بی‌کار بود و من بهش پول توجیبی می‌دادم، اما دعوا کرد دیگر نرفت و شهید هم شد، می‌گفت این نامردها می‌گویند بیایید پول بگیرید، مگر برای جهاد آدم پول می‌گیرد؟ ‌ ❌️هر گروهی فک میکنه خوب بلده کار کنه بیاد مسئولیت یه استان بهش میدم عزل و نصبشم با خودش برو درستش کن این گوی و میدان 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
بدی تاریخ اینه که مدام تکرار میشه ! اما کو درس عبرت ! رفاعه: قرار ما این نبود ابو اسحاق! مختار: قرار ما چه بود؟! رفاعه: تو شعائر قیام را فدای مصلحت اندیشی های سیاسی کردی. ظاهرا شیرینی حکومت به کام جنابتان مزه کرده؛ جماعتی که حکم به زندانی کردنشان دادی همه تن سوختگان و دل سوختگانی هستند که به جرم ارادت به علی یک جای سالم در بدنشان نمی بینی! آنها سگ و سگ توله ای را کشتند که گیرم در خون حسین دخالتی نداشته اما کم هم ظلم نکردند به مریدان علی. چطور شده ابواسحاق از “اجرای عدالت” این همه پریشان شدند! مختار: قرار باشد هرکس “با فتوای خود” شمشیر بکشد و اجرای عدالت بکند سنگ روی سنگ بند نمیشود این چه منطقی است که شما دارید؟! رفاعه: این شمایید که با منطقتان نمک به زخم داغ داران حسین می پاشید، شما به خاطر قصاص از قاتلین حسین قیام کردید به این مردم وعده خون خواهی دادید ، پس کو؟! مختار: بن شداد، من بنا ندارم ثمره “قیام شیعه” را با تند روی ها و ندانم کاری های شما “نابود” کنم، شیعه از دست فتواهای ناسنجیده امثال شما کم غرامت نداده. هیچوقت ضرورت های زمانه خود را درک نکردید،هیچوقت بر صراط عدالت حرکت نکرده اید،همیشه یا افراط کرده اید یا تفریط. اگر خود را شیعه علی می دانید و اگر می خواهید حکومت یاران علی بعد از سی سال شکست و تلخ کامی نتیجه بدهد، بروید و با خود و خدایتان خلوت کنید و در کاری که در آن جاهلید و علم ندارید دخالت نکنید و فتواهای صد من یک غاز ندهید! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
این روزها وزن سیاسی آقای ذوالقدر برای خواص مشخص است. عموم هم بدانند این پیام در این شرایط خیلی خاص است ، حواستون به سخنان غلط پرت نشود. رمز پیروری است. ➺@irani_ghavi | 🇮🇷🇵🇸ایران‌قوی
رهبر شهید سال ۶۸ فرمودند: به تك تك آحاد مردم توصیه می‌كنم، كه حس اعتمادتان را نسبت به كارگزاران كشور از دست ندهید. بارها همین جمله رو تکرار کردند: سال ۸۱ فرمودند: به مسؤولان نظام حُسن ظن داشته باشید. سال ۸۶ فرمودند: امروز هر كس كه مردم را ناامید كند و به خود، به مسئولین و به آینده بی‌اعتماد كند، به دشمن كمك كرده است. اعتماد به نفس، اعتماد به مسئولين كشور، اعتماد به دولت، همان چيزى است كه دشمنان مى‌خواهند نباشد. هر کس که مردم را ناامید کند و به خود، به مسئولین و به آینده بى‌اعتماد کند، به دشمن کمک کرده. سال ۸۸ فرمودند: از هدفهای دشمن، بی‌اعتماد كردن مردم به مسئولین كشور است. وظيفه‌ى آحاد مردم در قبال مسئولين، اعتماد كردن و همراه بودن با آنهاست. و بارها و بارها این جملات را فرمودند ونهایتا در اواخر عمرشان بهمن ۱۴۰۴ فرمودند: توصیه‌ی همیشگی را میخواهم عرض بکنم: اوّلاً بین مردم حفظ بشود؛ دعواهای جناحی و سیاسی و خطّی و غیره بین مردم رواج پیدا نکند. با هم یکی باشید؛ در دفاع از نظام اسلامی، در دفاع از کشور ایران، ایران عزیز، همه با هم باشند، در کنار هم باشند... من از اینکه به رؤسای کشور، به رئیس‌جمهور و دیگران در یک ‌چنین شرایط مهمّ بین‌المللی و داخلی اهانت بشود، بشدّت پرهیز میکنم و نمیگذارم و منع میکنم، نهی میکنم کسانی را؛ حالا ممکن است در مجلس باشد، ممکن است بیرون مجلس باشد، ممکن است هر جا باشد. قدر اینها را ما بدانیم؛ قدر مسئولینی که وقتی یک ‌چنین حادثه‌ای برای کشور پیش می‌آید، از مردم کناره نمیگیرند. گاهی ما در گذشته داشته‌ایم که مردم وسط میدان بودند، مسئولین تماشا میکردند، گاهی هم علیه مردم یک حرفی میزدند. این دفعه، نخیر، مسئولین در کنار مردم بودند... ✅خب با این همه تاکید و توصیه که همیشگی است و مختص یک زمان نیست تکلیف ما مشخص است صراحتا میفرماید دارم به شما توصیه همیشگی میکنم صراحتا میفرماید ما گاهی با این شیطان مذاکره میکنیم ولی میگن آقا مخالف مطلق مذاکره است. در خانه اگر کس است یک حرف بس است. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
یک‌نمونه هم میگم و به نظرم کافیه سال ۹۱ در قم به شهید لاریجانی توهین شد، به سید حسن خمینی هم مکرر توهین میکردند. خب آقا سال ۹۱ فرمودند: گله‌ی من از برخی سران و مسئولان موجب نشود عده‌ای راه‌بیفتند و علیه این و آن شعار دهند که با این کار هم مخالف هستیم. این‌که عده‌ای برخی را ضد ولایت و ضد بصیرت بنامند و شعار بدهند، نظیر آن‌چه اخیراً در قم روی داد، اقدامی غلط است و بنده کاملاً مخالف این کارها هستم که قبلاً هم نظیر آن در مرقد مطهر حضرت امام [رضوان‌الله‌علیه] اتفاق افتاد و به مسئولان تذکر دادم جلوی این کارها را بگیرند. کسانی که راه‌می‌افتند و شعار می‌دهند، اگر واقعاً حزب‌اللهی و مؤمن هستند، بدانند که این کارها به ضرر کشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنایی به این حرف‌ها ندارند که حسابشان جداست. 🔷یعنی سال ۹۱ فرمودند رفتارتون با لاریجانی اشتباه است حتی مسئولین دیگر هم گفتند ولی لاریجانی و سیدحسن رو به طور خاص فرمودند. خب گوش کردند؟! دیدید تا سال قبل به شهید لاریجانی حمله میکردند، هنوز هم بعد از شهادت حمله ها را عبارت معصوم نبودن شهدا توجیه می کنند به سید حسن هم همچنان حمله میکنند. پس حتی رهبری به صراحت هم بفرماید برای اینا بی فایدس. الان هم رهبری بفرمایند باز اینا توجیه میکنند. چندماه قبل رهبر شهید فرمودند که به سران قوا حمله نکنید. گوش کردند؟! پس مساله این نیست که رهبری بگه گوش‌ میکنند، رهبری حرفی که دوست دارن رو بفرماید تبعیت میکنند،حتی حرف رهبر را تقطیع یا تفسیر می کنند تا مطابق میلشون باشه وگرنه توجیه میکنند تا عمل نکنند.