eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
بزرگترین دعای بعضی طهلیلگران در روز عرفه؟! خدایا حجاج دسته جمعی شهید بشن که حداقل یه طهلیل ما درست دربیاد و بتونیم رو خونشون اسکی بریم🤲 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🗒 ماموریت مهم حجاج ایرانی برای روایت فتح! 📝 زائران و حج‌گزاران ایرانی در حجّ امسال نقش مؤثر و برجسته‌ای در روایت فتح جنگ تحمیلی سوم برای سایر برادران و خواهران مسلمان خود و امیدوار ساختن آنها به آینده‌ای روشن دارند. از همه‌ی حجّاج عزیز می‌خواهم به دعا برای تعجیل در فرج منجی بشریّت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه اهتمام ورزیده و برای وحدت امّت اسلامی، آزادی فلسطین و مسجدالاقصی، رفع گرفتاری‌های بزرگ مسلمین و رسیدن به ظفر نهایی مقابل استکبار جهانی دعا کنند و اینجانب را نیز مشمول دعای خیر خود نمایند. ✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری حج | ۵ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/482 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
فراخوان سراسری برای ندای «الله‌اکبر» امشب ساعت ۲۱ در سراسر کشور 🔹درپی انتشار پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حج، مردم ایران عزیز امشب رأس ساعت ۲۱ با حضور در پشت‌بام‌ها، میادین و خیابان‌ها، ندای «الله‌اکبر» سر دهند. 🔹این فراخوان در راستای اعلام وحدت ملی، حمایت از جبهه مقاومت و تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی منتشر شده است. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
♨️امروز رهبر معظم انقلاب، آیةالله سیدمجتبی خامنه‌ای حفظه‌الله، فرمودند: « زائران و حج‌گزاران ایرانی در حجّ امسال نقش مؤثر و برجسته‌ای در جنگ تحمیلی سوم برای سایر برادران و خواهران مسلمان خود و امیدوار ساختن آنها به آینده‌ای روشن دارند.» ♨️♨️فرمایش امام جامعه را در مورد حج امسال، مقایسه کنید با حرفهای برخی از مدعیان انقلابیگری، در مورد حج امسال👆🏻!!! تفاوت را احساس کنید‼️ و به سایر حرفهای این جماعت نیز، با دیده‌ی شک و تردید بنگرید!!!! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
❌ ایکاش توبه کنند... ✅ آقاجان ما حج امسال را ابزار دانستند , اما فراموش نمی کنیم تا همین چند هفته قبل چطور یک عده مسئولان را ، دولت را ، سازمان حج را ، و... و خطاب کردند که دارند زائران را به گروگان گیری می فرستند!!!! ❌ ایکاش آن بلاگرهای مجازی و آن سخنرانهای کت و شلواری و معمم که مردم را ترساندند ، عبرت بگیرند و در خلوت خود توبه کنند. ✅ امیدوارم مخاطب محترم بداند وقتی ما می گوییم چنین کانال ها و سخنرانهایی فرسنگها از مبانی دور هستند ، دروغ نداریم بگوییم، عین واقعیت است. آیا آن افراد الان حاضرند در محضر عموم مردم ، کنند؟؟؟ ✍ احسان عبادی 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
Khamenei.ir488_108038069795263.mp3
زمان: حجم: 2.1M
⚠️ هشدار امام شهید درباره: تشکیلاتی از دشمن که ماموریت خاص تبلیغاتی دارد. 📌فضای تبلیغاتی کشور فضایی باشد که مردم را دچار اضطراب کند یا دچار یاس و ناامیدی کند یا دچار بدبینی کند نسبت به دستگاه ها یا احساس بن بست به مردم دهد 📌از دشمن توقعی جز رذالت نیست آنچه که مهم است این است که ما به این جمع کمک نکنیم نقطه اصلی عرض من همین است ما در آلوده کردن فضای عمومی ذهن مردم تاثیر نگذاریم ما باید در جهت عکس عمل کنیم 📌گاهی در بیان برخی مشکلات مبالغه میکنیم این مبالغه مضره و تاثیر در آلوده کردن و هرچه بیشتر مضطرب کردن افکار عمومی به کار خواهدرفت 📌ویرویس بدبینی را نباید گسترش بدیم بنده خودم اهل انتقادم لکن نوع گفتن نوع برخورد کردن نوع اقدام کردن باید جوری نباشد که موجب بشود مردم اسیر و دچار بدبینی شوند 📌ویرویس بدبینی چیز بدی است بدبینی به دولت بدبینی به سپاه بدبینی به مجلس بدبینی به قوه قضاییه بدبینی به نهادهای انقلابی ♻️انتقاد عمل دوستانه است عمل خصمانه نیست 🎙رهبرشهید 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
بازتاب رسانه‌ای گسترده پیام مقام معظم رهبری درباره افول جایگاه آمریکا در منطقه 🔸پیام امروز حضرت آیت‌الله «سید مجتبی خامنه‌ای» مقام معظم رهبری ایران به مناسبت برگزاری حج که در آن به افول جایگاه آمریکا در منطقه پس از مقاومت مقتدارنه ملت ایران در جنگ تحمیلی و تضعیف رژیم صهیونیستی پرداخته شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت. ▪️خبرگزاری آناتولی با تیتر «مقام معظم رهبری ایران می‌گوید کشورهای غرب آسیا دیگر سپر پایگاه‌های آمریکایی نخواهند بود»، نوشت: «مقام معظم رهبری ایران روز سه‌شنبه گفت که واشنگتن دیگر نقطه امنی در منطقه نخواهد داشت.» ▪️روزنامه کره تایمز نوشت: «مقام معظم رهبری ایران امروز و هم‌زمان با مذاکرات تهران و واشنگتن درباره چارچوبی برای پایان دادن به جنگی که نزدیک به سه ماه طول کشیده است، در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که قدرت‌های کشورهای خلیج فارس دیگر سپری برای پایگاه‌های آمریکا نخواهد بود و آمریکا دیگر نقطه امنی در منطقه نخواهد داشت.» ▪️خبرگزاری بلومبرگ نیز نوشت: «این اظهارات نشان‌دهنده دیدگاه ایران مبنی بر این است که این جنگ در موازنه قدرت منطقه غنی‌ از نفت خلیج فارس تغییرات اساسی ایجاد کرده، موجب تضعیف آمریکا شده و نوعی بازدارندگی ایجاد کرده است که کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را به هم‌زیستی با ایران وا می‌دارد.» 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
⁉️آمریکا نقض آتش بس می کند چرا ایران باز هم پایبند به آن می ماند ؟ ❔با یک سوال پاسخ می دهم در شرایطی که ایران کنترل هوشمند تنگه نفس‌گیر هرمز را کاملا در دست دارد و قدرت بلاشک خود را علیه ابرقدرت جهان به رخ می کشاند شرایط و زمان در آتش بس بیشتر به نفع چه کسی می گذرد ؟ 🇮🇷ایران ؟ یا 🏴‍☠آمریکا ؟ نزدیک به ماه سوم می شویم و مردم جان بر کف ما هر شب کف خیابان و میادین و مساجد و ... با روحیه ای وصف ناپذیر لایه دفاعی داخلی را قوی تر از هر زمانی مدیریت می کنند همه خوشحال و همه آماده و همه منتظر و نظاره گر خرد شدن تدریجی استخوان های مستکبرین اند وضعیت کالاها و نیازهای عمومی الحمدلله فراوانی موج میزند آنچه که مقداری سختی می آورد همین تورم و گرانب است که مردم عزیز ما با صبر و قناعت و مسئولان رشید ما با جهاد و کار شبانه روزی ، مرهم بروی آن می گذارند از جهت نظامی هر ساعتی که می گذرد ( نه هرروز ، دقیقا هر ساعت ) قوت به قوای نظامی و نظامیون ما افزوده می شود ، تست های جدید انجام گرفته و لایه های دفاعی تقویت می شود از جهت روانی آنگونه که مستحضریم به اقرار همه رسانه ها و خبرگزاری های خارجی مخالف و موافق ایران ، آمریکا روز به روز با افول بیشتری مواجه شده و هیمنه ی آن کوچک و کوچکتر می شود ولی آمریکا چطور ؟ انتخابات را در پیش دارد جام جهانی را در پیش دارد قیمت بنزین هرروز فشار بیشتری به روان جامعه اورده و بیشتر می شود و ذخایر آن به ته دیگ می رسد کود و گاز و هلیوم و همه محصولات و منابعی که وابستگی خاصی به شریان هرمز داشتند از حیث قیمتی چند برابر و از حیث موجودیتی رو به اتمام است و بسیار مواردی که آنها با آن دست و پنجه نرم می کنند و حسابش به دست ما نیامده است فشار متحدینش روز به روز بیشتر می شود ایمان و اعتمادی که به آمریکا داشتند روز به روز کمتر می شود ما و مردم ما و نظامیون ما در کشور خودمانیم اما نیروهای امریکایی که بیشتر با هدف مالی به جوخه نظام پیوسته اند دور از وطن و خسته و ترسیده و ناامید و مخالف بااین جنگ و طرح و هدف و راه اند و هرروزی که می گذرد این مصائب و فشارها برایشان بیش و بیشتر می شود خب ... عقل چه می گوید ؟ وقتی می شود با کمترین هزینه ی جانی و مالی ، تدریجا بیشترین ضربه سخت را وارد نموده و از حیث جنگ نرم دشمن و متحدینش را به این باور سخت رساند که شکوه و جلال آمریکایی تمام شده و نظم نوین شرقی در حال طلوع است چرا سوی گزینه ی آخر رفت جنگی که هزینه ی بالا دارد پیچیدگی های خاص خود را دارد تخریب فراوان دارد نابسامانی دارد و هزار مساله دیگر که مجال در این مقال نیست مگر ما تشنه ی جنگیم؟ اگر هدف پیروزی و غلبه است اگر هدف اعتلای ایران و مقاومت و اسلام است اگر راهی هست که ما با کمترین تشدید به نتیجه برسیم چرا منتظر بهانه ای باشیم تا در همان ابتدا جنگ بلند مدت حداکثری را آغاز نماییم ؟ میدانِ ما در دستان هنرمند داناترین فرمانده کلِ قوایی است که هم است هم وفادارترین متخصصین جنگ و شجاع ترین سربازها فرمان‌بردار او و مردمی بصیر و همیشه در صحنه و مطیع ، تا پای جان برای او شما بگو با چنین رهبر و فرماندهان و سربازان و این مردم چرا هنوز به ادامه ی این راه و طریق که قاطعانه منتهی به پیرورزی خالص است ایمان نداری؟ می گوید : من از فتنه نفوذی ها و مسئولین و ... و ... می ترسم می گویم : تو از اینها نمی ترسی ، تو به دانایی و توانایی و قدرت این مولای وصف ناپذیر شک داری و او را غافل شایدم جاهل شایدم ضعیف و یا شاید مجبور می پنداری !!! یاللعجب و شاید به فرماندهان دلیر سربازان غیور و مردم مومن و جان بر کف پشتیبان ولی فقیه شک داری ؟! بدان که شک ،روزنه ی ورود شیطان به قلب مومن است و یادت بماند که رهبر شهیدمان فرمودند آرام باشید من آرام آرامم مسیر ، به سمت قله است و ما نزدیک به قله ایم . و حالا به قله رسیده ایم کمی مانده تا به فتح کامل و تثبیت پیرورزی برسیم . @AXNEVESHTESIYASI