eitaa logo
آتش به اختیار
1.5هزار دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
13.3هزار ویدیو
116 فایل
# اقدام رسانه ای فرهنگی علیه غرب گرایی 🗣 # حراست از آرمان های انقلاب اسلامی👥 # تامین منابع بصیرت افزایی نیروهای انقلابی🖎 ارتباط با مدیر: @m_jahan ##توجه: مطلقا تبادل و تبلیغ نداریم لطفاً تقاضا نفرمایید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تا قبل از مناظره حتما ببینید 👇 دیوارکش های واقعی چه کسانی هستند؟ اعتراف عجیب فائزه هاشمی را ببینید. 🌐 مشاهده مستند از سایت فیلمگردی 🌐 مشاهده مستند از سایت عماریار صفحه اینستاگرام دیوارکش @xsunami_movie http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زاکانی: آن چیزی که برگزار شد اصلا مناظره نبود 🔹مناظره باید حول برنامه‌ها باشد. دوستان دیگر هم سکوت کردند و من مجبور شدم از برنامه‌های خودم بگذرم و از حیثیت مردم دفاع کنم و پاسخ حرف‌های نادرست را بدهم. http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
5.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 زاکانی: با موضوعاتی که می‌گویند در ترم دو و سه درس می‌دهند بیایند در مناظره دونفره بیان کنند و مارا در مقابل مردم کنفت کنند http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
روحانی: افزایش قیمت کالاها پذیرفتنی نیست 🔹افزایش قیمت کالاها به‌ویژه اقلام ضروری مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. 🔹وزارت صمت موظف است با جدیت نسبت به کنترل قیمت‌ها و ممانعت از افزایش قیمت آن‌ها اقدام کند. 🔹باید هرچه زودتر برای قانونمند شدن فعالیت رمزارزها و صیانت از سرمایه مردم در این حوزه چاره اندیشید./فارس ✍ بنده رسماً از آقای روحانی به خاطر کنترل نکردن قیمت‌ها عذرخواهی می‌کنم! http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
بخش‌هایی از بیانات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی که در این کلیپ می‌شنوید: من یک تکلیف الهی دارم و مطابق تکلیف الهی عمل می‌کنم. کشته بشوم، عمل کردم به تکلیف الهی؛ پیش ببرم، عمل کردم به تکلیف الهی‌ ام. شما تکلیف الهی دارید. متکی به خدا باشید. متکی به امام زمان ـ سلام‌اللّه‌ علیه ـ باشید. و شما پیش می‌برید ان‌شاءاللّه‌ امام خمینی (ره) ۱۳۵۷/۱۱/۲۹ و مهم این است که یک اختلافاتی الآن ایجاد می‌کنند. یعنی اشخاصی می‌خواهند نگذارند که نهضت ما نتیجه بگیرد. یک نهضتی کرده‌اید شما، یک قدرت بزرگی را شکست دادید؛ لکن نتیجه این نبوده است که فقط آن قدرت برود. اگر عوض آن قدرت یک قدرتی نظیر او آن بیاید، خوب همان است که بود. پس عمده این است که ما بعد از رفتن آن قدرت، نتیجه‌ای که اسلام می‌خواهد، نتیجه‌ای که صلاح مسلمین است، بگیریم. در همین حالی که برای نتیجه، مشغول بررسی و اقدام است، یک دستهایی از خارج و داخل مشغول ایجاد اختلافاتند. یک اختلافاتی بین مردم به جهات مختلف، به اسمای مختلف، به جهات مختلف. خیلی توجه به این معنا بکنید، و به دوستانتان و بازاریها هم، بعد از اینکه سلام من را می‌رسانید، این مطلب را بگویید که توجه تام به این معنا داشته باشید، که هر کس بخواهد ایجاد اختلافی بکند بدانید که یا آدم نادانی است، تحت تأثیر واقع شده است؛ یا آدم شیطانی است که می‌خواهد نگذارد نهضت درست بشود. الآن اختلاف سر هیچ چیز نکنید. من در آن صحبتهای طولانی هم که کردم سفارش کرده‌ام این مطلب را. شما هم به رفقایتان، به دوستانتان، خودتان توجه این معنا را داشته باشید که الآن اختلاف ایجاد نشود. یکی بیاید بگوید کتاب کی چطور است؛ کی بگوید چطور است، نباشد. الآن اختلافات اسباب این می‌شود که ما نتوانیم این قدم را که الآن لازم است برداریم. امام خمینی (ره) ۱۳۵۸/۰۴/۲۱ یک سؤال دیگر این است - که اینجا هم باز بعضی از دوستان گفتند - که رابطه‌ی «تکلیف‌مداری» با «دنبال نتیجه بودن» چیست؟ امام فرمودند: ما دنبال تکلیف هستیم. آیا این معنایش این است که امام دنبال نتیجه نبود؟ چطور میشود چنین چیزی را گفت؟ امام بزرگوار که با آن شدت، با آن حدّت، در سنین کهولت، این همه سختی‌ها را دنبال کرد، برای اینکه نظام اسلامی را بر سر کار بیاورد و موفق هم شد، میشود گفت که ایشان دنبال نتیجه نبود؟ حتماً تکلیف‌گرائی معنایش این است که انسان در راه رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، بر طبق تکلیف عمل کند؛ برخلاف تکلیف عمل نکند، ضدتکلیف عمل نکند، کار نامشروع انجام ندهد؛ والّا تلاشی که پیغمبران کردند، اولیای دین کردند، همه برای رسیدن به نتائج معینی بود؛ دنبال نتائج بودند. مگر میشود گفت که ما دنبال نتیجه نیستیم؟ یعنی نتیجه هر چه شد، شد؟ نه. البته آن کسی که برای رسیدن به نتیجه، برطبق تکلیف عمل میکند، اگر یک وقتی هم به نتیجه‌ی مطلوب خود نرسید، احساس پشیمانی نمیکند؛ خاطرش جمع است که تکلیفش را انجام داده. اگر انسان برای رسیدن به نتیجه، بر طبق تکلیف عمل نکرد، وقتی نرسید، احساس خسارت خواهد کرد؛ اما آن که نه، تکلیف خودش را انجام داده، مسئولیت خودش را انجام داده، کار شایسته و بایسته را انجام داده است و همان طور که قبلاً گفتیم، واقعیتها را ملاحظه کرده و دیده است و بر طبق این واقعیتها برنامه‌ریزی و کار کرده، آخرش هم به نتیجه نرسید، خب احساس خسارت نمیکند؛ او کار خودش را انجام داده. بنابراین، این که تصور کنیم تکلیف‌گرائی معنایش این است که ما اصلاً به نتیجه نظر نداشته باشیم، نگاه درستی نیست.  در دفاع مقدس و در همه‌ی جنگهائی که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضی از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانی که وارد میدان جهاد میشدند، برای تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فی‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانی که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزی و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامی نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائی هیچ منافاتی ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست می‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ برای رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههای مشروع و میسّر، برنامه‌ریزی کند. بیانات در دیدار دانشجویان‌ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
13920524_7316_128k.mp3
6.01M
این کلیپ صوتی شامل بیانات حضرت امام خمینی درباره‌ی وظیفه گرایی و توضیحات حضرت امام خامنه‌ای پیرامون نسبت تکلیف‌گرایی و نتیجه‌گرایی در سال ۹۲ بعد از انتخابات ریاست جمهوری است
سال ۹۲ که برخی مستند به حرف امام می‌گفتند ما مأمور به وظیفه (رأی دادن به اصلح هستیم نه نتیجه) و لذا جبهه انقلاب با همدیگر اجماع نکردند و نتیجه آن این شد که روحانی رأی آورد حضرت آقا در اعتراض به این برداشت غلط که ما مأمور به وظیفه هستیم نه نتیجه مطالب مهمی فرمودند که صوت آن را در ادامه بارگذاری کردم. حکم ثانوی عند الضرورة مقدم است و این نیاز به فتوا ندارد. در همین جا مقام معظم رهبری جریان انقلاب را به خاطر عدم درک ضرورت جلوگیری از غلبه جریان غربگرا و تقدیم نکردن حکم ثانوی و ضروری وحدت بر وظیفه اولی رأی دادن به اصلح مؤاخذه کرد که در آن مقطع برای همه جریان انقلابی این صحبت ها غافلگیر کننده بود
به تاریخ صحبت های مقام معظم رهبری نگاه کنید دقیقا بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 و عدم اجماع جریان انقلابی در برابر جریان غربگرا ایراد شده است. بنابراین وقتی کسی منکر ضرورت پیروزی جریان انقلابی در این دوره نیست همه ما موظفیم به گونه‌ای عمل کنیم که این نتیجه حاصل شود و از هر اقدامی که حصول این نتیجه را به خطر می‌اندازد خودداری کنیم و لو اینکه تقدیم صالح مقبول بر اصلح باشد و این از باب حکم ثانوی است. اما متأسفانه افراد زیادی تلاش می‌کنند با استناد به فتوای اخیر مقام معظم رهبری و با تکیه بر ادعای اصلح بودن جلیلی -که البته ضمن احترام به شخصیت والای آقای جلیلی به نظر ما ادعای درستی نیست- آرای رئیسی را به سوی او سوق دهند و این بسیار خطرناک است.
🔻 فضای انتخابات پیش رو را بین 7 کاندیدا نبینیم، رقابت بین دو جریان فکر هست که از یک سو همتی پرچمدار هست و یک سو رئیسی 🔸نباید در جریان فکری انقلاب شکاف ایجاد شود، نباید آرا بین 5 کاندیدا سرشکن شود ، نباید طرفداران کاندیداهای انقلابی به سوی هم حمله کنن و همدیگه رو تخریب کنن 🔸ما باید متحد باشیم و متحد بمانیم 🔹هدف ما جلب آرا خاکستری هست،باید هر 5 کاندیدای انقلابی و طرفدارانشون به دنبال جذب آرا خاکستری باشن تا جناح رقیب نتونه با جذب اونها انتخابات رو به مرحله دوم بکشونه 🔹باید هدفمون وحدت در مقابل سیل شایعات و تحریفات و تخریبهای جناح رقیب باشه، باید پشت هم باشیم نه در مقابل هم 🔹 باید یک صدا و یکپارچه در مقابل حملات بیاستیم و اگه لازم و ضروری بودن به نفع کاندیدای اصلی کنار بریم 🔹 باید کار رو در همین مرحله اول به صورت قاطع و با جذب اکثریت آزا تموم کنیم ✍ سید احمد رضوی http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
8.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️مهرعلیزاده با وقاحت از کدام جاسوس خائن در مناظره دفاع کرد؟! 🔸رائفی پور پاسخ میدهد http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
☑️ دست نوشته جالب یکی از حاضرین در دیدار روز گذشته اهالی ورامین با سیدابراهیم رئیسی 🔸ما با این شلوغی جان به کرونا میدهیم ولی رای به امثال روحانی نمیدهیم http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440