eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️به این افراد اعتماد نکنید... دو مؤلفه در پذیرش تحلیل ها✅ 🎞 برشی از اولین جلسهٔ تبیینی دربارهٔ مسائل روز ــ فیلم کامل ــ صوت کامل پ.ن: تولید شده در بهمن ۱۴۰۴، بازنشر کلیپ به مناسبت فضای پیش‌آمده پیرامون مذاکرات و میدان 💯 حتما ببنیید و ارسال کنید. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اطلاع‌رسانی در شرایط جنگی مذاکره توافق آتش‌بس 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشکر ویژه سردار آقا اسماعیل قاآنی از حاج باقر قالیباف و تیم همراه 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
📢توهم پیروزی ترامپ در برابر ایران ✍ جنگی که دونالد ترامپ با هدف تغییر بنیادین موازنه قدرت در منطقه و تضعیف حاکمیت ایران آغاز کرد، در نهایت با عقب‌نشینی آمریکا قرار است به امضای توافق پایان جنگ منجر شود. این توافق، از نگاه رسانه‌ها و مقامات غربی، شکست بزرگی برای آمریکا در برابر ایران به شمار می‌رود. در همین راستا، پایگاه خبری The Free Press در گزارشی نوشته است که برخلاف انتظارات واشنگتن، ساختار حاکمیت در ایران فرو نپاشید و حتی منسجم‌تر از گذشته ظاهر شد. در این گزارش، هزینه‌های سنگین نظامی و اقتصادی آمریکا، آسیب‌پذیری پایگاه‌های این کشور در منطقه و ناتوانی در تحقق اهداف اعلامی جنگ برجسته شده است. همچنین در این گزارش آمده است که پذیرش برخی شروط تهران، موقعیت ژئوپلیتیکی ایران را تقویت کرده و موجب تردید متحدان منطقه‌ای آمریکا شده است. از نگاه نویسنده، نتیجه این روند به سود محور مقاومت، افزایش نفوذ ایران و تضعیف جایگاه راهبردی آمریکا و اسرائیل در منطقه تمام شده است. در مجموع، ترامپ با توهم پیروزی و تسلیم کردن ایران وارد جنگ شد، اما پس از ناکامی‌های زیاد مجبور شد که تسلیم شرایط ایران شود. 👆 ستون شماره ۳۵۹ «صدای ایران» | 📥 PDF 🔍 «» را دنبال کنید👇 📱 @sedaye_iran_newspaper
🔴🔴🔴شیخ نعیم قاسم: جناب آقای دکتر محمدباقر ، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی؛ خداوند شما را تأیید و حمایت فرماید. 🔴🔴به‌نام حزب‌الله و مقاومت اسلامی، به‌نام آن دسته از مردم لبنان که مشتاق بودند قدردانی‌شان را به شما برسانیم، به‌نام شهدا -که در رأس آنان سیدالشهدای امت، سید حسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) قرار دارد- و به‌نام مجروحان و اسرا، از شما به‌عنوان «مذاکره‌کننده ارشد» به همراه تیم مستقیم‌تان از جمله وزیر امور خارجه، دکتر عباس ، تشکر می‌کنم. 🔴مشروح نامه شیخ نعیم قاسم: https://eitaa.com/progress2/34965 fa.abna24.com/xkymR
🔴🔴🔴تقدیر شیخ نعیم قاسم و تقدیر دوباره حزب الله لبنان از اقدامات جمهوری اسلامی ایران به دلیل گنجاندن لبنان در تفاهم ؛ 🔴🔴🔴شما تنها بارقه امیدِ کارآمد برای کوتاه کردن دست تجاوزگریِ آمریکایی-اسرائیلی از لبنان را به واقعیت تبدیل کردید و به جهانیان ثابت کردید که ایران، یاور حق، مقاومت و مستضعفان است. اگر دیگران نیز مسیر ایران را پیش می‌گرفتند، نه آمریکا این‌گونه طغیان می‌کرد و نه اشغالگری صهیونیستی بر پیکر فلسطین و قدس سنگینی می‌کرد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در پیامی خطاب به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از حمایت‌های استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان، تأکید کرد که ایران با گنجاندن توقف جنگ در لبنان به عنوان «بند اول و اصلی» توافق با آمریکا، بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که نماد عزت، شرف و حامی حقیقی مستضعفان است. بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم جناب آقای دکتر محمدباقر ، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی؛ خداوند شما را و فرماید. سلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته، کلمات از بیان تشکر عمیق ما در قبال مواضع قوی و حمایتگرانه ایران از لبنان، ملت و مقاومت آن برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف فوری و دائمی عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها -از جمله لبنان- ناتوانند. این توقف جنگ، در پیوند با توقف جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان بند اول و اصلی توافق میان ایران و آمریکا مطرح شده است. شما تنها بارقه امیدِ کارآمد برای کوتاه کردن دست تجاوزگریِ آمریکایی-اسرائیلی از لبنان را به واقعیت تبدیل کردید و به جهانیان ثابت کردید که ایران، یاور حق، مقاومت و مستضعفان است. اگر دیگران نیز مسیر ایران را پیش می‌گرفتند، نه آمریکا این‌گونه طغیان می‌کرد و نه اشغالگری صهیونیستی بر پیکر فلسطین و قدس سنگینی می‌کرد. ما همواره گفته‌ایم که ایران همه چیز به حزب‌الله، مقاومت و مردم لبنان بخشید و هیچ‌چیز از آن‌ها نگرفت؛ ایران به خاطر انتخاب‌های ما و برای قدرت‌گیری ما جهت آزادسازی سرزمینمان و التیام زخم‌های جامعه‌مان و کمک به آن، به ما بخشش کرد. و اکنون، ایران جانِ خود را در طبق اخلاص نهاده؛ چرا که در پاسخ به بمباران ضاحیه جنوبی بیروت، رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و تبعات آن را که با وجود فداکاری‌های بزرگ، هشدارِ جنگ علیه خود را به همراه دارد، به جان خریده است. صریح و بلند می‌گویم: ایران نماد عزت و شرف است. به‌نام حزب‌الله و مقاومت اسلامی، به‌نام آن دسته از مردم لبنان که مشتاق بودند قدردانی‌شان را به شما برسانیم، به‌نام شهدا -که در رأس آنان سیدالشهدای امت، سید حسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) قرار دارد- و به‌نام مجروحان و اسرا، از شما به‌عنوان «مذاکره‌کننده ارشد» به همراه تیم مستقیم‌تان از جمله وزیر امور خارجه، دکتر عباس ، تشکر می‌کنم. خواهشمندم مراتب تشکر و قدردانی ما را به محضر ، آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (دام‌ظله) که ما را غرق در توجهات خود کردند و برکات و مراقبت‌های شهید امام خامنه‌ای (قدس‌سره) را در وجود ما زنده کردند، همچنین رئیس‌جمهور، دکتر پزشکیان که حامی مقاومت است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی -این نیروی نورانی که با صلابت خود معادلات را تغییر داد-، ارتش، نخبگان و تمامی مقامات رسمی و آحاد ملت ایران برسانید. به‌ویژه از ملت بزرگ ایران سپاسگزارم؛ ما آن‌ها را در میدان‌های شهرهای ایران دیدیم و شنیدیم که چگونه برای نجات مقاومت و مردم آن، جان‌فشانی می‌کنند. سپاس از شما، سپاس از ایران وفادار. والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته http://fa.abna24.com/xkymR 🔴پیوستها : 🔴اذعان بزرگان ایران و جبهه مقاومت به پیروزی ما: https://eitaa.com/progress2/34929 🔴پاسخ به شبهات حول بیانیه شعام در حوزه تفاهم نامه: https://eitaa.com/progress2/34933 🔴پاسخ به ابهامات حول تفاهم نامه و سخنان متقن دکتر عراقچی: https://eitaa.com/progress2/34770 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
وقتی شیخ نعیم از پزشکیان و عراقچی و قالیباف تشکر میکنه در کانال های سوپرانقلابی ها چه می گذرد!؟ یا هیچی نمیذارن و‌خودشونو میزنن به اون راه انگار هیچ اتفاقی نیفتاده... یا پیامو تقطیع میکنن اینه که میگم ایتا مثل ماهواره میمونه و به شدت داره محتوای سانسور شده به خورد مخاطب میده @AXNEVESHTESIYASI