eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨زنگ خطر جدی|دم خروس بیرون زد! ▫️گروه اقتصادی خبرگزاری فارس ۲۷ اردیبهشت در دفاع از مصوبه غیرقانونی و معارض اصل ۴۳و۴۴ قانون اساسی برای سپردن برق به بورس در کنار تناقضاتی(مثل اینکه بدون اعمال محدودیت، قیمت قرار است در کنار ساخت نیروگاه و.. زمینه مدیریت انرژی را فراهم کند!) نوشته بود بخش خانگی شامل این مصوبه نیست! ▪️و به یک روز نرسیده! در گزارش این خبرگزاری در ۲۸ اردیبهشت وزیر نیرو از ابعاد جدید پرده‌برداری می‌کند: همه مشترکان خانگی و صنعتی که بیش از الگو مصرف می‌کنند باید برق را به قیمت تمام شده از تابلوی سبز یا تابلو آزاد بورس انرژی تهیه کنند! ➖در همین گزارش به گفته وزیر نیرو ۷۰درصد مشترکان زیر الگوی مصرف برق قرار دارند و این با لشکرکشی بی‌سابقه دولت برای صرفه‌جویی همخوانی زیادی ندارد! ‼️برای فهم تعارض آشکار با بند الف اصل۴۳ قانون اساسی یعنی تبدیل حق عامه و نیاز اساسی مردم به کالای اقتصادی و تجاری، لازم به هیچ توضیحی نیست، چرا که آقای صیدی(رییس بورس) ۸ ماه پیش، در همان روز معارفه خودش گفته بود: برق با عرضه در بورس انرژی از یک کالای خدمات عمومی به یک کالای اقتصادی تبدیل می‌شود. حالا شفاف می‌شود: ❗️تأکید چند ماه پیش رهبر شهید بر نفوذ فردی و جریانی و جمله ایشان خطاب به رییس شهید اطلاعات سپاه: «این دوره مانند دوران و سال ۶۰ است.» ❗️و در آخرین سخنرانی: حرکات بعدی آمریکا علیه ایران از نوع فتنه و کودتا خواهد بود. ⚠️تنها راه مقابله با این کودتا، سلاح تبیین عمومی: دریافت پرده‌نگار ویژه تبیین در مواکب و تجمعات شبانه: بخش اول + بخش دوم 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از محسن قنبریان
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰مردم باید رهبری میدان تاب‌آوری را بر عهده بگیرند. 📌رهبری مردم در مرحله تاب‌آوری یعنی مشخص کردن خط قرمزهای اقتصادی! برای کمبود بنزین، کمک به صرفه جویی می کنیم اما فقط درصد بالایی از جامعه فقیرند در خوراکی ها نمیتوانم نصیحت به صرفه جویی کنم. آقای دولت نباید نان و اقلام اساسی گران شود! 🔸برای دریافت صوت کامل سخنرانی روی اینجا ضربه بزنید. 📆 ۲۷ اردیبهشت 👤 حجت‌الاسلام قنبریان 📍 خیابان پیروزی، چهارراه نبرد 🆔@mardom_piroozi ☑️ @m_ghanbarian
توی روضه رضوان، یه بنگلادشی فهمیده ایرانی‌ایم. کلی قربون‌‌صدقه رفته، بعدش هم اینو با مترجم موبایلش نوشته و نشون داده!🥹🇮🇷❤️ آخرش هم گفته: وی لاو سیدمجتبی!😁😍 ‌ https://eitaa.com/motherlydays
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻نحوه درمان رهبر انقلاب در روز اول جنگ به روایت سخنگوی وزارت بهداشت یادتون میاد این مطلب رو؟ از 02:35 گوش بدید و به شکل مستند ببینید که مورد دومی هم که به عنوان تأخیر اعلام نظر خبرگان مطرح می‌شد کاملاً جعلی و دروغین بود: «خب خوشبختانه خبر خوب این بود که آقا مجتبی اتفاق خاصی براشون نیفتاده بود دیگه کسی که در معرض موشک و بمبارون و اینا باشه، باید یک زخمی یک چیزی روی بدنش قاعدتاً بیوفته ولی حتی اون زخم‌ها هم زخم‌هایی نبود که نه چهره رو مخدوش کنه، نه ظاهر رو مخدوش کنه، نه مثل امامِ شهید جانبازی بگیرند، قطع عضوی داشته باشه یک چند تا بخیه زده شده بود، جراحتی که روی سر بود و روی صورت بود یک بخشی همونجا تصمیم گرفتند بچه‌هامون که بخیه بکنند، رو پا بود، یه ۲تا ۳تا بخیه می‌خواست الان هم که دارم میگم نمی‌دونم چند نفرتون باور می‌کنید از بس روایت زدند که همه چیز از دست رفته...باورش برای افراد سخته» پ.ن: نمی‌خوام و نمی‌تونم بگم اون روایت‌ها حتماً و حتماً تولید یک جریان نفوذی و ... هست ولی خب وقتی هم در اولین نامه رهبر انقلاب و هم در این روایت سخنگوی وزارت بهداشت، دو مورد کاملاً برعکس هست و نقض می‌شه... احتمال این موضوع کم نیست 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
دخترا بابایی هستند... یعنی حتی بعد شهادت هم نمی‌تونند از آغوش پدر بگذرند! بی‌قراری و دلتنگی سوزناک دختر شهید حاج باصر بهرام‌نژاد(یکی از محافظین اصلی رهبر شهید انقلاب) روی مرقد و زیر تصویر پدرش ولی می‌بینید چقدر هم رو دوست دارند؟! دختر هر دو گونه‌ی راست و چپش رو می‌گذاره روی سنگ تا پدر ببوسه...تازه درد و دل هم می‌کنند 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌در جنگ اخیر ۱۴۷ هزار نفر بیکار شدند نه دو میلیون نفر که فاجعه نیست؛ منابع دولتی برای بیمه بیکاری وجود دارد 🎙دکتر حجت الله عبدالملکی، اقتصاددان 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
بجنگ برادر. بجنگ مثل سید مجید مثل مردم وسط خیابان مثل تولید کننده‌هایی که با رانت‌خوارانی می‌جنگند که وظیفه جنگیدن با آن‌ها بر عهده شماست. مثل محرومانی که با دلاری می‌جنگند که وظیفه جنگیدنش بر عهده شماست. مثل کشاورزی که در حال جنگیدن با قیمت ۵ برابری کود شیمایی است که شما باید با آن می‌جنگیدی که محتکران گرانش نکنند. مثل سازنده‌هایی که دارند با قیمت سیمانی می‌جنگند که معلوم نیست چرا گران شده است. مثل تولید کننده‌های مصالح که از الان نگرانند که از ۲۲ تیر تحت سیاست گران‌سازی دولت شما چه بر سرشان می‌آید. مثل مردمی که نمی‌دانند کدام قطعه‌سازی خودرو مورد حمله قرار گرفته که قطعه داخلی به خودروساز نمی‌رسد. مثل مردمی که نمی‌دانند برای چه قیمت خودروهای داشته و نداشته‌شان در این مدت دو سه برابر شده. بجنگ برادر. آن‌جایی که باید بجنگی بجنگ. خیابان با مردم میدان با سید مجید اقتصاد هم با شما. مردم آن‌قدری که به جنگ بر می‌گردد را تحمل می‌کنند. اما آن‌قدری که عاملش جنگ نیست را شما باید بجنگی. بجنگ برادر. ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 افشای ماجرای عجیب پشت پرده حرف پزشکیان در رابطه با ساعت ۹ تا ۱۳ آمدن کارمندان به خاطر نبود کار؟! سیدامیرحسین حسینی، کارشناس اقتصادی: ▫️در یکی از مجموعه‌های دولت رئیسی، هر روز از ۵ صبح تا ۱۱ شب فقط مصوبات و دستورات نهاد ریاست جمهوری می‌رسید، از فردای شهادت رئیسی و در این دولت تازه کار از ۹ صبح شروع و ۳ بعد از ظهر تمام می‌شود. ▪️برخی از مسؤلان جرات ندارند بگویند کاهش نرخ بیکاری در دولت رئیسی در تاریخ ایران بی‌سابقه است. شهید رئیسی ثابت کرد با تلاش و پشتکار بدون FATF و مذاکره هم می‌توان تحولات اقتصادی بزرگی رقم زد اما امروز برخی مسئولین تنبلی و ناکارآمدی و بی‌عملی خود را پای FATF فاکتور می‌کنند. 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فرقی نداره کی‌ رئیس جمهور بشه +دلم برای رئیسی سوخت 😔 |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
حلالمون کن سید... وقتی سیدامیرحسین خبر رو برام خوند، گفتم:«مرد خوبی بود.» از واکنشم تعجب کرد...خب واقعاً باورم نمی‌شد و فکر می‌کردم شوخیه! من یکی که اصلاً به مخیلم خطور نمی‌کرد همچین حادثه‌ای رخ داده باشه... اصلاً برای همینم بود چند دقیقه‌ای مسخره بازی درآوردیم...کم کم قضیه جدی‌تر شد خبر رو که به مادرم رسوندم جوش کردند و دو دستی زدند تو سرشون! مثل اینکه هنوز اونطور که باید جدیش نگرفته بودم... فضای مجازی که غوغا بود! همه نگران و مضطرب، همه دعاگو و ملتمس دعا... محتوای تماس‌های مادرمم همین بود، فامیل و دوست و آشنا همگی دنبال یک خبر خوش بودند و دنبالت می‌گشتند یک ایران دست به دعا برداشته بود و فکر و ذکرش شده بود سید ابراهیم رییسی...البته شهید سید ابراهیم رییسی هرکس به سبک خودش؛ یکی ختم صلوات برمی‌داشت، یکی حدیث کساء می‌خوند، هرکسی هر ذکری بلد بود میخوند: امن یجیب المضطر، یا کاشف الکرب عن وجه الحسین، اللهم اجعلنی فی درعک الحصینه و ...، هرکسی هرچی می‌تونست نذر می‌کرد همه دست به دامان ولی نعمتمون آقا امام رضا(ع) شده بودیم و به آقازادشون، امام جواد(ع) قسمشون می‌دادیم که همگی سالم مونده باشند دل تو دل کسی نبود تا سخنرانی حضرت آقا...واقعاً آروم شدیم و دیگه با حضرت آقا دست به دعا شدیم تا دیروقت همه بیدار و پیگیر بودند و هیچکس خواب به چشماش نمیومد دعا دعا می‌کردیم که وقتی چشم باز کردیم یک خبر خوش تمام خستگی‌ها و حال بد دیشب رو بشوره ببره...و چه خبر خوشی بود برای رییس جمهور عزیز و همراهنشون :) امام رضا (ع) شهادت، روزی همشون کردند، خوشا به حال و سعادتشون این همه نوشتم که فقط بگم حلالممون کن سید، این چندسال خیلی پشت سرت حرف زدیم! تا تقی به توقی می‌خورد صدامون در میومد و پشت سرتون هر چیزی که از دهنمون درمیومد می‌گفتیم و هزار تا تیکه بارتون می‌کردیم:«دولت مثلاً انقلابی... این بود سید محرومان... دلار فلان هزار تومانی... مجریان سند ۲۰۳۰ و...» می‌دونم خیلی بزرگتر از این حرفا هستید که اصلاً به زبون نیاورده حلال می‌کنید ولی خواستم بگم خیلی در حقتون کم‌لطفی کردیم و اونطور که باید قدر ندونستیم و شاید هنوز هم قدر نمی‌دونیم... حلالمون کن سید... 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir