eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مزیت طولانی کردن جنگ چیه ؟ مزیت خرید زمان چیه ؟ مزیت استفاده کردن ایران از هر اهرمی در جهت طولانی کردن مبارزه چیه ؟ اینکه میگیم مذاکره در نوع خود ادامه مبارزه است توی اینجا بروز و ظهور می کنه همه می دانند که هرکسی در مذاکره مقابل آمریکا به فکر این باشد که چیزب بگیریم سودی کنیم اقتصادی را گل و بلبل کنیم ، آمالی سراب گونه و پوچ محض است آمریکا کینه ی شتری از ایران دارد ، حال به ایران چیزی بدهد تا دهانش شیرین شود ؟! اما با علم به این مساله چرا مذاکره ؟ آن هم مذاکره ای که در نگاه جهان در سایه تهدید و قدرت‌نمایی آمریکا نباشد قدرت ضربات مرگبار ایران را چشیده و از روی استیصال ، التماس کرده باشد بگونه ای که همه خواص سیاسی جهان بخوبی می دانند آمدن آمریکا به مذاکره از روی ناچاری و از سر اجبار بوده نه ایران این تصویر ایران را در نگاه شرق و غرب تبدیل به تنها کشور بی نظیری نموده که در مقابل آمریکا ایستاده شکست نخورده ضربات سنگین زده و برای گفتگوی با او پیش شرط هم گذاشته و آمریکا هم قبول کرده ( حتی اگر سگ زرد بعدا در توییت و تریبون آنرا انکار کند ) این مذاکره در ادامه ی همان مبارزاتی است که در میدان بوده و پیروزمندانه به صحنه ی سکوت نبرد کشانده و حالا از همه اهرم های زمانی و اقتصادی و روانی در جهت مفلوک تر شدن آمریکا بهره برده و با سرعت بالایی خود را نیز بازیابی می نماییم ما میزبانیم و او با فاصله ای بسیار دور مهمان است و همیشه شرایط میزبان در سرعت و عملِ بازیابی چه کم چه کیفی بالاتر است این صدای است که می شنوید @AXNEVESHTESIYASI
‌ ‌البته از دو سه روز دیگه شرایط عادی میشه دوباره قالیباف میشه وفاقی، نفوذی، سازشگر ‌ ‌
‌ ‌ برخی ها میگن آقا در قالب رئیس مجلس از قالیباف تقدیر کرده نه در قالب رئیس هیئت مذاکره کننده بعد هم با بغض میگن مجلس رو تعطیل کرده و فلان ... خب عزیزان این بدتر شد که به نظرتون تناقض نیست؟! تا دیروز می گفتید قالیباف مجلس رو تعطیل کرده و خب یعنی بابت تعطیلی مجلس و عملکرد ضعیفش آقا تقدیر کرده؟! ‌ ‌سوال اصلی اینجاست؛ قالیباف در این چند وقت اخیر چیکار کرده که شایسته تقدیر رهبری بوده تا جایی که آقا از ایشون نام برده؟! ‌ ‌
‌ ‌ ‌چه بلایی سر جامعه اسلامی اومده که رهبر شهید و رهبر قائد، نائب امام زمان یک شخصی رو مکررا شایسته تقدیر میدونن ولی برخی از بدنه همان جامعه آن شخص را خائن خطاب میکنن!! ‌خدا خودش به این جامعه رحم کند ‌ ‌ ‌
❓آیا می دانید یا برایتان گفته‌اند : از ابتدای جنگ رمضان تا روز ۳۰ فروردین سال ۱۴۰۵ که حدودا ۴۰ و اندی روز می گذشته (حزب اللهی که یک سال فقط نقض های پی در پی آتش بس اسرائیل را دریافت کرده و هیچ پاسخی نمی داد بسیار افراد تصورشان این بوده ک حزب تمام شد ناگهان چنان ققنوس از عدم برخواست ) بالغ بر ۲ هزار عملیات را علیه اسرائیل انجام داد که در یک روز فقط ۸۷ عملیات را به ثبت رسانده است؟؟! یک ماه و چند روز از ۳۰ فروردین می گذرد ک تا به امروز بخواهیم حساب کنیم بالای ۳ هزار عملیات می شود نه نمی گویند و نمی خواهند هم بگویند آنچه لازم است بشنوی خیانت و کودتا و سازش و مذاکره و آتش‌بس و روحانی و ظریف و برجام و اینگونه حرف هاست !! چند عملیات اسرائیل را چنان بزرگ نشان می دهند حزب الله را خوار و زبون نموده و از ایرانِ خود شِکوِه کرده که چرا حزب را رها نموده است !! سپس این را به نفوذ و کودتا مرتبط می کند و بعد مذاکره و سازش را دخیل می داند آن کس که نداند و مخاطب حرف های شما باشد جز حقارت برای حزب الله و جز خیانت برای ایران ، هیچ دریافت نمی کند و آفت جان انقلاب و انقلابی شده است . از خداوند متعال تمنا داریم همه برادران و خواهران هم‌وطن مارو به درست ترین راه رهنمون کند . @AXNEVESHTESIYASI
🔶️أَمْ حَسِبَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ أَن لَّن يُخْرِجَ اللَّهُ أَضْغَانَهُمْ 🔷️آیا کسانی که در دلهایشان بیماری است گمان کردند خدا کینه‌هایشان را آشکار نمیکند؟ سوره محمد آیه 29 خدایا شکرت دارن خود واقعیشون رو نمایان میکنن، امام علی ( علیه السلام) فرمود: ❌سینه اینان (خوارج) از دشمنی با حکومت من انباشته است و تا آن هنگام که بیم از هم پاشیدن جماعت (امت) نباشد، صبر می کنم نهج البلاغه، خطبه .169 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
مداحی آنلاینمداحی آنلاین - نماهنگ بر می‌گردد - پویانفر.mp3
زمان: حجم: 3.5M
✏️ حضرت‌ آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ایی[رضوان‌الله‌علیه]: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. 🇮🇷جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء ۱۰ ۱) آیات ۴۱ تا ۵۴ سوره انفال ۲) آیات ۵۵ تا ۷۵ سوره انفال ۳) آیات ۱ تا ۱۴ سوره توبه ۴) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره توبه ۵) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره توبه ۶) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره توبه ۷) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره توبه ۸) آیات ۷۱ تا ۹۱ سوره توبه 💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید @shahid_ahmadali_nayeri 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
طرح و نقشه‌ی کور دشمن پس از جنگ تحمیلی و فشار اقتصادی و محاصره‌ی تبلیغاتی و سیاسی ایجاد تفرقه و تجزیه‌ی اجتماعی است برای جبران شکست‌های میدان نظامی برای به زانو درآوردن ملّت ایران است لازم است تک‌تک جان‌فدایانی که دلشان برای اسلام و انقلاب یا استقلال و سربلندی ایران می‌تپد از این پس... بیش از پیش برای پاسداری از وحدت صفوف منسجم و به‌هم‌پیوسته ملّت اهتمام ورزند و اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند و قولاً و عملاً مظهر انسجام و یکپارچگی ملّت باشند ان‌شاءالله پی‌نوشت: اون میگه رهبری با شماست این میگه رهبری با شماست خب برادر و خواهر انقلابی منسجم و متحد جان فدای کف خیابون همه ما در پویش جان‌فدا شرکت کردیم یقینا با همه ی سیم کارت هامون به مرحله ی عمل هم برسه قطعا هم شرکت می کنیم و یقین دارم هیچ کسی در مرحله عمل جا خالی نمی کند این یعنی همه ی ما در پاسداری ازین انقلاب امام زمان عج که خون شهدای مان و خون امام شهیدمان آن را ضمانت نموده ، صددرصد پایداریم پس اختلاف و مشکل کجاست ؟ اختلاف و مشکل در این جاست که گروهی از ما نسبت به عملکرد مسئولین ترس داریم ترس ها هم تا اندازه ای قابل قبول است چرا که با چشم دیده ایم ده سال پیش چه عملکرد ضعیف و پر خسارتی به جا گذاشته اند لذا این ترس را با خود به میادین آورده و با فریاد مخالفت با عملکرد مسئولین بروز و ظهور می دهند اما گروه دیگر واقف و عالم به این خسارتها و غلط ها و اشتباهات هستند اما اینگونه ترس ندارند یا اگر ترسی هم دارند آن را با بیانات شفاف امام و رهبر عزیزمان پوشش داده و با امید و اعتماد و اطمینان به میادین آمده و حمایت خود را محکم تر از قبل فریاد می زنند محل اشکال اینجاست گروه اول دومی را موجه نمی داند گروه دوم اولی را موجه نمی داند رهبری می بینند و آگاه به همه مسائل زمان هستند و طرح و برنامه برای هر مشکل دارند می فرمایند از هر گونه اختلاف در این زمان بخصوص که دشمن شکست خورده در میدان ، دندان به اختلاف میان صفوف مستحکم مردم تیز کرده پرهیز کنید پرهیز کنید پرهیز کنید ❓چگونه می شود از اختلاف پرهیز کرد ؟ از ریشه اختلاف دست بکشید ریشه اختلاف چیست ؟ بی اعتمادی به مسئولین ، اتهام به مسئولین ازینها باید دست کشید و باید در مقابل آمریکا یک دست و یک صدا بود تیم دیپلماسی برای مذاکره رفته و رهبر معظم فرمانده هردو تیم میدان و مذاکره است فرمانده یکی است همه چیز را می بیند و می داند و گزارشات به او منتقل می شود رهبر شهید در اواخر عمر مبارک خود فرموده بودند وحدت در سطوح عالی نظام کاملا برقرار است این باید به تمام نظام سرایت کند خب وحدت در سطوح عالی نظام برقرار است یعنی چه یعنی سطوح عالی نظام در حد بالا و قابل اطمینانی هم نظر هستند بخلاف ده سال پیش ک رییس جمهور با رییس قوه قضاییه با رییس مجلس + با رهبری اختلاف زیاد داشتند و این اختلافات در شعام شعله می کشید الان اینگونه نیست این را قدر بدانیم این رییس جمهور را نیز قدر بدانیم ( صریح فرمایشات رهبری است لطفا مراجعه کنید ) برادر و خواهر گرامی همه ما یک قلب و یک صدا هستیم برای این انقلاب اما این اختلافات پوچ را ببینیم حرف رهبری از اختلاف پوچ سیاسی دقیقا مصداقش چیست ؟ اختلاف پوچ سیاسی کجاست ؟ غیر از این است که همین اختلافات ما بر سر دولت و وفاق و مذاکره و ... را می فرمایند ؟ شما خود با خود قاضی باشید مصداق اختلافات پوچی که صفوف انقلابیون را دو قسم کرده و به جان هم انداخته چیست ؟ متاسفانه بعد از این بیانات رهبری عده ای مردم را مامور کرده اند تا جمعیت های کف میدان را پر از پلاکارد کنند پلاکاردهای مخالفت با مذاکره مخالفت با دیپلماسی و دولت و ... مراقب اعمال و رفتارمان باشیم خدا نکند که ما با دست خودمان با پلاکارد خودمان که اسم رهبر شهیدمان را بالای آن مزین می کنیم کمک کار دشمن امریکایی شویم اگر عمروعاص با بالا کشیدن قرآن موفق به ایجاد نفاق و شقاق شد اینجا هم با بالا بردن پلاکارد مزین با اسم رهبری می شود موجب نفاق و شقاق شد مراقب باشیم @AXNEVESHTESIYASI
اگر دشمن با بالا بردن نیزه ای که قرآن بر آن افراشته بود موفق به ایجاد شقاق و شکاف در صفوف متحد اسلام شد قطعا هم در اینجا بالابردن پلاکاردهایی که مزین به فرمایشات رهبر شهید و امام حی و حاضرمان است نیز می شود مراقب باشیم چه چیزی را می نویسیم و بالا می بریم . ❗️مراقب نهضت غلطِ پلاکارد نویسی باشیم،دشمن در کمین است @AXNEVESHTESIYASI
گاهی اثر تخریب یک پلاکارد به مراتب می تواند از اثر تخریب یک موشک ۲ تنی دشمن بالاتر باشد چرا که اثر شلیک با اسلحه کلمات در جنگ نرم به مراتب از اثر شلیک با اسلحه تفنگ یا موشک در جنگ سخت بالاتر است جنگ نرم را شوخی نگیریم دشمن وقتی از جنگ سخت ناامید می شود تازه به سراغ جنگ نرم آمده و در بسیار موارد پیروز هم می شود @AXNEVESHTESIYASI