ترامپ؛ با مقامات ایرانی صحبت کرده و به آنها گفته است: «اگر تنگه هرمز را ببندید، دیگر کشوری نخواهید داشت.»
او همچنین به آنها گفته: «حتی به کشور
لعنتیتان هم برنمیگردید.»
مسئولین ایرانی برای گرفتن عکس پایان
جلسات هم ممانعت و مخالفت کردند.
لبنان رفته زیر آتش
ما هم تنگه هرمز را بستیم
فکر نکنید در مقابل نقض
ما فقط بیننده بودیم !
ترامپ خطاب به پزشکیان: مواظب حرف زدنت باش!
ملت ایران : مرتیکه دوزاری! سگ کی باشی بخوای رئیس جمهور ما رو خطاب قرار بدی با اون دهن نجست پدوفیلی کثافت لجن بی همه چیز
آقای پزشکیان! وقتشه لاتیشو پر کنی مشتی!
ما از شما حمایت میکنیم و پشت مسئولینمون هستیم تا اینجور مواقع بزنی تو دهن این حرومی ها ...
برای ساخت یک روایت جعلی کلی تیم رسانه مستقر کرده بودن و برنامه عکس مشترک داشتند! هیات ایرانی نه دست داد نه محل سگ بهشون گذاشت و نه عکس مشترک !
پروژه روایت سازی شکست خورد؛ حالا از عصبانیتت هی برو تهدید کن پدوفیلی کثافت !!
همانطور که تا الان باید متوجه شده باشید
برخی از کانال های خاص با پیگیری های قضایی مسدود شدند ؛ مطمئن باشید هر کانالی که تا الان مسدود شده و مسدود خواهند شد در مسیر خط دهی دشمن ایفای نقش میکردند ...
سردار قالیباف: خودشان فکر نمی کنند که اگر تهدیدهایشان نتیجه ای داشت به استیصال امروز نمی رسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکایی ها را به جایی حساب نمی کنیم. بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آماده اند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند این ماییم که عمل می کنیم.
هیئت مذاکرهکننده ایرانی در اعتراض به
تهدیدات ترامپ محل مذاکره را ترک کرد
مذاکره زیر تهدید عزتمندانه، شرفتمندانه و عاقلانه نبود؛ لذا ترکش کردیم 👌
راستی یه بچه طرقبه مشهد تو هیات مذاکره کننده حضور داره !!
حاج باقر فرمودن: ما تهدیدات آمریکایی ها را به جایی حساب نمیکنیم
منظورشون کجاست :)
🟥 گذشت زمانی که میدان و دیپلماسی معارض یکدیگر بودند ؛ برجام مُرد! دلیل ؟!
✔️ حواله ی ترامپ به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ژنو !
🔻آفرین به قالیباف !
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم| آماده پاسخ هستیم
🔖رئیس مجلس در واکنش به لفاظی رییسجمهور آمریکا در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت:
📌با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم.
📌بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آمادهاند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل میکنیم.
📮 پایگاه اطلاعرسانی محمدباقر قالیباف
▫️ @Ghalibaf
🔗 Ghalibaf.ir