eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️فهمیدید سوپرانقلابی‌‌های عجول؟؟ 🔥ترامپ با قصد گیج کردن شماها، دروغ میگه؛ 🔥شماها هم با قصد زمین زدن دولت و مجلس و قوه قضاییه ، دروغهای ترامپ را باور میکنید و به تمام قوای نظام، توهین و فحاشی میکنید!!!!! 🔥فهمیدید ترامپ چطور داره شماهارو فریب میده؟؟ فهمیدید چطور عروسک خیمه‌شب‌بازی ترامپ شده‌اید؟؟؟؟ حالا هی فحش بده!!!! حالا هی بگو جمهوری اسلامی مقصره!!!!❌❌❌❌❌ "بنده خدا" 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
♨️امشب در تجمعات محله‌مان، پیرزن سالخورده‌ای رو دیدم که پلاکارد در دستش بود روش نوشته بود: «مذاکره حرام است آتش بس فریب است لبنان تنها و غریب ماند» رفتم باهاش سلام و احوالپرسی کردم و گفتم مادرجان! نگران نباشید ، آتش‌بسی در کار نیست اصلا! جنگ همچنان ادامه داره؛ لبنان تنها نمانده، هم ایران و هم یمن دارند از لبنان حمایت میکنند،ولی نمیشه جزئیات مسائل نظامی رو در رسانه اعلام کنند! پیرزنِ بنده خدا، دستش رو توی هوا تکان دادکه یعنی تو نمیفهمی، و گفت: لبنان به خاطر ما وارد جنگ شده وگرنه اسراییل که هیچوقت با لبنان جنگی نداشته!!! ایران هم از لبنان دفاع نکرده اگر دفاع میکرد الان باید همه اسراییلی‌ها رو در یک چشم بر هم زدن، میکُشتیم!!! دروغ میگن که دفاع کردیم!!!😐 😔دیدم سَمی که سوپرانقلابیون در ذهن این پیرزن ریختن خیلی کاری‌تر از اونه که من براش پادزهر داشته باشم!!! خداحافظی کردم و رفتم‌... خداوند از انقلابی‌نمایانی که این تحریفها و دروغها را در ذهن امثال آن مادر پیر، جا انداخته‌اند، نگذرد ان‌شاءالله "بنده خدا" 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️شکست پروژه فروپاشی ایران 🔹 تعجب و حیرت مجری ضدایرانی بی‌بی‌سی از ایستادگی ایران؛ سه ماه جنگ و محاصره، اما ایران همچنان داوم آورده است! ✍🏻اونوقت یه عده انقلابی‌نما در ایران، صبح تا شب دارن از شکست و بدبختی و ذلت جمهوری اسلامی ، و خیانتش به لبنان، حرف رایگان میزنند!!!!! خدایا بهشون عقل و فهم عنایت بفرما 🇮🇷 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔺حفظ وحدت، انسجام و اتحاد چهارچوب و مبنای نظری دولت وفاق بوده است رئیس جمهور پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 🔹حفظ وحدت، انسجام و اتحاد چهارچوب و مبنای نظری دولت وفاق بوده است. ‌ 🔹به تأسی از آموزه‌های امام کبیر و رهبر شهید انقلاب در سالروز عروج ملکوتی امام که مقارن با عید سعید امامت و ولایت است با رهبری عالی‌قدر انقلاب تجدید پیمان می‌کنیم که از این سرمایه گران‌سنگ حفاظت و حراست کنیم.
حسن عطاییخوشگل ترین اسمش امیرالمومنینه.mp3
زمان: حجم: 3.6M
🔉 خوشگل ترین اسمش امیرالمومنینه هر کسی که توی دنیا رسیده به جایی سر این سفره یه عمریه که کاسه لیسه تصدقی شب عیدی به ما کنه آقا برا زیارتش اسممونو بنویسه 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
جواب: سوال رو اینجوری هم می شه پرسید: کدام یک از خانواده و حامیان امام معصوم بعد از شهادت معصوم، با تمام توان به پایگاههای نظامی کشور متخاصم حمله کردند و جنگیدند؟ مغلطه مطرح شده در این مدل سوال اینه که دو کشور مسلمان و کفر با هم درگیر نبودن در و به اسم اسلام، امام معصوم را شهید می کردن فرض کنید یک مسلمان یا یک گروه مسلمان با ظاهر دیندار و موجه در بین مردم در کشور خودمون، امام شهید رو به شهادت می رساند آیا اصلا جنگ و حمله و مذاکره معنایی داشت؟ یا قبل از انقلاب که حکومت در دست رژیم پهلوی بود، اگر رژیم منحوس پهلوی امام خمینی را شهید می کرد، آیا جنگ و مذاکره معنایی داشت؟ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
دقت کردید اینهایی که مدام با هرگونه مذاکره ای مخالفت می کنن، خودشون اولین مذاکره کننده ها بودن؟ آقای ثابتی در تجمعات شبانه: رهبر شهید ۳۶ سال گفتن مذاکره با آمریکا فایده نداره(منع مطلق مذاکره) در کلیپ سمت چپ می گن خودشون با آمریکا نه تنها مذاکره کردن، بلکه به توافق هم رسیدن😉 یعنی دو حالت داره: یا خودشون منع و نهی رهبر شهید رو نادیده گرفتن و با آمریکا مذاکره کردن که اگر دوباره در راس قدرت باشن، باز هم به حرف رهبر بی اعتنایی می کنن و با آمریکا مذاکره می کنن، یا الان دارن به رهبر شهید دروغ می بندن که مطلق مخالف هرگونه مذاکره ای هستن حالت سومی وجود نداره 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔻عراقچی: تمام توان خود را به کار گرفتم تا پیام مظلومیت ایران را به گوش جهانیان برسانم وزیر امور خارجه: 🔹 روز حادثه برای ارائه گزارش مذاکرات ژنو به دفتر ایشان رفته بودم؛ ساختمان هدف قرار گرفت و در حالی که بخشی از بنا تخریب شد، ما در سمت دیگر ساختمان سالم ماندیم. 🔹 با وجود استقرار وسیع یگان‌های نظامی آمریکا و فضای جنگی سنگین، روحیه «رهبر شهید» ایشان را از رفتن به پناهگاه بازمی‌داشت و با وجود تمام خطرات، ترجیح دادند در دفترشان بمانند. 🔹 پس از حادثه ۴۰ روز به خانه نرفتم و تمام توان خود را در وزارت خارجه به کار گرفتم تا پیام مظلومیت و روحیه شکست‌ناپذیر ایران را به گوش جهانیان برسانم. 🔹 برخلاف محاسبات دشمن که انتظار فروپاشی داشت، ساختار نظام با سرعت عمل کرد و جایگزینی رهبری جدید به سرعت انجام شد که موجب آرامش و دلگرمی در کشور گردید https://eitaa.com/qudsonline/109290