eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ حضرت‌ آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ایی[رضوان‌الله‌علیه]: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. 🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء ۸ ۱) آیات ۱۱۱ تا ۱۲۴ سوره انعام ۲) آیات ۱۲۵ تا ۱۳۸ سوره انعام ۳) آیات ۱۳۹ تا ۱۵۲ سوره انعام ۴) آیات ۱۵۳ تا ۱۶۵ سوره انعام ۵) آیات ۱ تا ۱۴ سوره اعراف ۶) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره اعراف ۷) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره اعراف ۸) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره اعراف ۹) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره اعراف ۱۰) آیات ۷۱ تا ۸۷ سوره اعراف 💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید @shahid_ahmadali_nayeri 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
❌❌❌شبهه
🔴🔴🔴فرمانده هوافضای سپاه صفحه‌ای در پلتفرم X ندارد | فرمانده هوافضای سپاه صفحه‌ای در پلتفرم X ندارد بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که فرمانده نیروی هوافضای سپاه پس از حذف حساب کاربری قبلی خود در این پلتفرم، هیچ‌گونه صفحه ای در ایکس ندارد و حساب‌های ایجاد شده تحت این نام جعلی هستند. به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، برخی کاربران در شبکه اجتماعی ایکس مدعی فعالیت صفحه جدیدی منتسب به سردار سید مجید موسوی شده‌اند. بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که فرمانده نیروی هوافضای سپاه پس از حذف حساب کاربری قبلی خود در این پلتفرم، هیچ‌گونه صفحه ای در ایکس ندارد و حساب‌های ایجاد شده تحت این نام جعلی هستند. لازم به ذکر است سردار موسوی صرفاً در پیام‌رسان‌ داخلی «ویراستی» و همچنین پلتفرم مستقل «آپ‌اسکرولد» (UpScrolled) که توسط یک جوان فلسطینی راه‌اندازی شده، فعالیت رسمی دارد. گفتنی است بزودی حساب کاربری فرمانده هوافضای سپاه در پلتفرم خبرگزاری فارس نیز راه‌اندازی خواهد شد. https://farsnews.ir/AliShafieeAghdam/1776452445581857957/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85-X-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF پی نوشت ؛ در پی نشر مطلبی دروغین منتسب به سردار سید مجید موسوی ، طبق تحقیقات انجام شده ، ایشان فعلا صفحه ای در شبکه ایکس ندارند و کسانی که با نام ایشان در شبکه ایکس هستند، افراد متقلب هستند. بسیار جای تأسف دارد که افراد برای اثبات توهمات و تحلیل های خود، هر کذبی را باور و به راحتی نشر می دهند 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🔴 جناب ایزدی تنگه با نظامات و ترتیبات امنیتی جمهوری اسلامی باز میشه کما اینکه الان هم باز هست و با نظارت جمهوری اسلامی و ترتیباتی که چیده انجام میشه 🔴 جناب ایزدی پیش شرط های ما برای مذاکره است ما داریم از این فرصت استفاده می کنیم شروطی رو پیگیری کردیم که اگه دشمن خواست بزنه زیرش برد با ما باشه ... بلایی که سر برجام به سر ما اومد داره سر آمریکا میاد ... ایندفعه مذاکره کنندگان زیرک هستند ۲۴ میلیارد دلار پول بلوکه شده به دست ما برسه و دوباره جنگ بشه ما ضرر می کنیم یا آمریکا؟! جنگ در لبنان تا قبل مذاکره متوقف بشه و عزیزان حزب الله نفسی بکشن به ضرر ما هست یا دشمن؟ محاصره دریایی تا قبل مذاکره برداشته بشه و ما راحت نفت بفروشیم و اقتصاد مون رو ترمیم کنیم به نفع ما هست یا دشمن ؟! فهم این مطالب برای احمق‌ها واقعا سخته اما برای شما که تصور تحلیل گر بودن دارید هم سخته؟!😳 چرا مدام در حال تخریب هستید؟🧐 چرا همزمان فقط شما و رژیم صهیونسیتی مخالف توافق هستید ؟ اگه قرار دنبال نفوذی هم بگردیم اول باید از شماها شروع کنیم🤨 سید پرهام آریا
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️یادمان باشد‼️ رهبر شهیدمان فرمودند: ◀️ «هرکسی مردم را از آینده ناامید کند، برای دشمن کار میکند! چه بداند، چه نداند!!! ◀️هر کسی ایمانهای مردم را تضعیف کند، به‌ سود دشمن کار میکند، چه بداند، چه نداند!!!! ◀️ هرکسی مردم را نسبت به فعالیت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور، بی‌اعتقاد و بدبین کند، به سود دشمن کار میکند! چه بداند و چه نداند !!!» ۱۴۰۱/۳/۲۲ یادمان نرود‼️ ⛔️ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
♨️از رنجی که می‌بریم.....😔 انقلابی‌نمایانی که به شدددددت به براندازان ، شبیه شده‌اند!!!!! ایکاش مؤمنینی که دنبال‌کننده‌ی کانالهای زرد انقلابی‌نما هستند، هر چه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند!!!! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
زمان: حجم: 1.4M
آیا همه چیز با رهبر هماهنگ است؟ هم بله هم خیر!! چی شد؟؟!!! بشنو صوت رو برای بقیه هم بفرست... 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹روایت استاد علیرضا افتخاری از یکی از دیدارهایش با رهبر شهید انقلاب: آقا فرمودند چرا اینقدر غمناک میخوانی و شاد نمیخوانی؟ شما جوانی؛ چرا برای مردم کنسرت نمیگذاری؟ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
♨️داشتم با نشر این توئیت فیک، منتسب به سردار موسوی، توسط سوپرانقلابی‌‌های کوچولو، کنار میومدم که این تصویر رو دیدم!!!!😐😐😐 آخه تو مثلا نماینده‌ی مجلسی مرد حسابی!!!! تو دیگه چرا از هول حلیم افتادی تو دیگ؟؟؟ منافع جناحی‌تون اونقدر ارزش داره که به خاطرش دروغ بگید و دشمن خدا باشید؟؟؟😔 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
📌معاون برق و انرژی وزیر نیرو: مشترکان خانگی با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق می‌توانند تا ۳۰ درصد تخفیف در قبض دریافت کنند. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔺تفاوت دیدگاه هواداران ارکان نظام و هواداران دکتر جلیلی درباره مذاکره 🔹هم هواداران حاکمیت جمهوری اسلامی و هم هواداران دکتر جلیلی، هردو راضی به دادن امتیاز به آمریکا نیستند؛ هردو خواستار شکست آمریکا و اسرائیل هستند، و هردو میخواهند غربی ها هزینه بدهند؛ در این تردیدی وجود ندارد. فرق هواداران حاکمیت با هواداران دکتر جلیلی فقط این است که اولی به تصمیم نظام احترام گذاشته و به آن اعتماد کرده است، و دومی هیچگونه اعتمادی به ساختارهای مربوطه ی جمهوری اسلامی ندارد! 🔹هواداران جمهوری اسلامی لزوما طرفدار دولت یا مذاکره نیستند؛ آنها فقط از اصل نظام، ارکان نظام، تصمیمات اجماعی نظام و ساختارهای حاکمیتی پشتیبانی میکنند، ولی هواداران دکتر جلیلی معمولا به همه اینها بدبین هستند و بی وقفه آنها را کوبیده و زیر سوال میبرند. 🔹هواداران نظام معتقدند نباید به آمریکا امتیاز داد، اما جنگ در هر مرحله ای که بخواهد پایان یابد، در آن مرحله گفتگویی حاصل میشود و نتیجه ای گرفته خواهد شد؛ لذا این گفتگوها بیش از آنکه عقب نشینی تلقی شود، به حرکت داور یک مسابقه بُکس میماند که وقتی یک طرف زمین خورد سه بار دست خود را بر تشک میکوبد تا مطمئن شود میتواند ادامه دهد یا خیر! ما امروز معتقدیم آمریکا را زمین زده ایم، که اگر اینگونه باشد باید به نتیجه برسیم؛ و آمریکا حالا باید تصمیم بگیرد آیا مبارزه برایش به صرفه است؟ آیا میخواهد راند دیگری را ادامه دهد یا خیر! 🔹اما هواداران دکتر جلیلی بر خلاف هواداران حاکمیت، بدون در نظر گرفتن این مسائل میگویند باید بی وقفه جنگید و ادامه داد! این در حالی است که نه از توانمندی های ما، و نه از ضعف های ما، نه از متغیرهای جنگ خبر دارند. ایران از جنگ باکی ندارد اما با محاسبه میجنگد و از همه ظرفیت ها برای رسیدن به اهداف استفاده میکند، و یک نبرد تمام عیار فقط نظامی نیست! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI