eitaa logo
پژوهش خوان
674 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
178 ویدیو
78 فایل
معاونت پژوهش مدرسه علمیه سطح1 و سطح 2و3 فلسفه و کلام اسلامی عباسقلی خان ارتباط با ادمین کانال: @hayat1398 لینک کانال @Abbasgholikhanpajohesh آدرس سایت مدرسه Magk.ir آدرس اینستاگرام مدرسه https://instagram.com/abasgholikhan1?igshid=khl0oy1iduy1
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 دوره‌ی تخصصی «مسائل مستحدثه حج» برگزار می شود 👈 دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دوره‌ی تخصصی «مسائل مستحدثه حج» را با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظاهری از 5 تا 9 مردادماه، به صورت مجازی برگزار می کند. 🔸علاقمندان برای شرکت در این دوره تا 2 مردادماه فرصت دارند تا با ثبت نام قبلی از طریق لینک www.formafzar.com/form/fquy4 اقدام نمایند. براساس این گزارش، لینک شرکت در کلاس پس از ثبت نام، از طریق پیامک ارسال خواهد شد. گفتنی است، این دوره از 5 تا 9 مرداد و از ساعت 10 الی 12 ویژه اساتید هیأت علمی، دانشجویان دوره های عالی و طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی و به صورت خاص اساتید و دانشجویان رشته فقه، برگزار می شود و شرکت کنندگان از امتیازات دوره نیز بهره مند خواهند شد. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
💠 🔰اسامی پذیرفته شدگان سطح 2 و 3 تخصصی فلسفه و کلام مدرسه علمیه عباسقلی خان مرداد ماه 1399 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔰جزء دوم: صفحه بسم الله الرحمن الرحیم 1️⃣می توانید در یک صفحه مستقل بعد از جلد و یا در ابتدای فهرست مطالب ذکر شود. 2️⃣در پایان نامه‌ها و بعضی از کتاب‌ها، صفحه تقدیر و تشکر نیز وجود دارد که قبل از فهرست مطالب ذکر می‌شود. 🔰جزء سوم: فهرست مطالب 1️⃣عناوین فهرست می‌بایست همان عناوین ذکر شده در متن تحقیق باشد. 2️⃣بین عناوین وشماره صفحات با نقطه چین کامل می شود. 3️⃣بهتر است عناوین از سمت راست و به تناسب کلی به جزئی، دارای تورفتگی باشند. 🔷واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان www.magk.ir 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔔همایش آنلاین روز ملی مهارت و کار آفرینی ✅ویژه طلاب سراسر کشور 📌با حضور: 🔸رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور 🔸فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستادکل نیروهای مسلح 🔹رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی 🔹مدیر مرکز مشاوره و آموزش های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان 🗓سه شنبه 99/05/07 ⏰شروع همایش: ساعت10صبح 📱شماره تماس: 09377659463 ✅مرکز مشاوره و آموزش های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان ✅مرکز مهارت آموزی و معرفت افزایی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
document(6).pdf
2.9M
🔰عنوان: تربیت دینی از دیدگاه حکمت متعالیه با تأکید بر آراء حضرت آیت الله جوادی آملی نویسنده 🧕 ⁦طاهره طاهری کَل کُشوندی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه الزهراء 👈درخواستی توسط اعضاء کانال صرفا جهت مطالعه می باشد و هرگونه کپی برداری از آن، تابع قوانین وزارت علوم می باشد. ✅لازم به ذکر می باشد، رعایت ساختار پایان نامه نویسی در این پایان نامه لحاظ گردیده است . منبع :پایگاه اطلاعات علمی ایران - گنج ............................................ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔰جزء چهارم: چکیده مطالب ⬅️حجم چکیده در مقاله: 6 تا 10 خط ⬅️حجم چکیده در پایان نامه: حداکثر یک صفحه A 4 ⬅️کتاب، چکیده ندارد ودر برخی موارد، پشت جلد کتاب ذکر می شود. ⬅️محتوای چکیده: چکیده درعین اختصار می‌بایست به بیان سوال اصلی مقاله و پاسخ آن بپردازد. 🔰محتوای چکیده 1️⃣تبیین موضوع 2️⃣بیان اهمیت و ضرورت موضوع 3️⃣سوال اصلی تحقیق 4️⃣اشاره ای به روند انجام تحقیق 5️⃣نتیجه تحقیق 6️⃣ساختار تحقیق (الزامی نیست و نیاز به ذکر نمی باشد) واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان www.magk.ir 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺
🔴همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» 🗓زمان برگزاری: اول تا ششم شهریور 99 🗓برگزاری پنل های تخصصی: اول تا پنجم شهریور ⏰هر روز از ساعت 9 الی 13 🏢نحوه شرکت در همایش: ثبت نام و شرکت، تنها از طریق فضای مجازی به آدرس http://dte.bz/reg 🌐پایگاه اطلاع رسای همایش: http://moghavemat.isca.ac.ir/fa .................................. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔶مروری بر نوآوری های مجموعه «علم دینی؛ از چیستی تا چگونگی»🔶 ✅تا به حال، آثار متعددی در زمینه «علم دینی» منتشر شده و صاحب نظران متفاوتی در این عرصه اقدام به نظریه ‏پردازی کرده اند. برخی از وجوه تمایز مجموعه «علم دینی؛ از چیستی تا چگونی» با آثار مشابه را می توان در فهرست زیر به نظاره نشست:‏ ‏1-‏ تبیین جدید از محل نزاع در مسأله «علم دینی» در جمهوری اسلامی ایران ‏2-‏ ارائه تعریفی جدید از «دین» در اصطلاح «علم دینی»‏ ‏3-‏ تبیین جدید از «قلمرو دین» در مسأله «علم دینی» (علاوه بر این، مباحث جدید دیگری در این بخش قابل ‏ملاحظه می‌باشد از جمله: تحلیل مفاد ادله کمال قرآن، نقد و بررسی قاعده لطف، نقد و بررسی تلقی رائج ‏از دیدگاه علامه طباطبایی در مورد قلمرو دین و ...)‏ ‏4-‏ تبیین جدید از ملاک اعتبار «تجربه» و بررسی نمونه‌های عینی خلط «تجربه» با «تجربه نما» در فضاهای ‏علمی و رسانه ای ‏5-‏ ارائه تعریفی جدید و راهگشا از «علم دینی»‏ ‏6-‏ تقریر جدید و قابل دفاع از مدّعای «طب اسلامی»‏ ‏7-‏ تولید یک الگوریتم جدید در حل تعارض گزاره‌های عقلی و نقلی ‏8-‏ ارائه مبتکرانه مدل «تعذیری-تربیتی» در تولید «علم دینی»‏ ‏9-‏ ارائه لوازم «رویکرد معرفت‌شناسانه به منابع دینی» از قبیل محوریت «ظنون شخصی» و جایگاه ویژه روش ‏‏«باب انسداد»‏ ‏10-‏ ارائه تحلیلی از تفاوت «تزاحم» و «شبه تزاحم» و تغییر رویکرد «منفعل» به «فعال» در مواجهه با انواع ‏تزاحمات ‏11-‏ تبیین جدید از تفاوت «موضوع شناسی قانونی» و «موضوع شناسی مصداقی»‏ ‏12-‏ تبیین الگوریتم مواجهه فقهای قدیم با «موضوع شناسی مصداقی»‏ ‏13-‏ تبیین جدید از ضرورت مداخله فقها در «موضوع شناسی مصداقی عام» (در قالب سه استدلال)‏ ‏14-‏ تحلیل نقادانه نظریه «وضع الفاظ برای معانی عامه» از حیث استفاده در توسعه مدالیل الفاظ ‏15-‏ تبیین قاعده «اصل در قضایا بر خارجیه بودن است و حقیقیه بودن نیاز به دلیل دارد» (هیچ اصل عقلایی ‏مبنی بر اینکه متکلم از جمیع جهات در مقام بیان است وجود ندارد)‏ ‏16-‏ ارائه ابتکاری و منسجم ضوابط و قرائن تشخیص «قضایای حقیقیه» (راه‌های احراز «مقام بیان» در ‏گزاره‌های دینی)‏ ‏17-‏ تبیین اقسام «گزاره‌های مولوی» و «ارشادی» و ارائه ضوابط تشخیص آن‌ها از یکدیگر ‏18-‏ ارائه مبتکرانه اعتبار روش شناختی و حجیت منطقی «توسعه عرضی ادله شرعی»‌ یا «قیاس» (تنقیح مناط ‏ظنی)‌ در تولید «علم دینی»‏ ‏19-‏ ارائه مبتکرانه اعتبار روشن شناختی و حجیت منطقی «توسعه طولی ادله شرعی» در تولید «علم دینی» ‏‏(استفاده از مقدمات ظنیه امور مطلوب و نامطلوب در نزد شارع)‏ ‏20-‏ تبیین قاعده «ربّ مستحبّ أوجب من الواجب» (جایگاه استراتژیک بایسته‌های فرهنگی در تمدن سازی) ‏ ‏21-‏ ارائه طرحی منسجم در وجوه «تقدّم عقل مستقل ظنی بر اباحه اقتضائی» از سه طریق ‏22-‏ تبیین نقادانه نسبت به رویکرد متعارف در تحلیل «ملاک فقهی استحباب و وجوب» (شدت و ضعف ‏مصلحت مجعول)‌ و ارائه تحلیلی جدید از آن (‏برایند شدت و ضعف مصلحت جعل و مجعول)‏ ‏23-‏ ارائه طرحی منسجم در روش «تولید مدل علم دینی» بر پایه سه مرحله «وضعیت موجود»، «وضعیت ‏مطلوب»‌ و «حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب» ‏ ‏24-‏ ارائه ابتکاری «الگوی فعل اختیاری» بر پایه سه عنصر «آگاهی»، «تمرکز» و «تمایل».‏ ‏25-‏ ارائه مبنای «لذت محوری شبکه ای» به عنوان پایه فلسفه اخلاق (حد وسط بدیهی فعل اختیاری در عالم ‏اثبات)‏ .......................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔰جزء پنجم: واژگان کلیدی ⬅️واژگان كليدی: بين سه تا هفت واژه در انتهای چكيده واژگاني انتخاب مي‌شوند كه محور اصلی بحث بوده و مي‌تواند موضوع يك تحقيق قرار بگیرند. 🔰جزء ششم: مقدمه 1️⃣تشریح و بیان موضوع؛ 2️⃣بیان اهمیت موضوع؛ 3️⃣پیشینه؛ 4️⃣سوالات؛ 5️⃣فرضیه ها؛ 6️⃣بياني كوتاه ازسير انجام تحقيق واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان www.magk.ir 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺 مجمع عالی حکمت به مناسبت سالروز بزرگداشت ، نشست علمی با موضوع ، برگزار می‌کند. 🎙ارایه دهنده: استاد سید یدالله یزدان‌پناه 🖋دبیر علمی: حجه الاسلام وحید واحد جوان زمان: چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت: ۱۱ تا ۱۲ پخش به صورت ، در صفحه مجازی به آدرس زیر: https://www.instagram.com/hekmate_islami/ ...................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
❓دربحث محتوایی وچینش و سرفصل های پایان نامه نیاز به راهنمایی دارم، (طلبه جامعه المصطفی)؛ ✅ پاسخ از حجت الاسلام کاظم خسروی ، مؤلف، پژوهشگر، دانشجوی دکترا و مسئول پژوهش مدرسه علمیه انداد ◀️ تقسیم بندی عناوین و سرفصل های پایان نامه، ملاک های متعددی دارد. رایج ترین ملاک تقسیم بندی عناوین به بخش می باشد. بدین صورت که عمدتا پایان نامه از دو بخش کلی تشکیل شده و ذیل هر بخش فصل های آن جای می گیرد. ذیل فصل ها نیز مبحث و ذیل مباحث نیز گفتار قرار می گیرد. اگر عناوین پایان نامه گسترده بود نهایتا ذیل گفتار نیز اعداد ملاک تقسیم بندی عناوین می باشد. *️⃣عناوین گسترده در پایان نامه یا کتاب و... نشان از تسلط و مهارت پژوهشی نویسنده نسبت به موضوع می باشد. ✴️ملاک تقسیم بندی عناوین پایان نامه های جامعه المصطفی تا جائیکه بنده اطلاع دارم، صرفا اعداد می باشد بنابراین شایسته است برای انجام پایان نامه یا طرح های تحقیق، آیین نامه ی آن مرکزی که تحقیق برای آن قرار است تدوین گردد، ملاحظه شود. ............................................ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀