🧉پسر عین پدر نقطه زن
✍ امام المسلمین نائب المهدی سیدمجتبی خامنه ای :
💯 تلاش های آقای قالیباف در راستای اعتلای کشور ❤️
🌺✨✨✨🌺
#جهاد_تبیین
#اتحادـمقدس
#رهبرشهیدم
#بینش_راهبردی
#بعثت_خون
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام رهبر انقلاب بهمناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم
🔺چقدر روی کلیپ غضنفری مانور دادند و دل مردم را خالی کردند! چقدر نامه سرگشاده نبویان به رئیس مجلس و سخنان ثابتی در خیابان را برجسته کرده و موجبات نگرانی یک ملت را فراهم نمودند! اما رهبری امروز همه این حواشی را اختلافات پوچ سیاسی معرفی کردند. این یعنی عملکرد هیئت مذاکره کننده جای هیچ نگرانی ندارد. ضمن آنکه به دولت نیز به جای تخریب باید کمک کرد.
#عبدالرحیم_انصاری
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ حضرت آیتالله العظمی شهید خامنهایی[رضواناللهعلیه]:
هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند.
🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء ۹
۱) آیات ۸۸ تا ۱۰۱ سوره اعراف
۲) آیات ۱۰۲ تا ۱۱۵ سوره اعراف
۳) آیات ۱۱۶ تا ۱۲۹ سوره اعراف
۴) آیات ۱۳۰ تا ۱۴۳ سوره اعراف
۵) آیات ۱۴۴ تا ۱۵۷ سوره اعراف
۶) آیات ۱۵۸ تا ۱۷۱ سوره اعراف
۷) آیات ۱۷۲ تا ۱۸۵ سوره اعراف
۸) آیات ۱۸۶ تا ۲۰۶ سوره اعراف
۹) آیات ۱ تا ۱۴ سوره انفال
۱۰) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره انفال
۱۱) آیات ۲۹ تا ۴۰ سوره انفال
💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید
@shahid_ahmadali_nayeri
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#پیروزی_جبهه_حق
#هشت_روز_تا_عید_بزرگ_غدیر
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺حداد عادل: رهبر انقلاب نگران هستند که بعضیها قدر حضور مردم را ندانند و دعواهای جناحی را به اجتماعات مردمی بکشانند.
🔹دکتر حداد عادل پدر همسرِ شهیده ی رهبر انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای هستند.
🏮اختلاف موجه چیست؟
اختلاف موجه یعنی اختلافی که ریشه در مسئله واقعی، دغدغه ملی، تحلیل کارشناسی و خیر عمومی دارد. مثلاً درباره دیپلماسی، ممکن است یک نماینده یا رسانه بگوید:
● این تصمیم دیپلماتیک باید شفافتر توضیح داده شود.
● این توافق یا مذاکره باید منافع ملی را تضمین کند.
● این خط رسانهای دشمن نباید بر فضای تصمیمگیری اثر بگذارد.
● این موضع وزارت خارجه باید با میدان و امنیت ملی هماهنگتر باشد.
● این سیاست خارجی باید پشتوانه اقتصادی و منطقهای داشته باشد.
اینها میتواند نقد موجه باشد، به شرطی که:
● با اطلاعات دقیق باشد؛
● از مسیر قانونی و اخلاقی بیان شود؛
● به دشمن سیگنال ضعف ندهد؛
● مردم را مأیوس نکند؛
● دستگاه رسمی کشور را در وسط میدان تضعیف نکند؛
● منافع ملی را بر منفعت جناحی مقدم کند.
🏮اختلاف غیرموجه چیست؟
اختلاف غیرموجه یعنی اختلافی که از حب و بغض سیاسی، رقابت جناحی، سهمخواهی، خودنمایی رسانهای، بیاطلاعی، عصبانیت، یا بیتقوایی در سخن میآید.
نشانههایش اینهاست:
● بهجای نقد تصمیم، شخصیتها را میکوبد.
● بهجای اصلاح مسیر، دنبال زمین زدن دولت است.
● بهجای سؤال دقیق، تیتر تحریککننده میزند.
● بهجای تقویت جبهه ملی در برابر دشمن، داخل را متهم و بیآبرو میکند.
● بهجای ارائه راهحل، فقط خشم تولید میکند.
● بهجای توضیح واقعیت، مردم را نسبت به کل نظام تصمیمگیری بدبین میکند.
این نوع اختلاف، حتی اگر لباس انقلابی بپوشد، در عمل میتواند به نقشه دشمن خدمت کند. چون آقا صریحاً میفرمایند دشمن پس از ناکامی در میدان نظامی، دنبال ایجاد تفرقه و تجزیه اجتماعی برای به زانو درآوردن ملت است.
مسئولین برگزاری تجمعات، از امشب به هر کسی تریبون میدید حواستون باشه تو حرفاش اوامر امام مسلمین رعایت بشه...
اگه دیدید با وجود پیام امروز امام سید مجتبی خامنه ای حفظه الله بازم بر طبل اختلاف داره میکوبه جلوش رو بگیرید...
وگرنه شما هم در گناه جماعت اختلاف افکن شریک هستید...
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مزیت طولانی کردن جنگ چیه ؟
مزیت خرید زمان چیه ؟
مزیت استفاده کردن ایران از هر اهرمی در جهت طولانی کردن مبارزه چیه ؟
اینکه میگیم مذاکره در نوع خود ادامه مبارزه است توی اینجا بروز و ظهور می کنه
همه می دانند که هرکسی در مذاکره مقابل آمریکا به فکر این باشد که چیزب بگیریم سودی کنیم اقتصادی را گل و بلبل کنیم ، آمالی سراب گونه و پوچ محض است
آمریکا کینه ی شتری از ایران دارد ، حال به ایران چیزی بدهد تا دهانش شیرین شود ؟!
اما با علم به این مساله
چرا مذاکره ؟
آن هم مذاکره ای که در نگاه جهان
در سایه تهدید و قدرتنمایی آمریکا نباشد
قدرت ضربات مرگبار ایران را چشیده و از روی استیصال ، التماس کرده باشد
بگونه ای که همه خواص سیاسی جهان بخوبی می دانند
آمدن آمریکا به مذاکره از روی ناچاری و از سر اجبار بوده
نه ایران
این تصویر
ایران را در نگاه شرق و غرب تبدیل به تنها کشور بی نظیری نموده
که در مقابل آمریکا ایستاده
شکست نخورده
ضربات سنگین زده
و برای گفتگوی با او پیش شرط هم گذاشته
و آمریکا هم قبول کرده ( حتی اگر سگ زرد بعدا در توییت و تریبون آنرا انکار کند )
این مذاکره
در ادامه ی همان مبارزاتی است که در میدان بوده و پیروزمندانه به صحنه ی سکوت نبرد کشانده
و حالا از همه اهرم های زمانی و اقتصادی و روانی در جهت مفلوک تر شدن آمریکا بهره برده
و با سرعت بالایی خود را نیز بازیابی می نماییم
ما میزبانیم و او با فاصله ای بسیار دور مهمان است و همیشه شرایط میزبان در سرعت و عملِ بازیابی چه کم چه کیفی بالاتر است
این صدای #شهیدسلامی است که می شنوید
#کاوشگر
@AXNEVESHTESIYASI
البته از دو سه روز دیگه شرایط عادی میشه
دوباره قالیباف میشه وفاقی، نفوذی، سازشگر
برخی ها میگن آقا در قالب رئیس مجلس از قالیباف تقدیر کرده نه در قالب رئیس هیئت مذاکره کننده بعد هم با بغض میگن مجلس رو تعطیل کرده و فلان ...
خب عزیزان این بدتر شد که
به نظرتون تناقض نیست؟!
تا دیروز می گفتید قالیباف مجلس رو تعطیل کرده و خب یعنی بابت تعطیلی مجلس و عملکرد ضعیفش آقا تقدیر کرده؟!
سوال اصلی اینجاست؛
قالیباف در این چند وقت اخیر چیکار کرده که شایسته تقدیر رهبری بوده تا جایی که آقا از ایشون نام برده؟!