eitaa logo
رفقای آسمانی 🇵🇸
395 دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.8هزار ویدیو
24 فایل
دِلت‌کِہ‌گِرفت... بِروسُراغ‌رُفقـٰا؎آسِمانیت((:♥ این‌زمینیاتو‌کار‌خودشون‌موندن! _ _ _ _ هرچه می‌خواهد دله تنگت بگو ..💌 لینک ناشناسمون 👇 "درد دلی!نظری!سخنی!" https://harfeto.timefriend.net/16816814252574 شروعمون(:۱۴۰۱/۹/۲۷
مشاهده در ایتا
دانلود
رفقای آسمانی 🇵🇸
__
آقام‌آقام‌آقام‌امامِ‌کاظم.. 🌿
رفقای آسمانی 🇵🇸
__
". همیشه می گفت: . واسه کی کارمی ڪنی؟ . می گفتم:امام‌حسین:) . می گفت:پس‌حرف‌هارو‌بیخیال :) . کار‌خودت‌روبکن . جوابش‌باامام‌حسین . . .:)" +شهیدمحمدحسین‌محمدخانی
تو آرزوی بلندی و دستِ من کوتاه ... صباح الخیربحُب الحسین🤍
اِنَّ اللّهَ يُحِبُّ كُلَّ قَلْبٍ حَزينٍ وَ يُحِبُّ كُلَّ عَبْدٍ شَكورٍ خداوند هر قلب محزون و هر بنده شكرگزار را دوست دارد..
«يا مَنْ عَلَيْهِ مُعَوَّلى اى آنكه تكيه‌ام تنها به اوست» 🌸
اخلاق من به دمای هوا، گرسنگی و موجودی حسابم بستگی داره...😂
[در کویِ تو معروفمُ از رویِ تو مَحروم ] ♥️
♥️✨معرفی شهید✨♥️ سال نمای زندگی شهید عبد الحمید دیالمه نماینده مجلس شورای اسلامی ۱۳۳۳؛ (۴ اردیبهشت) ولادت در تهران ۱۳۵۲؛ اخذ مدرک دیپلم در رشته طبیعی ۱۳۵۲؛ شرکت در کنکور و قبولی در رشته پزشکی دانشگاه مشهد با رتبه ۲۳۶٫ ۱۳۵۲؛ منع ساواک از تحصیل در رشته پزشکی و تغییر مسیر به سمت رشته دارو سازی ۱۳۵۲؛ (۱۴ آبان) معافیت از خدمت زیر پرچم ۱۳۵۲؛ راه اندازی کتابخانه اسلامی در داخل دانشگاه۱۳۵۴؛ راه اندازی اولین تظاهرات دانشجویی در خیابان های مشهد ۱۳۵۳؛ (تیر) سفر دو ماهه به سیستان و بلوچستان برای تهیه مستندی از وضعیت زندگی کپر نشینان ۱۳۵۷؛ راه اندازی مجمع احیای تفکرات شیعی در مشهد ۱۳۵۸؛ (۱۴ اسفند) دفاع از پایان نامه دکتری با موضوع آرام بخش ها (ترانکیلیزان های ماژور و مینور) و اخذ مدرک دکترای دارو سازی. ۱۳۵۸؛ عضویت در سپاه خراسان با سمت مسئول گزینش و تحقیقات سپاه مشهد ۱۳۵۸؛ عضویت در اولین شورای مرکزی حزب جمهوری خراسان با دعوت حضرت آیت الله خامنه ای و انتخاب به عنوان مسئول ثبت نام حزب ۱۳۵۸؛ انحلال اولین شورای مرکزی حزب جمهوری ۱۳۵۸؛ (۱۲ اسفند) صدور اعلامیه علمای مشهد در حمایت از نمایندگی شهید دیالمه ۱۳۵۸؛ (۲۴ اسفند) ورود به مجلس و عضویت در کمیسیون شوراهای مجلس ۱۳۵۹؛ (۱۰ شهریور) انتقاد صریح از بنی صدر در نطق پیش از دستور ۱۳۶۰؛ (۷ تیر) شهادت در حادثه انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی مزار: حرم حضرت معصومه (س) در جوار مزار شهید مفتح مزار نمادین: بهشت زهرا (س) تهران، قطعه ۷۲ تن.
رفقای آسمانی 🇵🇸
♥️✨معرفی شهید✨♥️ سال نمای زندگی شهید عبد الحمید دیالمه نماینده مجلس شورای اسلامی ۱۳۳۳؛ (۴ اردیبهشت)
شهید عبدالحمید دیالمه متولد ۱۳۳۳ تهران بود که تحصیلات علوم حوزوی را نزد اساتید حوزه علمیه قم و از جمله استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری آموخت...دیالمه متولد ۱۳۳۳ تهران بود که تحصیلات علوم حوزوی را نزد اساتید حوزه علمیه قم و از جمله استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری آموخت. در سال ۱۳۵۲ به دانشگاه فردوسی مشهد وارد شد و موفق به اخذ مدرک دکترای داروسازی در سال ۱۳۵۸ گردید. وی در دوران جوانی به دلیل ارتباط با شخصیت‌هایی چون شهید مطهری و بهشتی و فعالیت‌های مبارزاتی با رژیم پهلوی توسط ساواک دستگیر شد اما به دلیل اینکه ساواک مدرک معتبری علیه او نداشت، آزاد گردید. دیالمه به همراه افرادی چون هاشمی‌نژاد، کامیاب و واعظ طبسی، شورای اولیه حزب جمهوری اسلامی را در خراسان تشکیل دادند و از جمله افرادی بود که به شدت با افکار گروهایی چون منافقین و خطی مشی سیاسی ـ مذهبی بنی‌صدر مخالفت می‌کرد. وی با ارائه مدارک جهت اثبات عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر به عزل وی کمک کرد. دیالمه به عنوان نماینده مردم مشهد در دوره اول وارد مجلس شورای اسلامی شد و هفتم تیرماه در حادثه بمب‌گذاری منافقین در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.}
رفقای آسمانی 🇵🇸
♥️✨معرفی شهید✨♥️ سال نمای زندگی شهید عبد الحمید دیالمه نماینده مجلس شورای اسلامی ۱۳۳۳؛ (۴ اردیبهشت)
وصیتنامه شهیددیالمه اینها قسمتی از سخنرانی شهید عبدالحمید دیالمه است، یک هفته قبل ازانفجار هفتم تیر که به شهادت او و عمده همفکرانش در حزب جمهوری منجر شد. "همین الآن هم هزاران نفر داد می زنند ولی به دلیل اینکه معروف نیستند کسی حرفشان را گوش نمی کند. زمان بنی صدر هم ما می گفتیم ولی کسی حرفمان را گوش نمی کرد... همانطور که آن زمان افرادی با شیوه فکری ما مخالف بودند و همه می‌گفتند که این مطالب را نباید بگویی، معتقد بودم که درست است و گفتم و مراحل بعدش را هم ادامه دادم... همین الآن افرادی برای بعضی وزارتخانه ها کاندیدا هستند که به اعتقاد من خط فکریشان درست نیست ولی متاسفانه نمی‌توانم کاری کنم. فقط می‌توانم به اندازه یک رأی مخالف به آنها بدهم، کار دیگری نمی‌توانم بکنم. یکی از نمونه هایش را که می‌توانم به شما بگویم و آن هم آقای موسوی است، سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی. اعتقادم بر این است که خط فکری او، خط فکری جنبش مسلمانان مبارز و پیمان است. البته نمی خواهم بگویم عضو آن سازمان است ولی خط فکریش همان است و اگر رجوع کنید به روزنامه می‌بینید که در خیلی از جاها این خط مشی را طی می کند. این ها را من از دید حزب نمی بینم... مکرر در جلسات حزب گفتم و ضبط هم شده و اگر نوارش را از بین نبرده باشند، دارند. موضع‌گیری‌های روزنامه در بعضی از موارد، کم و بیش موضع‌گیری‌های روزنامه امت (منظور روزنامه دکترپیمان) است. به عنوان مثال برای مصدق مطلب چاپ می‌کند اما حتی یک خط، خوب دقت کنید، حتی یک خط در مورد آیت الله کاشانی نمی‌نویسد. بروید روزنامه‌های آن زمان را ببینید. اگر شما یک خط در روزنامه، قبل از سالگرد آیت الله کاشانی، بعد از سالگرد آیت الله کاشانی از این روزنامه آوردید من اسمم را عوض می‌کنم. بعد از اینکه آقای فلسفی در نماز جمعه علیه مصدق صحبت کرد، مقاله علیه آقای فلسفی را کدام روزنامه نوشت؟ روزنامه جمهوری اسلامی با عنوان خیابان مصدق. سرمقاله‌ای نوشت به اسم خیابان مصدق و شدیداً آن را کوبید به این بهانه که این‌ها اختلاف انگیز است. یک شب که من در حزب صحبت کردم و این موارد را گفتم، بعد از من آقای موسوی آمد از خودش دفاع کند. گفت ما اینها را نمی پذیریم به دلیل اینکه ما نمی‌خواهیم شیوه‌های آناکرونیستیکی را در ایران دوباره ایجاد کنیم. البته لفظ را اشتباه به کار می برد، ولی من آن برداشتی را که او از این لغت داشت حالا می‌گویم والا معنایش این نیست. برداشتش این بود که شیوه‌های آناکرونیستیکی یعنی این‌که ما یک چیزی را که در تاریخ اتفاق افتاده مجدداً بیاییم تطبیق کنیم بر تاریخ فعلی. مثلا اگر یک کاشانی و مصدقی آن زمان بوده، حالا بیاییم الآن هم یک کاشانی و مصدق طراحی کنیم. برداشتش از این لغت این بود. اخیراً که امام در مورد مصدق این صحبت‌ها را کرد و گفت که او هم مسلم نبود و اینها تفاله‌های او هستند و حتی امام در صحبت دیروزش می‌گوید اینها مثل مصدق می‌خواهند رفراندم انجام دهند و این اندازه مصدق را می‌کوبد و آن تجلیل را از آیت الله کاشانی می کند، برای آقای موسوی پیغام فرستادم که برخلاف آن دیدی که شما داشتید، امام هم مثل اینکه آناکرونیستیکی فکر می کند. البته ایشان سابقه‌های قبلی هم در گروه‌های منفی داشته است. از جمله بودنش در گروه نخشب به همراه پیمان و سامی1 و او همه در گروه نخشب2 بودند، بعد از آنجا جدا شدند، پیمان گروه جنبش مسلمانان مبارز را درست کرد، سامی گروه جاما را درست کرد و ایشان هم به ظاهر می گوید که من مستقل هستم، ولی در واقع همان شیوه فکری را دارد و به اعتقاد من دقیقا در داخل روزنامه [جمهوری اسلامی] هم همین شیوه فکری را اعمال کرده است... علاوه بر موضعگیری ایشان من موضعگیری خانمش را هم نمی پسندم. نظر من نیست نظر اسلام است. یک مشت مزخرفاتی را بهم بافته به اسم اسلام... او هم زیاد سابقه مسلمانی ندارد اما حالا چطور شد که مفسر قرآن شد معلوم نیست. هر کسی در عرض یک سال مفسر قرآن می شود، مخصوصاً اینکه در جاهای مختلف هم به عنوان متفکر اسلامی با او مصاحبه می‌کنند! در تلویزین می‌آید در مورد مسائل زن بحث می کند. الآن با این شخصیت‌ها چه می شود کرد؟ وقتی الان برنامه این است که آقای موسوی بشود وزیر امور خارجه، من چه بگویم؟ هرچه هم داد بزنم صدایم به جایی نمی رسد. مجبورم فقط یک رأی مخالف بدهم." 3