eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
📛 شبهه 📛 امام حسین به گریه نیاز نداره‼️ ❌ عده‌ای با ژست روشنفکری دینی می‌گویند: امام حسین(ع) شهید نشد که ما گریه کنیم و توی سر وکله بزنیم باید راه حسین را شناخت حسین به این عزاداریها نیاز نداره‼️ ☑️ این حرف درستی است که امام حسین(ع) به گریه ما نیاز ندارد. خداوند هم به نماز و عبادت ما احتیاجی ندارد پس انجام ندهیم❓ ☑️ اصلا اینجا حرف از نیاز امام حسین(ع) به عزاداری ما نیست. این شبهات با حرفهای قشنگ دینی مخلوط می‌شود. 👈کسانی که ادعای روشنفکری دینی دارند به این سوال جواب دهند: 🔻 چرا امام موسی کاظم(ع) که خودشان امام معصوم هستند برای (ع) عزاداری می‌کردند؟ 🔻 امام رضا(ع): هر گاه ماه فرا می‌رسید، پدرم (موسی بن جعفر علیه السلام) دیگر خندان دیده نمی‌شد و غم و افسردگی بر او غلبه می‌یافت تا آن که ده روز از محرم می‌گذشت، روز دهم محرم که می‌شد، آن روز، روز مصیبت و اندوه و گریه پدرم بود. 📚امالی صدوق، ص 111 🔻یا چرا امام صادق(ع) از قول پدرشان می‌فرمایند: پدرم امام باقر(ع) به من فرمود: ای جعفر ! از مال خودم فلان مقدار وقف نوحه خوانان کن که به مدت ده سال در «منا» در ایام حج، بر من نوحه خوانی و سوگواری کنند. 📚بحار الانوار، ج 46، ص .220 ☑️ گریه بر حسین(ع)، گریه اعتراض به ظلم است. گریه بر محبت حسین(ع) 🔻مگر در زیارت عاشورا نمی‌خوانیم که با محبت حسین(ع) به خدا نزدیک می‌شویم❓ ✅ با حرفهای به ظاهر قشنگ، دنبال تحریف و تخریب روضه امام حسین (ع) هستند و تازه خود را اسلام شناس و امام شناس هم معرفی می‌کنند.    🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
⭕️سرلشکر عبداللهی: فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه» آماده شلیک به قلب دشمن هستند/ انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در پیامی خطاب به ملت قهرمان ایران: 🔺مقاومت و بعثت دوباره شما، فصل نوینی را در تحولات بین‌الملل رقم زد و جمهوری اسلامی ایران را در قامت یک «قدرت جهانی اثرگذار» تثبیت کرد. فرزندان شما در نیروهای مسلح، به‌ویژه فرماندهان شهید که تربیت‌یافتگان اصیل مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای شهید بودند، از روز اول نهضت، بغض و عدوات با استکبار و صهیونیسم را جزئی جدانشدنی از ماهیت انقلاب اسلامی می‌دانستند و می‌دانند. 🔺اتفاقات یک سال اخیر، از جنگ ۱۲ روزه تا «جنگ رمضان»، علیرغم خسارت‌های سنگین و داغِ جانسوزِ شهادت امام شهید، فرماندهان و مردم بی‌گناه، یک فرصت بزرگ برای «تسویه حساب تاريخی» با جنایتکاران فراهم کرد؛ نیرو‌های مسلح به مردم و با عنایت الهی بر سر آن‌ها آوردند آنچه لایقشان بود. 🔺اینک مقتدرانه اعلام می‌داریم: توان رزمی، دفاعی و قدرت موشکی، دریایی، پهپادی و پدافند هوایی ما پرقدرت‌تر از گذشته و تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله ‌سید مجتبی حسینی خامنه‌ای مدظله‌العالی، ارتقا یافته و فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه»، آماده شلیک به قلب دشمن هستند. 🔺آرمان مقدس فتح قدس و انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد؛ ما منتظر کوچک‌ترین لغزشی از سوی دشمن متجاوز هستیم تا درسی فراموش‌نشدنی و پایان‌بخش به آن‌ها بدهیم. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
📲الیزر ماروم، فرمانده سابق نیروی دریایی اسرائیل، گفت: «ما دیده‌ایم که حتی رگبارهای موشکی محدود ایران چه کارهایی می‌توانند انجام دهند.» او افزود که خسارات وارده به «اسرائیل» «عظیم، عظیم» است. ماروم گفت که بخش قابل توجهی از این خسارات برای اسرائیلی‌ها قابل مشاهده نیست و افزود که آنها به دلیل سانسور نظامی از آن آگاه نیستند... 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان : ما از رهبری اطاعت خواهیم کرد. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔴🔴🔴همدان - ایرنا - فرزند شهید دریابان علیرضا تنگسیری با بیان اینکه باور داریم ادامه میدان و ادامه دیپلماسی است،گفت: ها میدان هستند: https://irna.ir/xjXy75
🔴 محضر نوخوارج محترم ! شیطان بزرگ عقب نشینی کرد و تحقیر شد دست از لجن پراکنی بردارید دست از ایرادهای بنی اسرائیلی بردارید ... تو جنگ قبلی هم رهبر شهید بعد از آتش بس سه تا تبریک گفت اما اینقدر لجن پراکنی کردید که تبریک های رهبر شهید هم در اذهان گم شد آدم بشید ...😐 سید پرهام آریا
جگر آدم میسوزد و الله قسم یادداشت کنید که فراموشتان نشود: دقیقا در زمانی که ضاحیه لبنان را اسراییل زد، دقیقا در زمانی که فرمانده میدان ما باید همه همش درگیری با طرح دشمن باشد، دقیقا در لحظه ای که کشور محتاج بالاترین سطح وحدت است، فرمانده میدان ما در این حساس ترین دوران نبرد، باید برگردد به سمت ما بگوید: ایها الناس! وحدت و ولایت. شما را به خدا از کنار این پیام ها ساده عبور نکنید. من نه از اینترنشنالهای ریشو که دقیقا گام به گام طرح دشمن را بین انقلابیون دنبال میکنند، نگرانم، نه از چهارتا بلاگر نماینده که از روز انتخابشان رهبر شهید چشم در چشمشان درباره دو قطبی سازیشان هشدار داد، نه از جریان دور "معنویت" و "عقلانیت" که اجازه نمیدهند حتی نقدهای دلسوزانه یک عده (چه درست بگویند چه خطا) منتشر شود. حتی از هشتک "نمیپذیریم" اینها که رسما ذهن مردم را به لحاظ روانی مقابل نظام قرار میدهد هم نگران نیستم. اینها مهم نیستند. مهم عادی شدن گناه کبیره این جماعت ظاهرا انقلابی، مثلا انقلابی، ان شاء الله که انقلابی، در چشم مردم است. استضعاف ولی خدا چیزی نیست که خدا از آن به این راحتی بگذرد، خصوصا در این دوران بسیار مهم حیات دینی این مردم مظلوم. کاش بفهمید، کاش بفهمیم مهدیان 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
https://eitaa.com/tasnimnews/336924 🔴🔴متن بالا را لطفاً بخوانیم ، حتی اگر دشمن فریبکار ‌ و خبیث در راستی آزمایی ، خطایی را مرتکب شود که البته اگر چنین کند، سیلی خواهد خورد همین متن‌هایی مثل متن بالا ، متنهای ترامپ ، عصبانیت رژیم صهیونسیتی و.... یعنی یک و مهم، یعنی تثبیت شکستن هیمنه، پوشالی شیطان بزرگ بیش از قبل.... قدردان زحمات هیأت مذاکره کننده به ویژه دکتر قالیباف گرانقدر ، دکتر عراقچی ، دکتر بقایی و باقی سرداران جان برکف دیپلماسی در رسیدن به این هستیم. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
  ✳️ اَعوذُ بِاللهِ مِنَ‌الشَّيطانِ الرَّجيم بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ "لاٰ حَولَ‌وَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم" وَتَوَکَّلْ عَلَی‌اللهِ وَکَفیٰ بِاللّهِ وَکیلا 📌 امروز دوشنبه ☀️ ۲۵ خرداد ۱۴۰۵هجری‌شمسی 🌙 ۲۹ ذیحجه۱۴۴۷هجری‌قمری 🎄 15 ژوئن 2026 میلادی 📖 هر روز یک حدیث ❇️ امام صادق علیه السلام : ما غير از صله رحم ، چيزى نمى شناسيم كه بر عمر بيفزايد تا آنجا كه گاهى عمر كسى سه سال است و وقتى كه اهل صله رحم مى شود ، خداوند هم سى سال بر عمرش مى افزايد. 📒 کافی ، ج۲ 🪧‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مناسبت امروز 💐روز گل وگیاه اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ اَعْدائُهُمْ اَجْمَعینْ اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج اِلٰهیٖ آمّین
🚨 بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا بسم الله الرحمن الرحیم به اطلاع ملت شریف ایران می رساند: جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه 24 خرداد ماه، نهایی کرد. بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد. امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه 29 خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد. مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ___________ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
روایت فتح ایران زنده ماند، ایران آمریکا را مجبور به پذیرش خواسته هایش کرد، نه تمدن ایران از بین رفت و نه ایران تجزیه شد، نه تسلیم بی‌قید و شرط محقق شد، نه تنگه هرمز را توانستند با زور باز کنند، نه اغتشاشی در خیابان شکل گرفت، نه ترامپ به اهداف متعدد اعلامی روز اولش رسید، نه سپاهیان و ارتشیان، اسلحه را زمین گذاشتند، نه دیپلمات‌ها، به آمریکا پناهنده شدند. نه زیرساخت‌ها از بین رفت. نه بی‌وطن‌ها، به آرزویشان رسیدند. نه رضا پهلوی ابله، پایش به ایران رسید. نه عملیات موسوم به آزادی به جایی رسید و نه خشم حماسی، نه MIGA اتفاق افتاد و نه تغییر نظام، نه مردم ذره ای خسته شدند و خیابان را خالی کردند، ترامپ برای توافق التماس کرد و در انتها، ابتدا محاصره را برداشت. ترامپ یک طرفه توافق اتمام جنگ‌ را امضا کرد. ایران شجاع با سرانگشتان تدبیر رهبر جوان و شجاع، با دلاوری و شجاعت و غیرت نظامیان و با ملتی مبعوث شده، مقتدرانه پیروز شد. ایران الگویی شد برای مقاومت ملت‌ها. تاریخ از ما مردم ایران و حاکمان ایران، با افتخار خواهد نوشت. جای قائد حکیم و رهبر شهید ایران خالی است تا پیروزی ملت ایران را ببیند و به ملت ایران برای ۱۱۰ شب مقاومت، خدا قوت بگوید. جای ایران‌دوست‌ترین رهبر تاریخ در خیابان کشور دوست خالی است. رهبری که با خانواده‌اش جان‌فدای ایران شد تا ایران، فدا نشود.هر چند او زنده تر از همیشه به ملت خود لبخند میزند و برای آنها دعا میکند. با افتخار ایرانی هستیم و به این افتخار، می‌بالیم. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI