eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
✅هیأت ایرانی محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد 🔹هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد. 🔹هیأت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشست‌های دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیأت آمریکا و میانجی‌گران پاکستانی و قطری شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت تفاهم و شرایط ورود به مذاکرات توافق نهایی مطرح کرد. 🔹قطر و پاکستان پس از پایان رایزنی‌ها با صدور بیانیه‌ای مشترک، از توافق طرف‌ها بر سر نقشه‌راه ۶۰ روزه، تشکیل کمیته عالی و آغاز کارگروه‌های فنی خبر دادند. بر اساس این بیانیه، گفت‌وگوهای فنی تا پایان هفته در بورگن‌اشتوک ادامه خواهد یافت. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔴🔴🔴هشدار نسبت به برداشت‌های نادرست از پیام رهبری معاون سیاسی سپاه با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری، نسبت به برداشت‌های نادرست و سوءاستفاده‌های سیاسی از این پیام هشدار داد و گفت: متأسفانه برخی با فهم نادرست از پیام امام امت، به تخریب شخصیت‌ها، نهاد‌ها و مسئولین دامن می‌زنند که این دقیقاً خواست است. سردار جوانی خاطرنشان کرد: پیام رهبری، ، امیدآفرین و راهگشاست و باید به صورت منظومه‌ای و کامل خوانده شود، نه اینکه یک جمله از آن را دستاویز ایجاد تفرقه قرار داد. 🔴ولایت محور ؛ شرط لازم، فهم دقیق است سردار جوانی با تأکید بر اینکه ولایت محور وحدت امت اسلامی است، اظهار داشت: شرط لازم ولایتمداری، فهم دقیق و درست از ولایت است و امروز برخی به هم‌ریختگی‌ها در جامعه انقلابی ناشی از عدم فهم صحیح از جایگاه ولایت است. وی تأکید کرد: اگر ولایت را مبنا قرار دهیم، جامعه از همه موانع عبور خواهد کرد و اساساً فلسفه ولایت، نظام‌بخشی و ایجاد وحدت و انسجام در امت است. جهاد تبیین، وظیفه اصلی اساتید بسیجی معاون سیاسی سپاه، مهم‌ترین وظیفه بسیج اساتید در شرایط کنونی را جهاد تبیین دانست و گفت: اساتید باید با تبیین دستاورد‌های جنگ، ایستادگی ملت و نصرت الهی، مانع از ایجاد بدبینی و بی‌اعتمادی در جامعه شوند. وی افزود: متأسفانه امروز به جای افتخار به پایداری و عظمت این ایستادگی، بر سر چگونگی پایان جنگ اختلاف می‌شود و این دقیقاً همان چیزی است که دشمن به دنبال آن است. 🔴🔴🔴تبیین پیام رهبری؛ از «علی‌الاصول» تا «نظر دیگر» سردار جوانی با تبیین عبارت «علی‌الاصول نظر دیگری داشتم» در پیام رهبری، تصریح کرد: این عبارت ناظر بر اصل مذاکره نیست، بلکه ناظر بر مفاد و محتوای تفاهم‌نامه و چگونگی تأمین منافع ملی است. نظام جمهوری اسلامی همواره درگیر مذاکره بوده و اذن مذاکره از موضع عزت و قدرت صادر شده است. 🔴وی اصول مورد تأکید رهبری را برشمرد و گفت: اصل دشمنی با استکبار، غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، مذاکره از موضع عزت، عمل بر اساس تکلیف و توقف ناپذیری در مقاومت، اصولی هستند که باید در هر مذاکره‌ای رعایت شوند. 🔴🔴🔴حکمرانی بر تنگه هرمز؛ دستاورد راهبردی جنگ معاون سیاسی سپاه، یکی از مهم جنگ اخیر را اعمال حکمرانی ایران بر تنگه هرمز دانست و اظهار داشت: پس از ۵۰۰ سال، ایران توانست مدیریت این آبراه راهبردی را به دست گیرد و این یک پیروزی بزرگ ژئوپلیتیکی است که باید تثبیت شود. سردار جوانی تأکید کرد: قدرت ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز باید به گونه‌ای باشد که هیچ کشوری جرئت تحریم ایران را پیدا نکند. 🔴🔴🔴توقف آتش‌بس در لبنان؛ پیش‌شرط هر مذاکره‌ای 🔴وی با اشاره به اهمیت توقف آتش‌بس در لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی حزب‌الله را تحمل نمی‌کند و باقی ماندن حزب‌الله، یعنی ادامه فشار بر رژیم صهیونیستی؛ لذا تا قبل از توقف آتش در لبنان، هیچ موضوع دیگری نباید مورد مذاکره قرار گیرد. 🔴سردار جوانی خاطرنشان کرد: پیام رهبری، علاوه بر ابعاد داخلی، یک پیام بین‌المللی بود که به دشمنان فهماند رهبری بر همه امور اشراف داشته و مطالبه‌گر حقوق ملت ایران است. وحدت و انسجام؛ رمز پیروزی و خنثی‌کننده توطئه دشمن معاون سیاسی سپاه در پایان سخنان خود، و را رمز اصلی پیروزی در همه عرصه‌ها دانست و گفت: دشمن که در تجزیه جغرافیایی ناکام مانده، اکنون روی تجزیه اجتماعی و ایجاد میان و حساب باز کرده است. 🔴قدرت و قوت ما در گرو است و باید با فهم درست از پیام ولایت، این پیام را به عامل و از تبدیل کنیم. 🔴سردار جوانی در پایان تأکید کرد: هیچ چیزی به اندازه قدرت، وحدت و آمادگی ما نمی‌تواند تضمین‌کننده امنیت و آینده کشور باشد و ما باید با اتکا به این قدرت، توطئه دشمن را برای ایجاد بدبینی و تفرقه خنثی کنیم https://ana.ir/004SyA
17.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ به توصیه رهبر شهیدمان به قرائت روزانه کلام الله مجید 🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء۴ ۱) آیات ۹۲ تا ۱۰۵ سوره آل عمران ۲) آیات ۱۰۶ تا ۱۱۹ سوره آل عمران ۳) آیات ۱۲۰ تا ۱۳۳ سوره آل عمران ۴) آیات ۱۳۴ تا ۱۵۷ سوره آل عمران ۵) آیات ۱۵۸ تا ۱۷۱ سوره آل عمران ۶) آیات ۱۷۲ تا ۱۸۵ سوره آل عمران ۷) آیات ۱۸۶ تا ۲۰۰ سوره آل عمران ۸) آیات ۱ تا ۱۴ سوره نساء ۹) آیات ۱۵ تا ۲۳ سوره نساء 💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید @shahid_ahmadali_nayeri
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◼️ اولین روضه در بیت رهبری بدون رهبر شهیدمان😭 🇮🇷 🕯شهید بهشتی: آنها که ولایت فقیه را قبول ندارند در هر مقام و جایگاهی که باشند سرنگون و نابود خواهند شد. 💔
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای دکتر جواب منو بدین!! الان آمریکا یزید زمان نیست ؟ مذاکره با آمریکا ، بیعت با یزید نیست ؟ ینی بگین مذاکره بیعت نیست ؟ یعنی چی !!! سپس پاسخ شیوای دکتر + نوع برخوردِ متناسب با این گونه رو ببینید پی‌نوشت: آن کسایی که اینگونه مذاکره‌ای با آمریکا را ، بیعت با یزید می دانند و بیشترشان اینگونه در مساله محل بحث ما نیز که ( علی الاصول بنده در رابطه با تفاهم نامه نظر دیگری داشتم را ) مخالف با ولی فقیه عدم رضایتِ ولی فقیه و هماهنگ نبودن مسئولان با ولی فقیه ترجمه می کنند و اکثرشان اینگونه القاء می کنند لِاَنَّهُم یَعْلَمون !! آخر بزرگوار ؛ بیعت در نگاه آمریکا یعنی حقانیت و بزرگی و کدخدایی او را بپذیری سر تعظیم فرو آوری دستِ تسلیم و ذلت داده و زین پس جز چشم به زبان نیاوری است شما بگو در تمام ادوار مذاکرات حتی آن مذاکراتِ پر خساراتی که از جانب تیم غافل دولت روحانی آوارمان شد هم مصداق بیعت نبود و نیست آخر بر چه اساسی بر چه قاعده ای بر مبنای کدام فرهنگ لغتی؟ کودک ابتدایی به فرهنگ لغت مراجعه نموده و معنای بیعت و مذاکره را بخواند چه در لغت چه در سیاست ، می فهمد ، شما چرا ؟ کجای منطق و عقل می گوید ( بنده نظر دیگری داشتم ) یعنی مخالفت یا عدم رضایت !! بی جهت نیست که امام شهیدمان به کودکان و نوجوانی که از ایشان تمنای شهادت داشتند می فرمودند : درس بخوانید خوب درس بوخونید چرا که اسلام و انقلاب بیش از هرچیزی به انقلابی دقیق زمان شناس پر مطالعه محتاج است تا اینکه فقط آتشفشانِ پر حرارت انقلابی‌گری باشد @AXNEVESHTESIYASI
مذاکره ای هست که طرف مقابل شرط و نفع و حساب و کتابش را می گوید و ما در مقام پاسخ یک کلمه می گوییم : نه و هیچ راه و میان راه و جاده خاکی و میان بر و ... را باقی نمی گذاریم چرا که ایران ، ایران است و آمریکا ، آمریکاس رابطه ی این دو بصورت مبنایی تضاد است و چون چنین رابطه ای برقرار است لذا توافق بین این دو عملا محال است اما عده ای معتقد بودند که شمشیر منطق و عقلانیت شمشیر دو لبه دو سر تیز است (اینگونه که ایران یا با منطق اعلی انقلابی خود در مذاکره شکست نمی خورد و تمامی منافذ و کارت های فریب دشمن را می فهمد و پشت دستش را می خواند و هربار گارد خود را بالا گرفته و به آنها امانِ امتیاز گرفتن نمی دهد تا آنجا که آنها را خسته و شکسته و مقهور نموده و عقل انقلابی را به رخ جهان می کشد و آمریکا را خوار و ذلیل می کند یا آمریکا در مقابل منطق متعالی انقلابی بچه های خمینی کم آورده و زیر میز بازی می زند و آن قانون وحشی جنگلی که همیشه پنهان و تزیین نموده بود را عیان می کند و جهانیان با چشم باز حق و باطل را می بینند آن همه ایران هراسی و معرفی اسلامِ داعشی و خشونت و ... را می فهمد که سرچشمه ی آمریکایی داشته و به نام اسلام و ایرانی تمام شده است) پشت پرده راهبرد نرمش قهرمانانه که عمده ی آن مسلح به جنگ نرم است همین می باشد ایران اهل مذاکره است ایران اهل گفتگو است ایران صاحب عالی ترین منطق و فکر و فرهنگ و جامعه و تمدن است ایران زیر بار زور و ظلم و تهدید و ذلت نمی رود حقِ خود را که گرفتنی است را با این مردم با غیرت و این مسئولین متدین و شجاع و صبور ، می ستاند هرکسی با ایران مذاکره کند قطعا ایران شکست نخواهد خورد و آنجا که گمان نمودی شکست خورده ای ( به سبب غفلت مسئولین امر یا ... ) بدان که عسی أَن تکرهوا شیئا و هو خیرٌ لکم است چرا که معمار این راهبرد بزرگ و نظم نوین جهانی شخصیت بی نظیر جهان اسلام ، امام شهید حضرت آیت الله خامنه ای بوده و بازی را طوری طراحی نموده که هرکسی سر میز بنشیند ، عاقبت شکست خواهد خورد . ان شاء الله @AXNEVESHTESIYASI
راوی عزت ایران باشید یعنی ... قصه ی شکوهمندانه ی هفت اکتبر تا جنگ مقدس رمضان را که جبهه قلیل حق ، دمار از روزگار جبهه کثیر باطل آورد را با تمام توان روایت کنید اگر آدمی بنشید و تمامی زوایای این نبرد نا برابر را مو به مو با چشم حقیقت بین ببیند ثانیه ای وقت نخواهی کرد تا اینگونه ، مثلا روشنگری نمایی و مبارزه ی با ترامپهای داخلی را جا بیانذازی و نقد ناکارامدی را سرلوحه ی داستانهایت قرار داده و ما را بیادِ اصلاح‌طلبان دهه هفتاد و هشتاد بیاندازی که ادای روشنفکری درآورده و راه به راه و ثانیه به ثانیه با همه قوا و از همه جهات مشغول نقد نظام اسلامی و دولت و حکومت بر مبنای ولایت فقیه و ... بودند آخر و عاقبتشان را همه به چشم دیده ایم و می دانیم این راه همان راه پژمرده ی آنان است راوی قدرت و اقتدار ایران باشید کاش می شد در همین روزها از سریال و فیلم سینماییِ از هفت اکتبر تا جنگ رمضان رونمایی می شد مثل فیلم از کرخه تا راین کاش .... شاید اگر همه ی زوایا به تصویر کشیده می شد دیگر کسی علمدارِ عَلَمِ خودتحقیری نبوده و وظیفه ی شرعی خود را نقد ناکارامدی دولت و مسئولین و ... قرار نمی داد اینها همه از بی اطلاعیست . @AXNEVESHTESIYASI