⁉️آمریکا نقض آتش بس می کند
چرا ایران باز هم پایبند به آن می ماند ؟
❔با یک سوال پاسخ می دهم
در شرایطی که ایران کنترل هوشمند تنگه نفسگیر هرمز را کاملا در دست دارد و قدرت بلاشک خود را علیه ابرقدرت جهان به رخ می کشاند
شرایط و زمان در آتش بس بیشتر به نفع چه کسی می گذرد ؟
🇮🇷ایران ؟
یا
🏴☠آمریکا ؟
نزدیک به ماه سوم می شویم و مردم جان بر کف ما هر شب کف خیابان و میادین و مساجد و ... با روحیه ای وصف ناپذیر لایه دفاعی داخلی را قوی تر از هر زمانی مدیریت می کنند
همه خوشحال و همه آماده و همه منتظر و نظاره گر خرد شدن تدریجی استخوان های مستکبرین اند
وضعیت کالاها و نیازهای عمومی الحمدلله فراوانی موج میزند
آنچه که مقداری سختی می آورد همین تورم و گرانب است که مردم عزیز ما با صبر و قناعت و مسئولان رشید ما با جهاد و کار شبانه روزی ، مرهم بروی آن می گذارند
از جهت نظامی هر ساعتی که می گذرد ( نه هرروز ، دقیقا هر ساعت ) قوت به قوای نظامی و نظامیون ما افزوده می شود ، تست های جدید انجام گرفته و لایه های دفاعی تقویت می شود
از جهت روانی آنگونه که مستحضریم به اقرار همه رسانه ها و خبرگزاری های خارجی مخالف و موافق ایران ، آمریکا روز به روز با افول بیشتری مواجه شده و هیمنه ی آن کوچک و کوچکتر می شود
ولی آمریکا چطور ؟
انتخابات را در پیش دارد
جام جهانی را در پیش دارد
قیمت بنزین هرروز فشار بیشتری به روان جامعه اورده و بیشتر می شود و ذخایر آن به ته دیگ می رسد
کود و گاز و هلیوم و همه محصولات و منابعی که وابستگی خاصی به شریان هرمز داشتند از حیث قیمتی چند برابر و از حیث موجودیتی رو به اتمام است و بسیار مواردی که آنها با آن دست و پنجه نرم می کنند و حسابش به دست ما نیامده است
فشار متحدینش روز به روز بیشتر می شود
ایمان و اعتمادی که به آمریکا داشتند روز به روز کمتر می شود
ما و مردم ما و نظامیون ما در کشور خودمانیم اما نیروهای امریکایی که بیشتر با هدف مالی به جوخه نظام پیوسته اند دور از وطن و خسته و ترسیده و ناامید و مخالف بااین جنگ و طرح و هدف و راه اند
و هرروزی که می گذرد این مصائب و فشارها برایشان بیش و بیشتر می شود
خب ...
عقل چه می گوید ؟
وقتی می شود با کمترین هزینه ی جانی و مالی ، تدریجا بیشترین ضربه سخت را وارد نموده و از حیث جنگ نرم دشمن و متحدینش را به این باور سخت رساند که شکوه و جلال آمریکایی تمام شده و نظم نوین شرقی در حال طلوع است
چرا سوی گزینه ی آخر رفت
جنگی که هزینه ی بالا دارد
پیچیدگی های خاص خود را دارد
تخریب فراوان دارد
نابسامانی دارد و هزار مساله دیگر که مجال در این مقال نیست
مگر ما تشنه ی جنگیم؟
اگر هدف پیروزی و غلبه است
اگر هدف اعتلای ایران و مقاومت و اسلام است
اگر راهی هست که ما با کمترین تشدید به نتیجه برسیم
چرا منتظر بهانه ای باشیم تا در همان ابتدا جنگ بلند مدت حداکثری را آغاز نماییم ؟
میدانِ ما در دستان هنرمند داناترین فرمانده کلِ قوایی است که هم
#جنگ_بلد است هم #صلح_طلب
وفادارترین متخصصین جنگ و شجاع ترین سربازها فرمانبردار او
و مردمی بصیر و همیشه در صحنه و مطیع ، تا پای جان برای او
شما بگو
با چنین رهبر و فرماندهان و سربازان و این مردم
چرا هنوز به ادامه ی این راه و طریق که قاطعانه منتهی به پیرورزی خالص است ایمان نداری؟
می گوید : من از فتنه نفوذی ها و مسئولین و ... و ... می ترسم
می گویم : تو از اینها نمی ترسی ، تو به دانایی و توانایی و قدرت این مولای وصف ناپذیر شک داری و او را غافل شایدم جاهل شایدم ضعیف و یا شاید مجبور می پنداری !!! یاللعجب
و شاید به فرماندهان دلیر سربازان غیور و مردم مومن و جان بر کف پشتیبان ولی فقیه شک داری ؟!
بدان که شک ،روزنه ی ورود شیطان به قلب مومن است
و یادت بماند که رهبر شهیدمان فرمودند
آرام باشید
من آرام آرامم
مسیر ، به سمت قله است و ما نزدیک به قله ایم .
و حالا
به قله رسیده ایم
کمی مانده تا به فتح کامل و تثبیت پیرورزی برسیم .
#کاوشگر
@AXNEVESHTESIYASI
در این جنگ بزرگ آخر که نبرد نابرابر تمام حق در مقابل تمام باطل است
با همه پیچیدگیها با همه ظرافتها با همه فراز و نشیبهایی که بسیار مردم از عوام حتی خواص ، از اعظم قسمت ها و تصمیم ها و زد و خورد ها و تکنیک ها و تاکتیک های آن بی اطلاع هستند
عزیزانی در داخل کشور
🔆هرواقعه ای که رخ دهد را
(مثلا آمریکا به جزایر حمله کند
مثلا اسرائیل لبنان را اَمان نداده و بی اَمان بزند
مثلا یک دیپلمات جمله ای را گفته و قیمت نفت از ۱۲۰ به ۱۰۵ کاهش پیدا کند
مثلا فلان خبرگزاری دشمن و خارجی یک تیتر علیه ایران بنویسد
مثلا ترور آلارم تصویری از یک ترور یا حمله بگذارد
مثلا ترامپ یک توؤیت دستوری یا توصیه ای بنویسد یا تصویری از موشک گذاشته و تهدیدی قریب الوقوع را اطلاع دهد و یا خبری از سر تا بن دروغ را بگوید که ما با همتایان ایرانی خود به گرمی نشسته و چای و قلیان خوانسار را نوشیده و چاق کرده و به توافقی دلپذیر بسیار نزدیک هستیم !!)
🔆مرتبط و معلول به یک چیز می دانند و بس :
#مسئولین #سیاسیون #دیپلماتها
اینها همه معلول توطئه یا کودتایی است که امثال روحانی و ظریف و خاتمی از پیش نوشته و به دست پزشکیان داده که به ملاقات خاتمی رفته و با روحانی عکس انداخته و ظریفی که سرور و مولای اوست که در سیاست خارجی هرچه ظریف بگوید انجام می دهد و اقرار خودش که من یک اصلاحطلب هستم و اصلاحطلبان نیز پیاده نظام و سرمایههای نتانیاهو در ایراناند
یک شعامی هم داریم که ۷۰ درصد آن از بدنه دولت هستند و بعضی افراد آن غیردولتی اند
این شعام در رابطه با حجاب که حامی ول انگاران بوده
و در رابطه با تصمیمات نظام رهبر عظیم الشان مان را نخودی هم به حساب نیاورده و در گوشه ای انداخته است
یک مجلسی هم داریم ک از راس امور خارج شده و تعطیل است و نظارت بر وزرا و رییس جمهور و دولت را پشت گوش انداخته تا تخته گاز هرگونه ک می خواهد برود
آه ازین جمله آخر آه آه جگر آدم می سوزد
سپاه عزیز تو دیگر چرا
و یک سپاهی هم داشتیم که امید اول و آخرمان بود و یک خاتم الانبیاءی که روی آن حساب ویژه داشتیم
که آن هم در این روز های گذشته با آن بیانیه ای که خطاب به مردم داد
کمر طاغوت را صاف کرد !!!
ای مردم ای انقلابیون در صحنه
دیگر فقط ما مانده ایم و سید مجتبی و دیگر هیچ !!!
تصویری که دنیا از ایران و مردم ایران و غیور نظامیان ایران و مسئولان از جان گذشته مقاوم ایران و رهبر عالیقدر ایران دارد
یک چیز افسانه ای همانند شاهنامه است
اما گروهی اقلیتی خودی مذهبی ، تصویری را ارائه می کنند که شایسته ایران و مسئولین و مردم ایرانی نیست .
فصل الخطاب همه ما
مجموعه بیانات صریح و واضح امام شهیدمان در تمام ۳۷ سال گذشته است که یک شخصیت بصیر انقلابی باید مجموعه ی بیانات در زمان های مختلف را کنار هم گذاشته و بتواند منظومه ی فکری ایشان را استنتاج نموده و طریق حق را کاملا بشناسد و بشناساند
شاید ادامه داشته باشد ...
#کاوشگر
@AXNEVESHTESIYASI
از تو حرکت از خدا برکت ...
وقتی این جمله را به بعضی می گفتم
فورا آستین را تا کتف بالا زده و بازو گرفته و دست رویش زده و می گفتند
خدا کجا بود ، نون بازوی خودمو می خورم فقط خودم
بعد ی خودکار انداخت زمین و بهم گفت:
به خدات بگو ی سانت جا به جاش کنه
ها چیشد ؟ کو ؟ کجاس ؟
خدا کجا بود ؟! اینجا خدا به داد کسی نمی رسه فقط باید نون بازوتو بخوری!!
پاسخ بسیار جزیی :
چون نمی بینی دلیل بر آن نیست که کمک خدا وجود ندارد
اما سوال مهم این است
خدا این وسط چکاره و کمکش چگونه است و اگر نباشد قدم از قدم برداشته نمی شود ؟
نمی خواهم پاسخ اعتقادی بدهم
اما فقط بدانیم ، مدل کمک کردن خدا متفاوت است
می خواهم این را بگویم
می گویند #ایران ، #حزبالله مظلوم را رها کرده و تنهایش گذاشته و آنها را سپرده به امان خودشان و اسرائیل می زند و می زند
سوال :
باتوجه به پارنوشته ی ابتدایی
آیا کمک کردن ایران محصور در حمله کردن ایران به اسرائیل است ؟
آیا کمک کردن ایران محصور در این است ک اسرائیل نقض آتش بس کرد در لبنان بزند لت و پارش کند ؟
از خود نمی خواهیم بپرسیم که نوع کمک ایران به حزب الله چگونه است ؟
با خود نمی گوییم که شاید خود حزب الله اجازه نمی دهد که ایران در پاسخ نظامی ورود کند ؟
با خود نمی گوییم این همه حملات کوبنده و شبانه روز حزب الله لبنان به قلب اسرائیل چگونه و از کجا می آید ؟
اگر ایران ، حزب الله را رها کرده
پس این تشکر مکتوب و رسمی حزب الله لبنان از ایران و مردم ایران بجهت حمایت های همیشگی و دائمی اش چیست ؟
مثل آن کسی نباشیم که چون کمک خدا را نمی بیند لذا انکارش می کند
اینکه کمک ایران را نمی بینی دلیل آن نیست که ایران کمک نمی کند
عَدَمُ الوِجدانِ لایَدُلُّ علیٰ عدمِ الوجود
ندیدن دلیل بر نبودن نیست
عده ای آشِ داغتر از آتش شده اند
خود حزب الله بجهت کمک های دائمی متشکر است
آنها بهانه ای دارند برای تهمت و توهین به مسئولین بجهت اینکه ایران حزب الله را رها کرده
حزب الله می گوید من همیشه متصل به ایرانم بلکه کل محور مقاومت مهره های یک تسبیح حول محور ایرانند چون نخ ما ایران است
اما آنها می گویند ایران حزب الله را منفصل نموده است .
آفت بزرگ این است که با تکیه بر ۲۰ درصد اطلاعات ، به میزان ۹۰ درصد حرف بزنیم و قضاوت کنیم و نتیجه گرفته و نشر حداکثری نماییم
باید ترسید و ترساند همه کسانی که گرفتار این آفتِ بزرگِ انحراف آفرین اند .
#کاوشگر
@AXNEVESHTESIYASI
مژده بادا بر مسلمانان که قربان آمده
عید مقبولی بنده، نزد یزدان آمده
یاد می آریم ابراهیم و قربانی او
بهرعرض بندگی، جانانه میدان آمده
هرچه خواهی ای مسلمان از خدا، این روز خواه
روز مخصوص عبادت، بر مسلمان امده
همچو عید فطر باشد روزه در قربان حرام
دوره ی شادی شده، غمها به پایان آمده
✨✨✨
📌امام حسین عليه السلام:
خدایا با تدبیر خودت مرا از تدبیر خودم مستغنی(بی نیاز) گردان💚
إِلَهِي أَغْنِنِي بِتَدْبِيرِكَ لِي عَنْ تَدْبِيرِي
فرازی از دعای عرفه
💐عیدسعیدقربان مبارک💐
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
✳️ اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيطانِ الرَّجيم
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
"لاٰ حَولَوَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم"
وَتَوَکَّلْ عَلَیاللهِ وَکَفیٰ بِاللّهِ وَکیلا
📌 امروز چهارشنبه
☀️ ۶خرداد ۱۴۰۵هجریشمسی
🌙 ۱۰ ذیحجه۱۴۴۷هجریقمری
🎄 27 می 2026 میلادی
📖 سخن روز
🌷رهبر شهید :
📌عید قربان ، یک نماد است برای مؤمنانی که میخواهند راه حقیقت را، راه تعالی را، راه عروج به مدارج عالیه را طی کنند. بدون گذشت، امکان ندارد.
🪧مناسبتها
🐏 عید سعید قربان
🔰آغاز دهه امامت وولایت
اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ اَعْدائُهُمْ اَجْمَعینْ
اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج اِلٰهیٖ آمّین
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
اصول حاکم بر کنش دیپلماتیک ایران
✍🏻 مهدی محمدی - ۴ خرداد ۱۴۰۵
آنچه در ادامه میآید، نه متن یک توافق نهایی، که تحلیلی مقدماتی از اصول حاکم بر کنش سیاسی و میدان مذاکرات است. تأکید میکنم این ارزیابی شخصی و غیررسمی است. هنوز توافق مدونی وجود ندارد و اختلافات کلیدی باقی است. شش اصل تحلیلی:
1️⃣ فقدان توافق و اصل عدم عقبنشینی
برخلاف شایعات، توافقی امضا نشده و مذاکرات ادامه دارد. در هندسۀ فعلی، این آمریکاست که باید کوتاه بیاید. بهتعبیر دبیر شورای عالی امنیت ملی، «عقبنشینی» در قاموس ایران جایی ندارد. متون ردوبدلشده غیرمتعهدآور است. اگر اصول ایران تأمین نشود، توافقی شکل نمیگیرد و اعلام رسمی منوط به نهاییشدن همۀ جزئیات است.
2️⃣ مذاکره به مثابه تاکتیک در میدان جنگ
توهم صلح نکنید. فضای جنگی تمامعیار و وضعیت «آستانهای» ادامه دارد. حتی در صورت توافق، حداکثر شاهد یک «آتشبس تاکتیکی» چندماهه خواهیم بود، نه پایان خصومت. رویکرد تصمیمسازان، نگاه به توافق بهعنوان «ابزاری جنگی» برای خرید زمان، کسب منابع مالی و ترمیم آسیبهای داخلی است. هدف، تقویت موضع برای رویاروییهای آتی و کاهش بسترهای اغتشاش و ضربۀ نظامی دشمن است. صلحی در کار نیست؛ این صرفاً مانوری در دل جنگ مستمر است.
3️⃣ اجماع سیاسی و اشراف کامل حاکمیتی
کشور دچار ازهمگسیختگی یا تصمیمسازی پنهانی نیست. تحلیل معاملۀ زیرزمینی بر سر تنگۀ هرمز یا مسائل راهبردی، از اساس بیاطلاعی است. سازوکار نظام بهگونهای است که پس از مباحثات کارشناسی، تصمیم نهایی در عالیترین سطح گرفته و برای همه فصلالخطاب میشود. این اشراف راهبردی، بهویژه در مسائل نظامی-امنیتی، تضمینکنندۀ وحدت رویه است.
4️⃣ عدم تکرار تجربۀ برجام
این تحلیل که برجام تکرار میشود، به دو دلیل مردود است:
نخست آنکه تیم امروز از جنس مدیران میدان نبرد است، نه معتقدان به صلح با آمریکا. اینان آمریکا را «دشمنی شیطانصفت» و بدعهد میدانند و در پی عادیسازی روابط نیستند، بلکه آمادۀ شهادتاند.
دوم آنکه بیاعتمادی به آمریکا، فرمت مذاکرات را تغییر داده است. برخلاف گذشته، این ایران نیست که اقدام اعتمادساز انجام دهد؛ این آمریکاست که باید نخست گامهای اعتمادساز بردارد. پیش از آن، دهان ایران در پروندۀ هستهای بسته است.
5️⃣ بحران اجرا و تداوم چالشها
توافق نقطۀ پایان نیست، که تازه ابتدای چالش اجراست. دشمن از ساعات اولیه به دنبال نقض خواهد بود، اما سناریوهای مقابل طراحی شده. رژیم صهیونیستی با آگاهی از ضرر راهبردی، در لبنان به دنبال معادلات جدید است. آنچه تغییر کرده، فهم قدرت ایران است؛ ایرانی که دو بار جنگیده، طرحهای نظامی را خنثی کرده و تنگۀ هرمز را در مشت دارد. امروز ترامپ التماس مذاکره میکند، اما جرأت تهدید نظامی ندارد.
6️⃣ هستهای؛ خط قرمز به تأخیر افتاده
مذاکرات فعلی غیرهستهای است. تا واشنگتن تعهدات یکجانبۀ اعتمادساز را اجرا نکند، ایران وارد فاز هستهای نخواهد شد. خروجی مراحل بعدی نیز باز و منوط به حفظ خطوط قرمز و مصالح نظام است. اگر اقدام اعتمادساز انجام نشود، پروندۀ هستهای بسته میماند.
🔸 اصول حاکم بر هر توافق احتمالی
(چارچوب اعتمادساز معکوس)
اگر توافق شود، مبنا الزام دشمن به عقبنشینی است. ایران سند پیروزی در جنگ را با این اصول تخلفناپذیر تنظیم کرده:
🔹توقف عملیات نظامی در همه جبههها با ضمانت آمریکا؛ هر حملۀ اسرائیل به مقاومت، نقض توافق از سوی کاخ سفید است.
🔹تنگۀ هرمز به روش سابق باز نمیگردد؛ تردد منوط به پروتکل ایران (مسیر ورود و خروج، هزینه خدمات و منع حمل تهدیدات) است.
🔹رفع کامل محاصره و بازگشت عبورومرور بنادر به وضع پیش از جنگ.
🔹آزادسازی همزمان داراییهای بلوکهشده در حسابهای مورد تأیید تهران.
🔹تعلیق تحریمهای نفتی و صادرات آزاد نفت.
تنها با اجرای این پنج گام، ایران ممکن است وارد مذاکرۀ هستهای شود و تا آن زمان هیچ محدودیتی اعمال نشده و نخواهد شد. این چرخش تاریخی قدرت است؛ امروز ماییم که برای دشمن «اقدامات اعتمادساز» تعیین میکنیم. اگر دشمن تمکین کرد، پیروزی تاریخی ملت ایران رقم خورده، و اگر نکرد، بر مواضع قدرت استواریم و جنگ برای تقویت بنیۀ نبرد قهرمانانه ادامه مییابد.
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ حضرت آیتالله العظمی شهید خامنهایی[رضواناللهعلیه]:
هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند.
🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء ۸
۱) آیات ۱۱۱ تا ۱۲۴ سوره انعام
۲) آیات ۱۲۵ تا ۱۳۸ سوره انعام
۳) آیات ۱۳۹ تا ۱۵۲ سوره انعام
۴) آیات ۱۵۳ تا ۱۶۵ سوره انعام
۵) آیات ۱ تا ۱۴ سوره اعراف
۶) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره اعراف
۷) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره اعراف
۸) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره اعراف
۹) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره اعراف
۱۰) آیات ۷۱ تا ۸۷ سوره اعراف
💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید
@shahid_ahmadali_nayeri
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#پیروزی_جبهه_حق
🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 عکسنوشتہسیاسی 🇮🇷
❌❌❌شبهه
🔴🔴🔴فرمانده هوافضای سپاه صفحهای در پلتفرم X ندارد |
فرمانده هوافضای سپاه صفحهای در پلتفرم X ندارد
بررسیهای خبرنگار فارس نشان میدهد که فرمانده نیروی هوافضای سپاه پس از حذف حساب کاربری قبلی خود در این پلتفرم، هیچگونه صفحه ای در ایکس ندارد و حسابهای ایجاد شده تحت این نام جعلی هستند.
به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، برخی کاربران در شبکه اجتماعی ایکس مدعی فعالیت صفحه جدیدی منتسب به سردار سید مجید موسوی شدهاند.
بررسیهای خبرنگار فارس نشان میدهد که فرمانده نیروی هوافضای سپاه پس از حذف حساب کاربری قبلی خود در این پلتفرم، هیچگونه صفحه ای در ایکس ندارد و حسابهای ایجاد شده تحت این نام جعلی هستند.
لازم به ذکر است سردار موسوی صرفاً در پیامرسان داخلی «ویراستی» و همچنین پلتفرم مستقل «آپاسکرولد» (UpScrolled) که توسط یک جوان فلسطینی راهاندازی شده، فعالیت رسمی دارد.
گفتنی است بزودی حساب کاربری فرمانده هوافضای سپاه در پلتفرم خبرگزاری فارس نیز راهاندازی خواهد شد.
https://farsnews.ir/AliShafieeAghdam/1776452445581857957/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85-X-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF
پی نوشت ؛
در پی نشر مطلبی دروغین منتسب به سردار سید مجید موسوی ، طبق تحقیقات انجام شده ، ایشان فعلا صفحه ای در شبکه ایکس ندارند
و کسانی که با نام ایشان در شبکه ایکس هستند، افراد متقلب هستند.
بسیار جای تأسف دارد که افراد برای اثبات توهمات و تحلیل های خود، هر کذبی را باور و به راحتی نشر می دهند
#پاسخبهشبهه
🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🔴 جناب ایزدی
تنگه با نظامات و ترتیبات امنیتی جمهوری اسلامی باز میشه
کما اینکه الان هم باز هست و با نظارت جمهوری اسلامی و ترتیباتی که چیده انجام میشه
🔴 جناب ایزدی
پیش شرط های ما برای مذاکره است
ما داریم از این فرصت استفاده می کنیم
شروطی رو پیگیری کردیم که اگه دشمن خواست بزنه زیرش برد با ما باشه ...
بلایی که سر برجام به سر ما اومد داره سر آمریکا میاد ...
ایندفعه مذاکره کنندگان زیرک هستند
۲۴ میلیارد دلار پول بلوکه شده به دست ما برسه و دوباره جنگ بشه ما ضرر می کنیم یا آمریکا؟!
جنگ در لبنان تا قبل مذاکره متوقف بشه و عزیزان حزب الله نفسی بکشن
به ضرر ما هست یا دشمن؟
محاصره دریایی تا قبل مذاکره برداشته بشه و ما راحت نفت بفروشیم و اقتصاد مون رو ترمیم کنیم به نفع ما هست یا دشمن ؟!
فهم این مطالب برای احمقها واقعا سخته اما برای شما که تصور تحلیل گر بودن دارید هم سخته؟!😳
چرا مدام در حال تخریب هستید؟🧐
چرا همزمان فقط شما و رژیم صهیونسیتی مخالف توافق هستید ؟
اگه قرار دنبال نفوذی هم بگردیم اول باید از شماها شروع کنیم🤨
سید پرهام آریا