eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
به سردار قالیباف بگیم ، در جهت حفظ وحدته اما انتشار اصل نامه شیخ نعیم قاسم در خصوص از شخص سردار قالیباف، ابزار تفرقه و توهین خدا قوت 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید 🗓 بخشی از پیام ۷/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی 📲 @rahbar_enghelab_ir
❌️در مورد دفاع ما از سردار خیلی به بنده تهمت و برچسب زده میشه، انواع و اقسام متلک ها و حرف ها... حتی بعضی ها می‌نويسن تو سرباز سید علی هستی یا سرباز قالیباف؟ 😁 میخواستم یه داستانی رو براتون بگم تا خودتون دلیل دفاع مون از حاج باقر رو بدونید،که خدا شاهده فقط و فقط همینه... 👇👇👇 زمان امیرالمؤمنین علیه السلام یکی از یاران امام رو عقرب میزنه... میان پیش حضرت و میگن فلانی رو عقرب زده حالش خیلی بده شاید بمیره... خلاصه امیرالمؤمنین علیه السلام میرن به عیادت اون بنده خدا... احوالش رو جویا میشن، به آقا میگه آقا حالم خیلی بده،دارم میمیرم... آقا بهش میفرمان نترس نمیمیری، چند روز دیگه خوب میشی، میخوای بهت بگم چرا عقرب زدت؟ میگه آقا،جونم به فدات،بگو، پدرم داره در میاد. آقا میفرمان تورو زد،برای اینکه وقتی رفقات نزد تو از بدگویی کردن و بهش تهمت زدن، از سلمان دفاع نکردی...با اینکه اگه دفاع میکردی نه جونت به خطر میوفتاد، نه ناموست، و نه اموالت، فقط بخاطر رودربایستی و اینکه رفقات نگن تو هم مثل سلمان هستی ازش دفاع نکردی، با اینکه میدونستی سلمان از اصحاب خاص و وفادار ماست و حرفای اون جماعت دروغ و تهمته... حالا عرضم اینه، ما مطمئنیم حاج باقر سرباز حقیقی ولایته و وقتی مطمئن باشیم کسی از اصحاب خاص و یاران وفادار با همه ی وجود ازش دفاع میکنیم. چون از عقوبت الهی می‌ترسیم... حالا شما ببینید امیرالمؤمنین میفرمان اونی که دفاع نکنه دهنش آسفالته، چه برسه به اونایی که به یاران وفادار تهمت میزنن و تخریب شون هم میکنن... ✍️ 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
♨️♨️دلیل سانسور بخشی از متن نامه‌ی شیخ نعیم قاسم خطاب به سردار قالیباف، در رجانیوز و بیداری ملت چه بود؟؟؟ ۱_آلزایمر ادمین ۲_کمبود جا برای تایپ!! ۳_نیش زدن به حزب‌الله! ۴_حسادت!!! بارم سؤال: ۲۰ نمره!! 😎 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
💢‼️❗️ ‼️ نخست وزیر پیشین رژیم جعلی صهیونیستی: ایران صاحب حق وتو شده و در خاورمیانه (غرب آسیا ) کودتا کرده!! پ ن ♦️منظور یائیر لاپید جنایت پیشه از حق وتو این است که هرچه رژیم و آمریکا در لبنان و منطقه تصمیم می‌گیرند، ایران قدرت وتو کردن آن را دارد، و اضافه می‌کند که در خاورمیانه کودتا شده و ایران(بعداز جنگ رمضان)به رهبر خاورمیانه تبدیل شده واما👇 ♦️شیطان مستکبرِابرجنایتکار و فرزند نامشروع و نابکار آن چند ماه پس ازجنگ دوازده روزه بر علیه ملت در ۱۸ و ۱۹ دی ماه ۱۴۰۴ تمام مزدوران و جنود خود را در ایران برای "فروپاشی از درون" و درکشور عزیزمان به صف کرد، تا از این طریق به هدف شوم و پلید خودشان ضمن سرنگونی نظام سیاسی ایران وبعد نظم اجتماعی و تجزیه کشور برسند، وبعد ازشورش و فتنه گری مدعی کمک به ملت ایران شدند و در ۹ اسفند۱۴۰۴ مرتکب تجاوز نظامی جنایت بار گردیدند و با کشتار و قتل عام هولناک کودکان مدرسه شجره طیبه ایران زمین در شهرستان میناب و همزمان ترور رهبری و فرماندهان نظامی را کلید زدند تا بزعم باطلِ خود نظام جمهوری اسلامی را سرنگون وایران را از روی نقشه جهان حذف کنند. اما خدا در کنار ایران بود. ♦️راهبرد و استراتیژی رهبر شهید و فرماندهان و سرداران سپاه اسلام برای چنین روز های از سه دهه پیش طراحی شده بود ، جهان به نظاره نشسته بود تا در اندک زمانی کار ایران تمام شود. ♦️سربازان و مجاهدان شهید امام خامنه ای در کمتر از سه هفته تمام ستون های ابر قدرت مستکبرِ آمریکا را در سراسر منطقه (غرب آسیا ) با پُتک های کوبنده و آتشین چنان فروپاشید که صدای شکسته شدن هیمنه ابرقدرت پوشالی بگوش جهانیان رسید و دنیا این بار ستون های ۵۰ ساله آمریکا در غرب آسیا را بدست سرداران ایران مقتدرِابرقدرت بنظاره ایستاد ؛ ♦️وحدت ، انسجام وحماسه ملت مبعوث شده وجانفدا با حضور بی نظیر وتاریخی در صحنه و پشتیبانی تمام قد از نظام و نیروهای مسلح که همچنان تا پیروزی نهایی ادامه دارد، جهان را به شگفتی واداشته و سبب شکست نقشه شوم دشمنان گردیده ♦️این همان وعده نصرتِ الهی وبشارت قائد شهیدمان بود ، که امروز ایران به ابرقدرت منطقه و یکی از بازیگران جهانی تبدیل شده، باشد که در صحنه سیاسی نیز این دست آورد مهم را پاسداری کنیم و تمام برنامه ها و سیاست های خارجی و داخلی را در تراز ایران مقتدرابرقدرت پیش به بریم ان شاءالله 🖌سیّداخلاص موسوی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
@rebbion_ir استاد عابدینی1_27901236764.mp3
زمان: حجم: 7.6M
🌀 روشنگری پیرامون متن توافق‌نامه و دلیل عدم انتشار آن 🎙 استاد عابدینی ♨️ حتما تا آخر بشنوید. مبادا ما نادانسته عمله‌ی بی مزد و مواجب موساد شویم... 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️صلوات دهه اول محرم به تعداد حرف ابجد 🏴 روز دوم بنام امام حسین[ع] 🔳 ۱۲۸ مرتبه صلوات ❇️ تمامی صلوات ها به نیت سربلندی کشور عزیزمان قرائت میشود. ⚫️ نشر با شما 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI