eitaa logo
گاه نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود)
6.7هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.3هزار ویدیو
15 فایل
تنها کانال رسمی علیرضا پورمسعود با مدیریت ادمین اینستاگرام https://www.instagram.com/a_poormasood وب سایت https://pourmasoud.ir توییتر https://twitter.com/A_poormasood تلگرام https://t.me/A_purm
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️وکیل ترامپ تصویر چک باج رئیس جمهور آمریکا به بازیگر فیلم های مستهجن را منتشر کرد 🔹کوهن تصویری از چکی را که به گفته وی ترامپ برای پرداخت باج به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن امضا کرده، در اختیار کنگره قرار داد. این چک زمانی صادر شده که ترامپ رئیس‌جمهور شده بود. #قدرت_رسانه ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
⭕️خودکشی از ترس مرگ 💢استوری #علیرضا_پورمسعود در خصوص حذف پست عکس با‌اسلحه ی #ذوالفقار (تولید واحد مهندسی موسسه مصاف) توسط اینستاگرام 📆بامداد ۹ اسفندماه ۱۳۹۷ #ما_عاشق_مبارزه_با_صهیونیست_ها_هستیم ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
گاه نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود)
⭕️اربابان گمراهی 💢نقد افکار استاد غفاری ✍️بخش اول 👤"غفار عباسی گویدرق" مشهور به غفاری، متولد ۱۳۴۱ در شهر مراغه است. پدرش فرش های کهنه خرید و فروش می کرد و خودش تا سال ۱۳۶۶ در مراغه بستنی فروشی داشته است. پس از آنکه در سال ۱۳۶۵ با سید فرید موسوی آشنا می شود، همه چیز را رها کرده و وارد مسائل عرفانی می شود . 📚مادر واقعی ص ۲۴۵ 🔺غفاری مدت ۸ ماه در جبهه بوده و مدعی است که در همین مدت کوتاه، تمامی مقامات عرفانی را طی کرده است. 📚 . بدایه السلوک ص۴۰۲ 👤غفاری در سال ۱۳۶۶ و در سن ۲۵ سالگی، به توصیه سید فرید موسوی، برای این که طلبه بشود به قم می آید.سید فرید موسوی زوارق که در علوم غریبه نیز دست داشته است به واسطه جایگاه پدرش که از علمای مراغه بود، و منبرهای جذابی که داشته، بین مردم مراغه محبوبیت خاصی پیدا می کند. وی مدعی بوده که از جانب آیت الله بهجت و آیت الله خوشوقت اجازه تربیت شاگرد داشته است. البته این ادعا از سوی هردو بزرگوار رد شده است. وی بعد از مدتی به طور کلی در قم ساکن می شود و در سال ۱۳۹۵ در قم فوت می کند. پنج سال بعد در حالی که تحصیلات حوزوی اش در پایه چهارم ناقص بود، معمم می شود. وی مدعی است به علت این که معتقد بوده که نبایستی از پول شهریه امرار معاش کرد، وارد برخی مشاغل اداری می شود. از جمله مدتی در دانشگاه قم ("مدرسه عالی قضایی طلاب قم" ) به عنوان کارمند استخدام شده و پس از مدتی به مرکز جهانی علوم اسلامی (ع) می رود. منتهی در مصاحبه ای که با آقای سیدرضی موسوی، از دوستان قدیمی غفار عباسی در مراغه، انجام دادیم، ایشان ماجرا را به گونه ای دیگر نقل می کند: غفار عباسی به همراه چند نفر دیگر و با توصیه سید فرید موسوی به قم آمدند که درس طلبگی بخوانند. این افراد زیر نظر خود موسوی دروس طلبگی را می خواندند و به طور رسمی حوزه آن ها را پذیرش نکرده بود. به همین خاطر شهریه به آن ها تعلق نمی گرفت و دچار مشکلات مالی شده و مجبور شدند در کنار تحصیل کار کنند. 🔻دوستان عباسی که به توصیه سید فرید به قم آمده بودند، پس از مدتی به مراغه بر می گردند؛ ولی عباسی می ماند و با واسطه سید فرید موسوی با خانواده آیت الله تفرشی وصلت می نماید. وی پس از مدتی به همراهی سید فرید موسوی به جلسات آیت الله سعادت پرور (پهلوانی) وارد می شود. 💢غفاری در سال ۱۳۷۲ با مدرک سطح یک، به عنوان کارمند جذب مجموعه جامعه المصطفی می شود. این در حالی است که وی در یکی از سخنرانی هایش ادعا می کند چندین سال مدیر یک مدرسه علمیه بوده ( . شوق عشق ص۳۰۱) و ۱۰ سال نیز به عنوان یکی از اعضای تیم مصاحبه سطح ۴ (دکتری) به طلاب خارجی در مدرسه حجتیه فعالیت داشته است. 📚شوق عشق ص ۶۹-۷۰ 👤غفار عباسی در حالی که نتوانسته دروس سطح یک حوزه را به پایان برساند، مریدانش از وی با عناوینی چون آیت الله، علامه، آیت الحق، استاد و ... یاد کرده و در بنرهای تبلیغاتی سخنرانی های وی، خصوصا در شهرهای غیر از قم، از این عناوین برای معرفی وی یاد می کنند. سابقه حضور وی در مدرسه حجتیه به سال ۱۳۷۸ بر می گردد. وی در ابتدا جلسات اخلاقی را برای تعدادی از طلاب ترکیه ای داشته و توانسته بود برخی از مردم عوام را نیز دور خود جمع نماید. مسئولین مدرسه پس از این که از این جلسات اطلاع پیدا میکنند، به عباسی دستور می دهند که این جلسات را تعطیل کند که با فحاشی وی نسبت به مدیر وقت آن مرکز مواجه می شوند. غفاری در منزل اخلاق تندی داشته و با فرزندانش دچار اختلافاتی بوده است. به گونه ای که یکی از پسرانش که در ابتدا وارد حوزه شده بود، مدتی بعد حوزه را رها کرده و حتی ریش های خود را نیز تراشیده بوده است. این پسر به خاطر اختلافات شدیدی که در منزلشان بوده است مدتی را شب ها در محل کارش در یکی از موسسات قم می خوابیده و تمایل به رفتن به منزل نداشته است. این اختلافات به حدی بوده که غفاری یکی دوبار تا مرز طلاق از همسرش پیش رفته که با وساطت آیت الله تحریری این اتفاق نمی افتد. 🔺وی حوالی ۱۳۸۲ جلسات دیگری با طلاب خارجی در مجتمع شهید بهشتی داشته که از آنجا که در این جلسات بیشتر به خودش دعوت میکرده و بیشتر جمعیت جلسه از خارج مجتمع به این جلسات می آمدند، مدیران مربوطه نسبت به تعطیلی این جلسات نیز اقدام می کنند. در سال ۱۳۹۴ به عنوان کارمند در کتابخانه مجتمع امین جامعه المصطفی فعالیت داشته؛ که بر اثر حواشی به وجود آمده، قبل از زمان بازنشستگی، از جامعه المصطفی به نحوی اخراج می شود. 📚مصاحبه با آقای رهبری (مدیر موسسه بعثت) 📚مصاحبه با استاد رضایی کرمانشاهی (از شاگردان هم دوره غفار عباسی در جلسات آیت الله سعادت پرور) ✍️پایان بخش اول 🔺ادامه دارد... ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
⭕️نگاهي ديگر به موضع آخرالزمان در سينماي هاليوود ⭕️نارنيا (NARNIA) كليدي ترين بيان غير مستقيم شيطان گرايان 💢گفتيم، تمامي كليدواژه هايي كه در دهه هاي اخير با تمام قدرت فرهنگي، اقتصادي و تكنيكي در ادبيات سياسي و اجتماعي جهان جا انداخته اند مانند نظم نوين جهاني ، دهكدة واحد فرهنگي جهاني و جريان اطلاعات (كه منظورشان، نه آگاهي بخشي سياسي و اجتماعي كه فقط بمباران و تهاجم موسيقي غربي، مدهاي لباس، فيلم هاي هنجار شكن و غيراخلاقي و ترويج لذت هاي شهواني و حيواني است) براي جا انداختن اين ذهينت است كه عصر آخرالزمان، نزديك است و شيطان بزودي به دنياي آدميان، وارد خواهد شد و به طور مستقيم، نظم دهنده و حاكم بر بشريت خواهد گرديد و عصر اديان و اعتقادات الهي به سر خواهد رسيد!! مي بينيد با گستاخي و فقط با تكيه بر توانايي هاي مادي و تكنيكي خود، مفاهيم روشن و ماندگار را واژگونه و معكوس نشان مي دهند و اين واژگوني، فريب و دروغ بزرگ، خود، يكي از نشانه هاي عصر آخرالزمان است! ... در اينجا اضافه مي كنم كه سردمداران اين حركت، شيطان پرست نيستند؛ چون اساساً هيچ اعتقادي ندارند و به هيچ ماورا و معنويتي قائل نيستند و خود را البته ـ بدرستي ـ شيطان بزرگ، حاكم و نظم دهندة جهان مي دانند و در واقع با ترويج اعتقادات شيطان پرستي، پيروان احمق، تهي مغز و پوچ خود را به پرستش خودشان وا مي دارند و تمامي منظورشان از بازگشت شيطان به جهان، عصر آخرالزمان و ناجي بشريت، فقط اين است كه با سوار شدن بر فطرت درونيِ منجي گرايي بشر، خود و شركاي خود را ناجي و حاكم جهان معرفي كنند. در اين شماره به بحث بيشتر و دقيق تر دربارة يكي از توليدات اخير سينماي هاليوود مي پردازيم كه به شكل دنباله دار در آمده است و پس از توليد نخستين فيلم سينمايي آن به برنامه ريزي براي توليدات دنباله هاي دوم و سوم آن نيز دست زده اند و آن فيلم، نارنيا ست. 💢اين فيلم، ويژگي و نكتة خاصي دارد و آن، اين است كه متفاوت از ديگر توليدات آخرالزماني و شيطاني هاليوود، اين بار ما با اثري كودكانه؛ با شخصيت هاي كودك و نوجوان و در فضايي فانتزي، تخيلي و كودكانه مواجه هستيم؛ اين نكتة مهمي است و نشان مي دهد كه هدف فرهنگ سازان و خط دهندگان از توليد اين فيلم، كار بر روي ضمير و ذهن كودكان و نوجوانان در سرتاسر جهان است و اين بار آنان، اين مسير را براي انتقال پيام ها و مفاهيم مورد نظر خود انتخاب كرده اند. اين فيلم، داستان دختر كوچكي به نام لوسي است كه همراه با خواهران و برادران خود در بازي كودكانة قايم باشك، به نحوي عجيب و جادويي سر از يك سرزميني افسانه اي به نام نارنيا در مي آورد و متوجه مي شود، آن سرزمين در اختيار ملكة سرما و برف قرار دارد، او به كمك خواهران و برادرانش ـ كه همگي از او، بزرگ تر هستند ـ و با همراهي برخي از ساكنان آزادي خواه سرزمين نارنيا با تلاش هاي فراوان و گذر از خطرات بي شمار، موفق به شكست ملكة سرما شده، آفتاب و گرمي را براي آن سرزمين به ارمغان مي آورد. 💢همين جا به موضوعي در ميان بحث اشاره كنم كه حالا درمي يابيم، چرا برخي از هنرمندنماهاي وطني به خصوص سينماگران سست اعتقاد، مسئله دار و ناسالم داخلي در توليدات چند سال اخير در بسياري از آثار سينمايي خود، فضاي ايران اسلامي را سرد، يخ زده و پر از برف و سرما نشان مي دهند و حتي برخي از آنان حاضرند، توليد خود را آنقدر، عقب بياندازند كه به فصل برف و سرما، دسترسي پيدا كنند!! و مسئولان سينمايي ما، احتمالاً يا خوابند يا خود را به خواب زده اند و يا كارهاي بسيار مهم تري دارند كه وقت رسيدگي به لايه هاي زيرين و پنهان اين آثار مختصر را ندارند!!..
💢نكتة ديگر دربارة فيلم نارنيا، اين است كه كاملا غير مستقيم است و تمامي اسامي و نشانه هاي افراد در فيلم، نه مستقيم كه غير مستقيم و غير واضح به اسامي، آثار و نشانه هاي مربوط به شيطان و شيطان پرستي اشاره دارد؛ شايد در سرتاسر فيلم حتي يك نكته مستقيم و روشن در اين بحث را نيابيم و شايد به همين دليل است كه حتي سينماي ايران نيز، سال گذشته فيلم نارنيا را دوبله شده، چندين بار در جايگاه فيلم برگزيده در ايام پربيننده پخش كرد!!! اما موضوع اينجاست كه در فرهنگ غربي، اسامي و نشانه هاي فيلم در شباهت با مفاهيم دروني فرهنگي آنان با ضمير ناخودآگاه و لايه هاي پنهان روح و ضمير بينندگان (و در اينجا گروه كودكان و نوجوانان) ارتباط برقرار مي كند و با تكرار نمايش و توليد دنباله هاي بعدي، حفظ ضرب آهنگ القاهاي فرهنگي مورد نظرشان در ميان مدت و دراز مدت، تأثير لازم را بر روح و روان نسل هاي آينده مي گذارد. شايد اين نشانه ها در كشورها و جوامع شرقي به خصوص ايران، مفهوم و مشخص نباشد و تأثير چنداني نگذارد؛ اما در عين حال، بايد توجه داشت كه به هرحال در دنياي بي مهري فرهنگي فعلي، بالاخره نشانه هاي فرهنگي با استفاده از همين وسايل مياني و ابزاري مانند فيلم، سينما، تلويزيون، موسيقي و غيره ... مشكل شده است و به ضمير پنهان جوامع و مردم ديگر، نفوذ مي كند و جاگير مي شود. 💢همان طور كه بارها گفته ام و باز هم حالا و در اينجا مي گويم، فرهنگ اسلامي و شيعي، فرهنگ امام زماني و فرهنگ انتظار و مهدويت نيز به ابزار و بيان امروزي مانند فيلم، سينما، موسيقي، گرافيك، نمايش و ... نياز دارد و براي انتقال مفاهيم الهي و مقدس مورد نظر خود به دنياي تشنة امروز، لازم است با تمامي توان؛ با بالاترين انگيزه ها و بهره وري از همة استعداد ها به خصوص هنر و سينما استفاده شود. سخنان حكيمانة رهبر معظم انقلاب ـ آيت الله خامنه اي ـ را به ياد بياوريم كه فرمود: هيچ پيامي در جهان باقي نمي ماند، مگر آن كه با هنر آراسته مي شود . 💢همچنين بدانيم در دنياي پيچيدة معاصر، ما در جايگاه معتقدان به فرهنگ انتظار و ظهور، وظيفه و مسئوليت سنگيني بر عهده داريم؛ اميدوار باشيم كه قدرت طرف هاي باطل و شيطاني، قدرتي ظاهري است و اگر با ايمان، اراده، توكل و دقت به ميدان آييم، كف هاي روي آب، ناپديد مي شوند حتي اگر ظاهري پف آلود و حجيم داشته باشند و آب سالم و گوارا به حلق تشنة جهان امروز سرازير مي شود، انشاء الله ... . ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
⭕️یو اس ای تودی: در چهار سال گذشته چهارهزار و پانصد و‌پنجاه‌شش کودک‌ مهاجر در بازداشتگاههای آمریکا تحت آزار جنسی قرار گرفته‌اند. #اضطرار ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
⭕️انجمن ایران و آمریکا پروژه نفوذ سازمان سیا ✍بخش دوم(پایانی) 💢از طریق آموزش زبان انگليسي و همچنین آموزش فرهنگ یا تاريخ و تحولات اجتماعي جامعه معاصر امريكا كه توسط استادان زن به ايرانيان آموزش داده مي‌شدند، این فرهنگ در نای جامعه مخاطب که بیشتر جوانان و دانشجویان بودند، نفوذ می‌کرد. 💢نکته قابل تامل که علی رغم یدک کشیدن صفت فرهنگی که در واقع اهداف و بالتبع ماهیت مدیران و مسئولین خود را نیز بروز می‌داد، در مقاطع مختلف فعالیت آن، ماموران ارشد نظامی و اطلاعاتی آمریکا در مدیریت آن حضور داشته‌اند و بعضا برای فریب افکار عمومی از چهره‌های فرهنگی و علمی مانند دکتر حسابی نیز استفاده می‌کردند. مثلا در یکی از اسناد موجود این انجمن، صورت اعضای هیئت مدیره آن، به شرح زیر همراه با مسئولیت هایشان آمده است: 🔺... دکتر محمود حسابی استاد دانشگاه تهران: رئیس هیئت مدیره ... سرلشگر هاروی جی جابلونسکی رئیس هیئت مستشاران آمریکا در ایران: نایب رئیس ... ناصرقلی اردلان، بازنشسته وزارت دارایی ... حداد فرمانفرمائیان، قائم مقام مدیرعامل بانک مرکزی ... لاول بنت، معاون اداره اطلاعات آمریکا ... تئودور الیوت از سفارت آمریکا ... اعضاء افتخاری: هویدا، سفیر آمریکا، اسدالله علم، احمد متین دفتری، علی‌اصغر حکمت، منصور روحانی، عباس مسعودی، تیمسار حجازی؛ آجودان شاه، شریف امامی و... 💢همین طور در آبان ۱۳۴۵ انتخاباتی برای هیئت مدیره انجمن انجام می‌شود که پس از اعلام نتایج حضور افرادی مانند «ادوارد تنت» (رئیس هیئت عملیات اقتصادی آمریکا در ایران) و «لارنس هال» (رئیس اداره اطلاعات آمریکا در ایران) در این هیئت مدیره قابل‌توجه است! 💢در این سال‌ها، رئیس انجمن ایران و آمریکا که مقیم واشنگتن هم بود، «رالف بیکر» نام داشت که در سال ۱۳۵۰ و در آستانه برگزاری جشن‌های منحوس ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی نیز ریاست گروهی موسوم به کمیته آمریکایی تدارکات جشن دوهزار و پانصد سال بنیانگذاری شاهنشاهی ایران را برعهده گرفت.او به عنوان رئیس این کمیته با یک کمیته افتخاری به ریاست همسر نیکسون (رییس جمهوری وقت آمریکا) و عضویت «اسپیرو آگینو» (معاون نیکسون) و اعضای کابینه و روسای مجالس سنا و نمایندگان و ... نیز در ارتباط بود. «رالف بیکر» در آستانه جشن‌های یاد شده، پیامی انتشار داد که در آن باستان گرایی مورد نظر رژیم شاه را بطور کامل ستوده و لوح گلی موسوم به منشور کوروش را منشوری درباره عدالت گستری و پایبندی به اخلاقیات و آزادمنشی معرفی نموده بود. ۱ - از کارشناسان سازمان CIA که ماموریت تحقیق و تفحص در باره فرهنگ و هنر ایران را برعهده داشت، در اوایل دوران حکومت رضاخان به عنوان باستان شناس به ایران آمد و نقش مهمی در غارت آثار باستانی این سرزمین داشت. غارتی که امثال فروغی و علی اصغر حکمت و دیگر فراماسون‌های پیرامون رضاخان هدایتگر و کمک‌دهنده آن بودند. ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
⭕️حكایت نیمه‌پندآموز حاتم‌بخشی برادرش 💢وقتی حاتم طائی كه ركورددار بخشندگی در جهان بود از دنیا رفت، مردم بسیار ناراحت شدند و برای او مراسمات ترحیم و سوگواری مفصلی برگزار كردند. بعد از مراسم چهلم، برادر حاتم كه او نیز در نوع خود انسان بخشنده‌ای بود تصمیم گرفت بر جایگاه مرحوم حاتم بنشیند و بخشندگی كند. مادر حاتم كه مادر‌برادرش نیز بود، به او گفت: «ای پسر، درست است كه تو نیز در نوع خود انسان بخشنده‌ای هستی، اما برادرت واقعا چیز دیگری بود. پس بیا و بیهوده خود را در زحمت مینداز و خانواده طائی را ضایع نكن.» اما برادر حاتم به سخنان وی وقع ننهاد و در جایگاه مرحوم حاتم نشست. حاتم برای خود سرایی ساخته بود كه هفتاد در داشت و هركس از هر دری وارد ‌شد و چیزی می‌خواست از دستگاه نوبت می‌گرفت و نزد حاتم می‌رفت و حاتم برای او حواله صادر می‌كرد و او حواله را به ستاد اجرایی می‌برد و ستاد اجرایی پس از تحقیقات محلی، حواله را نقد می‌كرد. 💢در روز اول زنی وارد شد و از برادر حاتم حواله‌ای گرفت، سپس از در بیرون رفت و از دری دیگر وارد شد و حواله دیگری گرفت و دوباره از دری دیگر وارد شد و حواله‌ای گرفت، اما وقتی برای بار چهارم وارد شد، برادر حاتم گفت: «خانم محترم، فكر نكن سه دفعه قبلی نفهمیدم كه خودت بودی. این كار درست نیست. بگذار به همه برسد.» در این هنگام زن نقاب از چهره برگرفت و معلوم شد زن همان مادر حاتم است. پس رو به فرزندش كرد و گفت: «دیدی؟ من یكبار 70دفعه بر حاتم وارد شدم و او هر 70دفعه به من حواله داد.» 👤برادر حاتم گفت: «مادر من، او سرمایه‌اش را در مؤسسه [...] خوابانده بود كه سود ۲۴درصد می‌دهد و از سود آن بخشندگی می‌كرد، اما من ملك خریده‌ام و اجاره داده‌ام و از محل اجاره بخشندگی می‌كنم و وسعم به این حاتم‌بخشی‌ها نمی‌رسد.» و به این ترتیب اصطلاح «حاتم‌بخشی كردن» به افواه راه یافت و به گنجینه امثال فارسی اضافه گشت و درصد سود بانك‌ها و مؤسسات اعتباری نیز كاهش یافت. ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
⭕️ربات‌ها به معبد رسیدند 🔺یك ربات مجهز به سیستم عامل اندروید در معبدی در ژاپن به كار گرفته شده است. روی چشم چپ این ربات 59/1 متری دوربینی نصب شده تا با افراد ارتباط چشمی برقرار كند. به گزارش مهر، یك معبد قدیمی ژاپنی رباتی ۷۰۰هزار پوندی را برای آموزش تعالیم بودا به خدمت گرفته است. این ربات اندرویدی Kannon نام دارد و برای جذب جوانان طراحی شده است. فقط سر، گردن، شانه و دستان ربات با ماده‌ای سیلیكونی و شبیه پوست انسان پوشیده شده‌اند. این ربات 59/1 متری ۵۹كیلوگرم وزن دارد. ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
⭕️حلقه امنیتی الویری هنوز زنده است 💢طبق اسناد موجود مرتضی الویری که حلقه ی امنیتی اصلی کشور را در ابتدای انقلاب مهره چینی می کند در سال های بعد از انقلاب این حلقه ی امنیتی در پوشش سازمان مجاهدین انقلاب به دنبال ایجاد اتفاقاتی برای بدنام سازی و هزینه سازی انقلاب بودند و برخی را اجرایی کردند به طور مثال حیدر مصلحی در مصاحبه ای به نقش این حلقه در اتفاقات دوران تصدی خود در وزارت اطلاعات اشاره می کند: 💢 "… نکته مهم آن جاست که ما می‌دیدیم مجموعه آن‌ها یک شبکه بیرونی و یک شبکه داخلی داشت که فکر می‌کردند ما آن‌ها را رصد نمی‌کنیم چرا که در فضای مجازی و همه جا با اسم مستعار حضور داشتند و هر کاری برای این‌که کسی رد آنها را در فضای مجازی پیدا نکند انجام می‌دادند و شبکه خود را شکل داده و جلسه می‌گذاشتند اما برادران ما کاملاً بر آنها مسلط بودند البته برخی اوقات آزمون و خطایی پیش می‌رفتیم، مثلاً اعلام می‌کردند امشب در یکی از خانه‌ها جمع می‌شویم. وقتی می‌رفتند در آنجا می‌دیدند ماشین‌ها هست اما آدم‌ها نیستند؛ در واقع همان شبکه‌ای که در داخل بود و با بیرون ارتباط داشت. 💢شبکه بیرونی طوری بود که افراد آن در فرانسه، انگلیس، آمریکا، اتریش و یا عربستان بودند و با یکدیگر ارتباط داشتند و در فضای مجازی طراحی کرده و درصدبندی می‌کردند که برای تصمیم‌گیری نهایی چند درصد برای شبکه بیرونی و چند درصد برای شبکه داخلی باشد و در نظردهی، اولویت را به تصمیمات شبکه داخلی می‌دادند. پشت همه آنها در این کشورهایی که نام بردم، سرویس‌ها قرار داشتند." 👤همچنین احمدی مقدم فرمانده وقت ناجا در مصاحبه ای به فعالیت این شبکه امنیتی اشاره می کند: 💢 " ضعفی که به وزارت اطلاعات وارد بود، این بود که شاکله وزارت اطلاعات، جریان اصلاح‌طلب مثل عباس عبدی، حجاریان و دیگران از گذشته بود. در فتنه ۸۸ حس می‌کردیم کلیت وزارت اطلاعات دوستان بسیار خوبی هستند و مسئولان همراهی دارد، ولی در بدنه‌اش گرایش وجود دارد و اینها آن‌طور که شایسته و بایسته است در شناسایی فتنه و قطع سرانگشتان جریان عمل نمی‌کنند و توانایی وزارت بیش از اینهاست. شاید یک مقدار چنین گرایش‌های سیاسی در بدنه، وزارت اطلاعات را ناکارآمد می‌کرد تا بتواند از همه توانش استفاده کند. منظورم مدیریت میانی است. منظورمان رده‌های پایین که نیست. مقصودم کسانی است که هدایت پرونده دستشان است. چون متوجه می‌شدیم انحراف‌های اطلاعاتی داریم که بعضی جاها که باید باشند نیستند، بعضی جاها هستند و اطلاعات غلط است، برخی جاها اخبار جلسات ما زودتر به آنها می‌رسد! " 🔻احمدی مقدم سپس به نکته بسیار مهمی اشاره می‌کند: 💢" نمی‌خواهم متهم کنم ولی به نظر می‌آمد در بدنه میانی وزارت اطلاعات از آن گرایش‌ها هنوز بودند. شاید اگر به دوستان بگویید قبول ندارند، ولی واقعیتی است. بسیاری از اطلاعاتی‌هایی که در ستاد موسوی بودند، به وزارت اطلاعات دسترسی داشتند. من چند ماه است از ناجا رفته‌ام، ولی رفقایم هنوز هستند و سیم‌هایم قطع نشده است. آن اطلاعاتی‌ها هم رفته بودند، ولی در این سه، چهار سال هنوز ارتباطاتشان را حفظ کرده‌اند. یکی از اعتراضات آقای احمدی‌نژاد به آقای اژه‌ای این بود که من گفتم این آدم‌ها را بریز بیرون، شما بیرون نریختی و محافظه‌کارانه برخورد کردی و در فتنه خودش را نشان داد. مدتی که سرپرست بود، تلاش کرد اینها را پاک‌سازی و حذف کند ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
Alireza_pourmasoud_Jahan_Dar_Chalesh.mp3
13.22M
🔉سخنرانی 👤 💢جهان در چالش انقلاب ها ❌کیفیت متوسط❌ 📆 ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۷ ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm