eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای دکتر جواب منو بدین!! الان آمریکا یزید زمان نیست ؟ مذاکره با آمریکا ، بیعت با یزید نیست ؟ ینی بگین مذاکره بیعت نیست ؟ یعنی چی !!! سپس پاسخ شیوای دکتر + نوع برخوردِ متناسب با این گونه رو ببینید پی‌نوشت: آن کسایی که اینگونه مذاکره‌ای با آمریکا را ، بیعت با یزید می دانند و بیشترشان اینگونه در مساله محل بحث ما نیز که ( علی الاصول بنده در رابطه با تفاهم نامه نظر دیگری داشتم را ) مخالف با ولی فقیه عدم رضایتِ ولی فقیه و هماهنگ نبودن مسئولان با ولی فقیه ترجمه می کنند و اکثرشان اینگونه القاء می کنند لِاَنَّهُم یَعْلَمون !! آخر بزرگوار ؛ بیعت در نگاه آمریکا یعنی حقانیت و بزرگی و کدخدایی او را بپذیری سر تعظیم فرو آوری دستِ تسلیم و ذلت داده و زین پس جز چشم به زبان نیاوری است شما بگو در تمام ادوار مذاکرات حتی آن مذاکراتِ پر خساراتی که از جانب تیم غافل دولت روحانی آوارمان شد هم مصداق بیعت نبود و نیست آخر بر چه اساسی بر چه قاعده ای بر مبنای کدام فرهنگ لغتی؟ کودک ابتدایی به فرهنگ لغت مراجعه نموده و معنای بیعت و مذاکره را بخواند چه در لغت چه در سیاست ، می فهمد ، شما چرا ؟ کجای منطق و عقل می گوید ( بنده نظر دیگری داشتم ) یعنی مخالفت یا عدم رضایت !! بی جهت نیست که امام شهیدمان به کودکان و نوجوانی که از ایشان تمنای شهادت داشتند می فرمودند : درس بخوانید خوب درس بوخونید چرا که اسلام و انقلاب بیش از هرچیزی به انقلابی دقیق زمان شناس پر مطالعه محتاج است تا اینکه فقط آتشفشانِ پر حرارت انقلابی‌گری باشد @AXNEVESHTESIYASI
مذاکره ای هست که طرف مقابل شرط و نفع و حساب و کتابش را می گوید و ما در مقام پاسخ یک کلمه می گوییم : نه و هیچ راه و میان راه و جاده خاکی و میان بر و ... را باقی نمی گذاریم چرا که ایران ، ایران است و آمریکا ، آمریکاس رابطه ی این دو بصورت مبنایی تضاد است و چون چنین رابطه ای برقرار است لذا توافق بین این دو عملا محال است اما عده ای معتقد بودند که شمشیر منطق و عقلانیت شمشیر دو لبه دو سر تیز است (اینگونه که ایران یا با منطق اعلی انقلابی خود در مذاکره شکست نمی خورد و تمامی منافذ و کارت های فریب دشمن را می فهمد و پشت دستش را می خواند و هربار گارد خود را بالا گرفته و به آنها امانِ امتیاز گرفتن نمی دهد تا آنجا که آنها را خسته و شکسته و مقهور نموده و عقل انقلابی را به رخ جهان می کشد و آمریکا را خوار و ذلیل می کند یا آمریکا در مقابل منطق متعالی انقلابی بچه های خمینی کم آورده و زیر میز بازی می زند و آن قانون وحشی جنگلی که همیشه پنهان و تزیین نموده بود را عیان می کند و جهانیان با چشم باز حق و باطل را می بینند آن همه ایران هراسی و معرفی اسلامِ داعشی و خشونت و ... را می فهمد که سرچشمه ی آمریکایی داشته و به نام اسلام و ایرانی تمام شده است) پشت پرده راهبرد نرمش قهرمانانه که عمده ی آن مسلح به جنگ نرم است همین می باشد ایران اهل مذاکره است ایران اهل گفتگو است ایران صاحب عالی ترین منطق و فکر و فرهنگ و جامعه و تمدن است ایران زیر بار زور و ظلم و تهدید و ذلت نمی رود حقِ خود را که گرفتنی است را با این مردم با غیرت و این مسئولین متدین و شجاع و صبور ، می ستاند هرکسی با ایران مذاکره کند قطعا ایران شکست نخواهد خورد و آنجا که گمان نمودی شکست خورده ای ( به سبب غفلت مسئولین امر یا ... ) بدان که عسی أَن تکرهوا شیئا و هو خیرٌ لکم است چرا که معمار این راهبرد بزرگ و نظم نوین جهانی شخصیت بی نظیر جهان اسلام ، امام شهید حضرت آیت الله خامنه ای بوده و بازی را طوری طراحی نموده که هرکسی سر میز بنشیند ، عاقبت شکست خواهد خورد . ان شاء الله @AXNEVESHTESIYASI
راوی عزت ایران باشید یعنی ... قصه ی شکوهمندانه ی هفت اکتبر تا جنگ مقدس رمضان را که جبهه قلیل حق ، دمار از روزگار جبهه کثیر باطل آورد را با تمام توان روایت کنید اگر آدمی بنشید و تمامی زوایای این نبرد نا برابر را مو به مو با چشم حقیقت بین ببیند ثانیه ای وقت نخواهی کرد تا اینگونه ، مثلا روشنگری نمایی و مبارزه ی با ترامپهای داخلی را جا بیانذازی و نقد ناکارامدی را سرلوحه ی داستانهایت قرار داده و ما را بیادِ اصلاح‌طلبان دهه هفتاد و هشتاد بیاندازی که ادای روشنفکری درآورده و راه به راه و ثانیه به ثانیه با همه قوا و از همه جهات مشغول نقد نظام اسلامی و دولت و حکومت بر مبنای ولایت فقیه و ... بودند آخر و عاقبتشان را همه به چشم دیده ایم و می دانیم این راه همان راه پژمرده ی آنان است راوی قدرت و اقتدار ایران باشید کاش می شد در همین روزها از سریال و فیلم سینماییِ از هفت اکتبر تا جنگ رمضان رونمایی می شد مثل فیلم از کرخه تا راین کاش .... شاید اگر همه ی زوایا به تصویر کشیده می شد دیگر کسی علمدارِ عَلَمِ خودتحقیری نبوده و وظیفه ی شرعی خود را نقد ناکارامدی دولت و مسئولین و ... قرار نمی داد اینها همه از بی اطلاعیست . @AXNEVESHTESIYASI
برخی عزیزان در مورد اظهارات جناب نبویان در برنامه‌ی زنده‌ی شبکه‌ی خبر می‌پرسند و... پیشنهاد می‌کنم این تحلیل‌های حجةالاسلام روحانیِ علی‌آبادی رو ببینیم و تأمل کنیم
مداحی آنلاینمداحی آنلاین - دنیای دردم تاریک و سردم - حسین ستوده.mp3
زمان: حجم: 5M
🏴 روز هشتم بنام جناب حضرت علی اکبر[ع] 🔳 ۳۳۳ مرتبه صلوات ❇️ تمامی صلوات ها به نیت تعجیل در فرج مولا و سربلندی کشور عزیزمان قرائت میشود. ⚫️ نشر با شما 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
گروسی پشت در بی‌اعتباری ماند 🔹در حالی که برخی مقام‌های آمریکایی در روزهای اخیر مدعی شده‌اند ایران تعهداتی تازه دربارۀ همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پذیرفته است، مقامات ایرانی این ادعاها را صراحتاً رد کرده و بر تداوم رویکرد مستقل و مبتنی‌بر خطوط قرمز کشور تأکید کرده‌اند. 🔸محمد مرندی کارشناس امور بین‌الملل طی توییتی نوشت: ایران قصد خرید کالاهای کشاورزی آمریکایی را ندارد و هیچ بحثی در مورد آمدن بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران صورت نگرفت. تبلیغات غربی را نادیده بگیرید. 🔹اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز این ادعا را تکذیب کرد و گفت: تعامل ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طبق روال جاری و منطبق با مصوبات قانونی ادامه می‌یابد. 🔸ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس هم در پیامی صراحتا نوشت: گروسی را به مذاکرات راه ندهید؛ او از سنتکام نیز وقیح‌تر است. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI