eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
بجنگ برادر. بجنگ مثل سید مجید مثل مردم وسط خیابان مثل تولید کننده‌هایی که با رانت‌خوارانی می‌جنگند که وظیفه جنگیدن با آن‌ها بر عهده شماست. مثل محرومانی که با دلاری می‌جنگند که وظیفه جنگیدنش بر عهده شماست. مثل کشاورزی که در حال جنگیدن با قیمت ۵ برابری کود شیمایی است که شما باید با آن می‌جنگیدی که محتکران گرانش نکنند. مثل سازنده‌هایی که دارند با قیمت سیمانی می‌جنگند که معلوم نیست چرا گران شده است. مثل تولید کننده‌های مصالح که از الان نگرانند که از ۲۲ تیر تحت سیاست گران‌سازی دولت شما چه بر سرشان می‌آید. مثل مردمی که نمی‌دانند کدام قطعه‌سازی خودرو مورد حمله قرار گرفته که قطعه داخلی به خودروساز نمی‌رسد. مثل مردمی که نمی‌دانند برای چه قیمت خودروهای داشته و نداشته‌شان در این مدت دو سه برابر شده. بجنگ برادر. آن‌جایی که باید بجنگی بجنگ. خیابان با مردم میدان با سید مجید اقتصاد هم با شما. مردم آن‌قدری که به جنگ بر می‌گردد را تحمل می‌کنند. اما آن‌قدری که عاملش جنگ نیست را شما باید بجنگی. بجنگ برادر. ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 افشای ماجرای عجیب پشت پرده حرف پزشکیان در رابطه با ساعت ۹ تا ۱۳ آمدن کارمندان به خاطر نبود کار؟! سیدامیرحسین حسینی، کارشناس اقتصادی: ▫️در یکی از مجموعه‌های دولت رئیسی، هر روز از ۵ صبح تا ۱۱ شب فقط مصوبات و دستورات نهاد ریاست جمهوری می‌رسید، از فردای شهادت رئیسی و در این دولت تازه کار از ۹ صبح شروع و ۳ بعد از ظهر تمام می‌شود. ▪️برخی از مسؤلان جرات ندارند بگویند کاهش نرخ بیکاری در دولت رئیسی در تاریخ ایران بی‌سابقه است. شهید رئیسی ثابت کرد با تلاش و پشتکار بدون FATF و مذاکره هم می‌توان تحولات اقتصادی بزرگی رقم زد اما امروز برخی مسئولین تنبلی و ناکارآمدی و بی‌عملی خود را پای FATF فاکتور می‌کنند. 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فرقی نداره کی‌ رئیس جمهور بشه +دلم برای رئیسی سوخت 😔 |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️
حلالمون کن سید... وقتی سیدامیرحسین خبر رو برام خوند، گفتم:«مرد خوبی بود.» از واکنشم تعجب کرد...خب واقعاً باورم نمی‌شد و فکر می‌کردم شوخیه! من یکی که اصلاً به مخیلم خطور نمی‌کرد همچین حادثه‌ای رخ داده باشه... اصلاً برای همینم بود چند دقیقه‌ای مسخره بازی درآوردیم...کم کم قضیه جدی‌تر شد خبر رو که به مادرم رسوندم جوش کردند و دو دستی زدند تو سرشون! مثل اینکه هنوز اونطور که باید جدیش نگرفته بودم... فضای مجازی که غوغا بود! همه نگران و مضطرب، همه دعاگو و ملتمس دعا... محتوای تماس‌های مادرمم همین بود، فامیل و دوست و آشنا همگی دنبال یک خبر خوش بودند و دنبالت می‌گشتند یک ایران دست به دعا برداشته بود و فکر و ذکرش شده بود سید ابراهیم رییسی...البته شهید سید ابراهیم رییسی هرکس به سبک خودش؛ یکی ختم صلوات برمی‌داشت، یکی حدیث کساء می‌خوند، هرکسی هر ذکری بلد بود میخوند: امن یجیب المضطر، یا کاشف الکرب عن وجه الحسین، اللهم اجعلنی فی درعک الحصینه و ...، هرکسی هرچی می‌تونست نذر می‌کرد همه دست به دامان ولی نعمتمون آقا امام رضا(ع) شده بودیم و به آقازادشون، امام جواد(ع) قسمشون می‌دادیم که همگی سالم مونده باشند دل تو دل کسی نبود تا سخنرانی حضرت آقا...واقعاً آروم شدیم و دیگه با حضرت آقا دست به دعا شدیم تا دیروقت همه بیدار و پیگیر بودند و هیچکس خواب به چشماش نمیومد دعا دعا می‌کردیم که وقتی چشم باز کردیم یک خبر خوش تمام خستگی‌ها و حال بد دیشب رو بشوره ببره...و چه خبر خوشی بود برای رییس جمهور عزیز و همراهنشون :) امام رضا (ع) شهادت، روزی همشون کردند، خوشا به حال و سعادتشون این همه نوشتم که فقط بگم حلالممون کن سید، این چندسال خیلی پشت سرت حرف زدیم! تا تقی به توقی می‌خورد صدامون در میومد و پشت سرتون هر چیزی که از دهنمون درمیومد می‌گفتیم و هزار تا تیکه بارتون می‌کردیم:«دولت مثلاً انقلابی... این بود سید محرومان... دلار فلان هزار تومانی... مجریان سند ۲۰۳۰ و...» می‌دونم خیلی بزرگتر از این حرفا هستید که اصلاً به زبون نیاورده حلال می‌کنید ولی خواستم بگم خیلی در حقتون کم‌لطفی کردیم و اونطور که باید قدر ندونستیم و شاید هنوز هم قدر نمی‌دونیم... حلالمون کن سید... 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر با دقت ببینید دارید همزمان سه تا روضه گوش می‌دید روضه امام حسین(ع) روضه شهید رییسی و روضه 00:19 و 00:51
📢 پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به نامه جمعی از فعالان مردمی حوزه جمعیت 📝 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه ابراز محبت و تسلیت جمعی از فعالان مردمی حوزه جمعیت به مناسبت شهادت قائد عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (قدس‌الله نفسه‌الزکیه) به مسأله افزایش جمعیت و نسبت آن با قدرت و تمدن ایران اسلامی اشاره کرده و بر تلاش روزافزون فعالان مردمی حوزه جمعیت و ترویج فرهنگ فرزندآوری تأکید کردند. ✉️ متن پاسخ رهبر معظم انقلاب که به مناسبت روز ملی جمعیت منتشر شده، به شرح زیر است: 📃 بسم‌الله الرّحمن الرّحیم با سلام و تشکر از ابراز محبت و مسئولیت‌شناسی فعالان دلسوز حوزه‌ی جمعیت؛ ▫️ از جمله دستاوردهای ذی‌قیمت دفاع مقدس سوم و نعمت عظیم بعثت بی‌نظیر ملت که بر همگان آشکار شده، برآمدن ایران در مُستَوای قدرتی بزرگ و تأثیرگذار است. بی‌شک استمرار این وضع و وصول به درجه‌ی مطلوب‌تری از آن، نسبت مستقیمی با مسئله‌ی جمعیت می‌یابد. به مسئله‌ی لزوم افزایش جمعیت، گاه از منظر لزوم جبران کاستی‌های ناشی از بعضی سیاستهای گذشته نگریسته میشود؛ ولی افزون بر آن، با پیگیری مجدّانه‌ی سیاست صحیح و حتمی افزایش جمعیت، ملت بزرگ ایران قادر خواهد بود، در آینده نقش‌آفرینی‌های بزرگ و جهش‌هایی راهبردی را تجربه کرده، قدمهای بلندی را در جهت خلق تمدن نوین ایران اسلامی بردارد. از این رو، تلاش روزافزون فعالان مردمی حوزه‌ی جمعیت و ترویج فرهنگ فرزندآوری میتواند تأثیر قابل توجهی در جهت تأمین این داشته باشد. ▫️ از سویی دیگر، این امر یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان اعلی‌الله مقامه‌الشریف بوده است که در بسیاری از جلسات، مراودات، و دیدارهای عمومی و اختصاصی بر آن تأکید داشتند و همچنان از مهمترین مسائل راهبردی نظام قلمداد میشود. امید است تلاشهای خالصانه‌ی شما عزیزان در پناه دعای خیر سرورمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف به نتایج پرباری منتهی شود ان‌شاءالله. ✍🏼 سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۹/اردیبهشت/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
✉️ پیام رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید رئیسی و بزرگداشت شهدای خدمت 📝 بسم‌الله الرّحمن الرّحیم ▫️ گرامیداشت شهدای پرواز اردیبهشت و در رأس آنان رئیس‌جمهور شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، یادآور شهادت خیل شهیدان خدمتگزار در جمهوری اسلامی ایران است؛ از مطهری و بهشتی و رجائی و باهنر، تا رئیسی و آل‌هاشم و امیرعبداللهیان و لاریجانی، صدها شخصیت برجسته و تربیت‌یافته‌ی مکتب خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز اعلی‌الله مقامهماالشریف که دفتر خدمت خالصانه و مجاهدانه‌ی مسئولان جمهوری اسلامی را با امضاء خونین خود مزیّن کردند. ▫️از زمره‌ی ویژگیهای بارز شهید رئیسی، مسئولیت‌پذیری، جوانگرائی، توجه به عدالت، دیپلماسی فعال و نافع، و بخصوص مردمی بودن را می‌توان برشمرد. این خصوصیات موجب دلگرم شدن دوستان ایران از جمله مجاهدان جبهه‌ی قدرتمند مقاومت و بسیاری از دلسوزان نظام می‌شد. این همه البته با معنویتی که ریشه در عمق جان او داشت، آمیخته بود. در رابطه‌ی بین مسئولین و مردم، خصوصیات مثبت تأثیرگذار، موجب قدردانی متقابل می‌شود. اینگونه بود که بدرقه‌ی او تا جوار مولا و مخدومش حضرت ابِی‌الحسنِ‌الرّضا صلوات‌الله و سلامه ‌علیه با شکوه کم نظیری صورت گرفت. دوران ناتمام ریاست جمهوری آن شهید، مقیاسی از تلاش و دلسوزی برای ملت و کشور در عین حفظ استقلال آن را فراهم ساخت. ▫️ اینک ما در برابر حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران در مقاومت منحصر به فرد تاریخی مقابل دو ارتش تروریست جهانی هستیم. این امر، بار تکلیف مسئولان جمهوری اسلامی ـ از رهبری و رؤسای قوا تا همه‌ی سطوح مدیران ـ را سنگین‌تر از گذشته می‌کند. امروز شکر نعمت انسجام ملت و دولت و تمامی دستگاه‌های جمهوری اسلامی، در تقویت انگیزه و خدمت مضاعف و مجاهدانه‌ی مسئولان، گره‌گشایی از مسائل و دغدغه‌های مردم خصوصاً در عرصه اقتصادی و معیشتی، حضورهای میدانی و مستقیم، و تعریف نقش جدّی برای مردم بعثت‌یافته در مسیر پیشرفت کشور و حرکت امیدوارانه به‌سوی آینده‌ی روشن است. ▫️ رحمت و رضوان الهی بر شهیدان راه خدمت و نصرت الهی و دعای سرورمان عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف پشتوانه‌ی خدمتگزاران به مردم مسلمان ایران باد. ✍🏼 سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای 📆 ۳۰/اردیبهشت/۱۴۰۵ 📱 @rahbar_enghelab_ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
✉️ پیام رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید رئیسی و بزرگداشت شهدای خدمت 📝 بسم‌الل
گره‌گشایی از مسائل و دغدغه‌های مردم خصوصاً در عرصه اقتصادی و معیشتی، حضورهای میدانی و مستقیم، و تعریف نقش جدّی برای مردم بعثت‌یافته در مسیر پیشرفت کشور و حرکت امیدوارانه به‌سوی آینده‌ی روشن است.
دلم برای رئیسی عزیز سوخت در اقتصاد یعنی.. رکورد پایین‌ترین نرخ بیکاری تاریخ ایران را بشکنی، تورم را کاهش دهی، میانگین رشد اقتصادی ۵٪ داشته باشی، چند هزار واحد تولیدی را احیا کنی، میلیون‌ها شغل ایجاد کنی و میلیون‌ها مجوز کسب و کار بدهی، میلیونها مسکن بسازی، درمان کودکان زیر ۷ سال را رایگان کنی، بیشترین افزایش دستمزد کارگران بیش از نرخ تورم را ثبت کنی، آب و برق و گاز و سوخت مردم و کارخانجات را وصل و ارزان نگه داری، میزان تولید خودرو را چند برابر و کیفیت آن را جهش دهی، در بزرگترین پیمانهای جهانی مثل بریکس و شانگهای عضو شوی، به هر استان ایران فقط در ۳ سال چند مرتبه سفر کنی و کشورهای مهم دنیا را در سراسر جهان بازدید نمایی، نرخ ارز را حدود یکسال تثبیت نموده و از نوسانات ارزی جلوگیری کنی، با مفاسد بزرگ اقتصادی مبارزه کنی و صدها خدمت و دستاورد کوچک و بزرگ اقتصادی داشته باشی درحالیکه روسای جمهور و منتقدان سیاسی مدعی و پرسروصدای قبل و بعدت در تمام این‌ها کارنامه سیاهی رقم زده اما دائما در قید حیات که هیچ حتی بعد از شهادت مظلومانه‌ات در حال تخریبت باشند.. دلم برای رئیسی عزیز سوخت و دلتنگ او هستیم. کاش از انتخابهای خوب و بدمان عبرتی گرفته باشیم که دیگر با سرنوشت خود اینطور بازی نکنیم.. ✍سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا ان‌شاءالله که به شما اجر بدهد، صبر بدهد، تحمل بدهد تا ایشان برگردد ان‌شاءالله و دل شما خوش بشود.
https://eitaa.com/h_abasifar/33013 من دیگه واقعاً مردم نیستم! دقیقاً همون اقلیتِ رانتیِ کفِ خیابون هستم که آقای عبدی می‌گفت