eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 جناب ایزدی تنگه با نظامات و ترتیبات امنیتی جمهوری اسلامی باز میشه کما اینکه الان هم باز هست و با نظارت جمهوری اسلامی و ترتیباتی که چیده انجام میشه 🔴 جناب ایزدی پیش شرط های ما برای مذاکره است ما داریم از این فرصت استفاده می کنیم شروطی رو پیگیری کردیم که اگه دشمن خواست بزنه زیرش برد با ما باشه ... بلایی که سر برجام به سر ما اومد داره سر آمریکا میاد ... ایندفعه مذاکره کنندگان زیرک هستند ۲۴ میلیارد دلار پول بلوکه شده به دست ما برسه و دوباره جنگ بشه ما ضرر می کنیم یا آمریکا؟! جنگ در لبنان تا قبل مذاکره متوقف بشه و عزیزان حزب الله نفسی بکشن به ضرر ما هست یا دشمن؟ محاصره دریایی تا قبل مذاکره برداشته بشه و ما راحت نفت بفروشیم و اقتصاد مون رو ترمیم کنیم به نفع ما هست یا دشمن ؟! فهم این مطالب برای احمق‌ها واقعا سخته اما برای شما که تصور تحلیل گر بودن دارید هم سخته؟!😳 چرا مدام در حال تخریب هستید؟🧐 چرا همزمان فقط شما و رژیم صهیونسیتی مخالف توافق هستید ؟ اگه قرار دنبال نفوذی هم بگردیم اول باید از شماها شروع کنیم🤨 سید پرهام آریا
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️یادمان باشد‼️ رهبر شهیدمان فرمودند: ◀️ «هرکسی مردم را از آینده ناامید کند، برای دشمن کار میکند! چه بداند، چه نداند!!! ◀️هر کسی ایمانهای مردم را تضعیف کند، به‌ سود دشمن کار میکند، چه بداند، چه نداند!!!! ◀️ هرکسی مردم را نسبت به فعالیت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور، بی‌اعتقاد و بدبین کند، به سود دشمن کار میکند! چه بداند و چه نداند !!!» ۱۴۰۱/۳/۲۲ یادمان نرود‼️ ⛔️ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
♨️از رنجی که می‌بریم.....😔 انقلابی‌نمایانی که به شدددددت به براندازان ، شبیه شده‌اند!!!!! ایکاش مؤمنینی که دنبال‌کننده‌ی کانالهای زرد انقلابی‌نما هستند، هر چه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند!!!! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
زمان: حجم: 1.4M
آیا همه چیز با رهبر هماهنگ است؟ هم بله هم خیر!! چی شد؟؟!!! بشنو صوت رو برای بقیه هم بفرست... 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹روایت استاد علیرضا افتخاری از یکی از دیدارهایش با رهبر شهید انقلاب: آقا فرمودند چرا اینقدر غمناک میخوانی و شاد نمیخوانی؟ شما جوانی؛ چرا برای مردم کنسرت نمیگذاری؟ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
♨️داشتم با نشر این توئیت فیک، منتسب به سردار موسوی، توسط سوپرانقلابی‌‌های کوچولو، کنار میومدم که این تصویر رو دیدم!!!!😐😐😐 آخه تو مثلا نماینده‌ی مجلسی مرد حسابی!!!! تو دیگه چرا از هول حلیم افتادی تو دیگ؟؟؟ منافع جناحی‌تون اونقدر ارزش داره که به خاطرش دروغ بگید و دشمن خدا باشید؟؟؟😔 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
📌معاون برق و انرژی وزیر نیرو: مشترکان خانگی با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق می‌توانند تا ۳۰ درصد تخفیف در قبض دریافت کنند. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔺تفاوت دیدگاه هواداران ارکان نظام و هواداران دکتر جلیلی درباره مذاکره 🔹هم هواداران حاکمیت جمهوری اسلامی و هم هواداران دکتر جلیلی، هردو راضی به دادن امتیاز به آمریکا نیستند؛ هردو خواستار شکست آمریکا و اسرائیل هستند، و هردو میخواهند غربی ها هزینه بدهند؛ در این تردیدی وجود ندارد. فرق هواداران حاکمیت با هواداران دکتر جلیلی فقط این است که اولی به تصمیم نظام احترام گذاشته و به آن اعتماد کرده است، و دومی هیچگونه اعتمادی به ساختارهای مربوطه ی جمهوری اسلامی ندارد! 🔹هواداران جمهوری اسلامی لزوما طرفدار دولت یا مذاکره نیستند؛ آنها فقط از اصل نظام، ارکان نظام، تصمیمات اجماعی نظام و ساختارهای حاکمیتی پشتیبانی میکنند، ولی هواداران دکتر جلیلی معمولا به همه اینها بدبین هستند و بی وقفه آنها را کوبیده و زیر سوال میبرند. 🔹هواداران نظام معتقدند نباید به آمریکا امتیاز داد، اما جنگ در هر مرحله ای که بخواهد پایان یابد، در آن مرحله گفتگویی حاصل میشود و نتیجه ای گرفته خواهد شد؛ لذا این گفتگوها بیش از آنکه عقب نشینی تلقی شود، به حرکت داور یک مسابقه بُکس میماند که وقتی یک طرف زمین خورد سه بار دست خود را بر تشک میکوبد تا مطمئن شود میتواند ادامه دهد یا خیر! ما امروز معتقدیم آمریکا را زمین زده ایم، که اگر اینگونه باشد باید به نتیجه برسیم؛ و آمریکا حالا باید تصمیم بگیرد آیا مبارزه برایش به صرفه است؟ آیا میخواهد راند دیگری را ادامه دهد یا خیر! 🔹اما هواداران دکتر جلیلی بر خلاف هواداران حاکمیت، بدون در نظر گرفتن این مسائل میگویند باید بی وقفه جنگید و ادامه داد! این در حالی است که نه از توانمندی های ما، و نه از ضعف های ما، نه از متغیرهای جنگ خبر دارند. ایران از جنگ باکی ندارد اما با محاسبه میجنگد و از همه ظرفیت ها برای رسیدن به اهداف استفاده میکند، و یک نبرد تمام عیار فقط نظامی نیست! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
عبرتهای عاشوراپیجرهای ایرانی منفجر شده.mp3
زمان: حجم: 5.7M
🔴پیجرهای ایرانی منفجر شده! ♦️بشنوید: مسئولان عزیز پیجرها در ایران هم منفجر شده است! 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: در طول جنگ می‌توانستیم اقدامات سنگین‌تری علیه آمریکا در منطقه انجام دهیم اما چون مردم خاورمیانه آسیب می‌دیدند 👈👈[[رهبری موافقت نکردند]]👉👉 پی‌نوشت: رفقا ایران می تونه سنگین تر بزنه ایران می تونه بیشتر بزنه ایران به میزان ذخایر بسیار موشکاش می تونه ماه‌ها جنگ رو ادامه داده و هرروز موشک بزنه اما ... تصمیم اینکه چگونه بزنیم و چه مقدار بزنیم و تا کجا بزنیم و کی بس کنیم با چه کسیِ ؟! با با با میگن نظامیا میخواستن و می تونستن بیشتر بزنن اما دولت جلوشون رو گرفت اما پزشکیان نزاشت که بزنن بعدا معلوم شد که تصمیم شعام بوده اینجا هم گفتن هفتاد درصد شعام دولتی ها هستن حتی نسبتای بدی هم به شعام دادند و سپس گفتند شعام بدون کسب اجازه از رهبری هم کارشو پیش می بره مثلا رهبری میگه نه اونام میگن چشم بعد میرن کار خودشون رو میکنن !! بله بزرگواران ایران در مساله نظامی و کم و کیف حملات دستش خیلی بازِ اما رهبری تصمیم می گیرند محدوده این کم و کیف چگونه باشه مراقب آن گروه حداقلی سرکش افراطی خودسری که خود را تابع ولایت فقیه می داند و همه تصمیمات دولت و شعام را خودسرانه می داند باشید در مساله جنگ ، صددرصد تصمیم آخر با رهبری بوده و هرچه که انجام شده و می شود کاملا خواست امام جامعه می باشد @AXNEVESHTESIYASI
  ✳️ اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيطانِ الرَّجيم بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ "لاٰ حَولَ‌وَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم" وَتَوَکَّلْ عَلَی‌اللهِ وَکَفیٰ بِاللّهِ وَکیلا 📌 امروز پنجشنبه ☀️ ۷ خرداد ۱۴۰۵هجری‌شمسی 🌙 ۱۱ ذیحجه۱۴۴۷هجری‌قمری 🎄 28 می 2026 میلادی 📖حدیث امروز امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام: خشم ، هم‌نشین بسیار بدی است ؛ عیب‌ها را آشکار ، بدی‌ها را نزدیک و خوبی‌ها را دور می‌کند. 📚 غرر الحکم ، حدیث ۴۴۱۷    🪧مناسبت‌ امروز 📌افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳۵۹هجری شمسی اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ اَعْدائُهُمْ اَجْمَعینْ اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج اِلٰهیٖ آمّین 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI