eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴🔴🔴شیخ نعیم قاسم: جناب آقای دکتر محمدباقر ، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی؛ خداوند شما را تأیید و حمایت فرماید. 🔴🔴به‌نام حزب‌الله و مقاومت اسلامی، به‌نام آن دسته از مردم لبنان که مشتاق بودند قدردانی‌شان را به شما برسانیم، به‌نام شهدا -که در رأس آنان سیدالشهدای امت، سید حسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) قرار دارد- و به‌نام مجروحان و اسرا، از شما به‌عنوان «مذاکره‌کننده ارشد» به همراه تیم مستقیم‌تان از جمله وزیر امور خارجه، دکتر عباس ، تشکر می‌کنم. 🔴مشروح نامه شیخ نعیم قاسم: https://eitaa.com/progress2/34965 fa.abna24.com/xkymR
🔴🔴🔴تقدیر شیخ نعیم قاسم و تقدیر دوباره حزب الله لبنان از اقدامات جمهوری اسلامی ایران به دلیل گنجاندن لبنان در تفاهم ؛ 🔴🔴🔴شما تنها بارقه امیدِ کارآمد برای کوتاه کردن دست تجاوزگریِ آمریکایی-اسرائیلی از لبنان را به واقعیت تبدیل کردید و به جهانیان ثابت کردید که ایران، یاور حق، مقاومت و مستضعفان است. اگر دیگران نیز مسیر ایران را پیش می‌گرفتند، نه آمریکا این‌گونه طغیان می‌کرد و نه اشغالگری صهیونیستی بر پیکر فلسطین و قدس سنگینی می‌کرد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در پیامی خطاب به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از حمایت‌های استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان، تأکید کرد که ایران با گنجاندن توقف جنگ در لبنان به عنوان «بند اول و اصلی» توافق با آمریکا، بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که نماد عزت، شرف و حامی حقیقی مستضعفان است. بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم جناب آقای دکتر محمدباقر ، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی؛ خداوند شما را و فرماید. سلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته، کلمات از بیان تشکر عمیق ما در قبال مواضع قوی و حمایتگرانه ایران از لبنان، ملت و مقاومت آن برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف فوری و دائمی عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها -از جمله لبنان- ناتوانند. این توقف جنگ، در پیوند با توقف جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان بند اول و اصلی توافق میان ایران و آمریکا مطرح شده است. شما تنها بارقه امیدِ کارآمد برای کوتاه کردن دست تجاوزگریِ آمریکایی-اسرائیلی از لبنان را به واقعیت تبدیل کردید و به جهانیان ثابت کردید که ایران، یاور حق، مقاومت و مستضعفان است. اگر دیگران نیز مسیر ایران را پیش می‌گرفتند، نه آمریکا این‌گونه طغیان می‌کرد و نه اشغالگری صهیونیستی بر پیکر فلسطین و قدس سنگینی می‌کرد. ما همواره گفته‌ایم که ایران همه چیز به حزب‌الله، مقاومت و مردم لبنان بخشید و هیچ‌چیز از آن‌ها نگرفت؛ ایران به خاطر انتخاب‌های ما و برای قدرت‌گیری ما جهت آزادسازی سرزمینمان و التیام زخم‌های جامعه‌مان و کمک به آن، به ما بخشش کرد. و اکنون، ایران جانِ خود را در طبق اخلاص نهاده؛ چرا که در پاسخ به بمباران ضاحیه جنوبی بیروت، رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و تبعات آن را که با وجود فداکاری‌های بزرگ، هشدارِ جنگ علیه خود را به همراه دارد، به جان خریده است. صریح و بلند می‌گویم: ایران نماد عزت و شرف است. به‌نام حزب‌الله و مقاومت اسلامی، به‌نام آن دسته از مردم لبنان که مشتاق بودند قدردانی‌شان را به شما برسانیم، به‌نام شهدا -که در رأس آنان سیدالشهدای امت، سید حسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) قرار دارد- و به‌نام مجروحان و اسرا، از شما به‌عنوان «مذاکره‌کننده ارشد» به همراه تیم مستقیم‌تان از جمله وزیر امور خارجه، دکتر عباس ، تشکر می‌کنم. خواهشمندم مراتب تشکر و قدردانی ما را به محضر ، آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (دام‌ظله) که ما را غرق در توجهات خود کردند و برکات و مراقبت‌های شهید امام خامنه‌ای (قدس‌سره) را در وجود ما زنده کردند، همچنین رئیس‌جمهور، دکتر پزشکیان که حامی مقاومت است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی -این نیروی نورانی که با صلابت خود معادلات را تغییر داد-، ارتش، نخبگان و تمامی مقامات رسمی و آحاد ملت ایران برسانید. به‌ویژه از ملت بزرگ ایران سپاسگزارم؛ ما آن‌ها را در میدان‌های شهرهای ایران دیدیم و شنیدیم که چگونه برای نجات مقاومت و مردم آن، جان‌فشانی می‌کنند. سپاس از شما، سپاس از ایران وفادار. والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته http://fa.abna24.com/xkymR 🔴پیوستها : 🔴اذعان بزرگان ایران و جبهه مقاومت به پیروزی ما: https://eitaa.com/progress2/34929 🔴پاسخ به شبهات حول بیانیه شعام در حوزه تفاهم نامه: https://eitaa.com/progress2/34933 🔴پاسخ به ابهامات حول تفاهم نامه و سخنان متقن دکتر عراقچی: https://eitaa.com/progress2/34770 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
وقتی شیخ نعیم از پزشکیان و عراقچی و قالیباف تشکر میکنه در کانال های سوپرانقلابی ها چه می گذرد!؟ یا هیچی نمیذارن و‌خودشونو میزنن به اون راه انگار هیچ اتفاقی نیفتاده... یا پیامو تقطیع میکنن اینه که میگم ایتا مثل ماهواره میمونه و به شدت داره محتوای سانسور شده به خورد مخاطب میده @AXNEVESHTESIYASI
به سردار قالیباف بگیم ، در جهت حفظ وحدته اما انتشار اصل نامه شیخ نعیم قاسم در خصوص از شخص سردار قالیباف، ابزار تفرقه و توهین خدا قوت 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید 🗓 بخشی از پیام ۷/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی 📲 @rahbar_enghelab_ir
❌️در مورد دفاع ما از سردار خیلی به بنده تهمت و برچسب زده میشه، انواع و اقسام متلک ها و حرف ها... حتی بعضی ها می‌نويسن تو سرباز سید علی هستی یا سرباز قالیباف؟ 😁 میخواستم یه داستانی رو براتون بگم تا خودتون دلیل دفاع مون از حاج باقر رو بدونید،که خدا شاهده فقط و فقط همینه... 👇👇👇 زمان امیرالمؤمنین علیه السلام یکی از یاران امام رو عقرب میزنه... میان پیش حضرت و میگن فلانی رو عقرب زده حالش خیلی بده شاید بمیره... خلاصه امیرالمؤمنین علیه السلام میرن به عیادت اون بنده خدا... احوالش رو جویا میشن، به آقا میگه آقا حالم خیلی بده،دارم میمیرم... آقا بهش میفرمان نترس نمیمیری، چند روز دیگه خوب میشی، میخوای بهت بگم چرا عقرب زدت؟ میگه آقا،جونم به فدات،بگو، پدرم داره در میاد. آقا میفرمان تورو زد،برای اینکه وقتی رفقات نزد تو از بدگویی کردن و بهش تهمت زدن، از سلمان دفاع نکردی...با اینکه اگه دفاع میکردی نه جونت به خطر میوفتاد، نه ناموست، و نه اموالت، فقط بخاطر رودربایستی و اینکه رفقات نگن تو هم مثل سلمان هستی ازش دفاع نکردی، با اینکه میدونستی سلمان از اصحاب خاص و وفادار ماست و حرفای اون جماعت دروغ و تهمته... حالا عرضم اینه، ما مطمئنیم حاج باقر سرباز حقیقی ولایته و وقتی مطمئن باشیم کسی از اصحاب خاص و یاران وفادار با همه ی وجود ازش دفاع میکنیم. چون از عقوبت الهی می‌ترسیم... حالا شما ببینید امیرالمؤمنین میفرمان اونی که دفاع نکنه دهنش آسفالته، چه برسه به اونایی که به یاران وفادار تهمت میزنن و تخریب شون هم میکنن... ✍️ 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI