eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
962 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از راه دیالمه
نکته مهم در اظهارات زاکانی: رد اظهارات مربوط به پذیرش مطلق تفاهم ۱۴ بندی توسط رهبر انقلاب و تاکید بر پذیرش مشروط این تفاهم توسط ایشان / تکرار منش حکیمانه رهبر شهید توسط خلف صالح ایشان 🔹در اظهارات علیرضا زاکانی درباره تفاهم ۱۴ بندی نکته مهمی وجود دارد که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. 🔹برخلاف خط تبلیغی جریان وفاق درباره پذیرش و تایید مطلق تفاهم توسط رهبر انقلاب، زاکانی تاکید کرد که این تفاهم خواست رهبر انقلاب نبوده و چنین نگاهی را ظلم به ایشان عنوان کرد( این نگاه که این تفاهم بر رهبری تحمیل شده را نیز جفا به ایشان عنوان کرد) ، و علاوه بر این اظهار داشت موافقت با تفاهم ۱۴ بندی توسط ایشان بر مبنای تفسیری است که تیم مذاکره کننده ، ارائه داده است. 🔹این موضع هوشمندانه و حکیمانه دقیقا همانند موضع رهبر شهید انقلاب در پذیرش برجام بوده است . 🔹رهبر شهید در پاسخ به نامه روحانی درباره روند مذاکرات و دستیابی به توافق و دستاوردهای برجام ، نوشتند: "دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد." 🔹موضع گیری خلف صالح رهبر شهید نیز دقیقا بر مبنای همین منش حکیمانه است . ایشان ، روایت ارائه شده درباره داده و ستانده ها را ملاک می داند. به بیان دیگر اگر مقامات آمریکایی به گونه ای خارج از تفسیر ارائه شده به رهبر انقلاب عمل کنند و امتیازی کمتر از آنچه که در این متن آمده ، نصیب ایران گردد، این تفاهم شرط پذیرش را دیگر دارا نمی باشد و نقض شده تلقی میگردد. 🔹به بیان دیگر باید تفسیر مکتوب ارایه شده از سوی تیم مذاکره کننده به رهبر انقلاب مبنا و ملاک سنجش عملکرد طرف مقابل در اجرای این تفاهم درنظر گرفته شود. 🔹 رهبر معظم انقلاب علاوه بر پذیرش مشروط تفاهم ۱۴ بندی (مشروط به تفسیر تیم مذاکره کننده)، شرط دیگری را برای پذیرش این تفاهم وضع کردند و آن موافقت سه چهارم اعضای شعام با این تفاهم بوده است.به بیان دیگر در صورتی که مصوبات شعام با رای اکثریت قابل تایید می شود ایشان تاکید کردند که باید سه چهارم اعضای شعام موافقت خود را اعلام کنند و بدین ترتیب فیلتر دیگری برای پذیرش مشروط تفاهم ۱۴ بندی وضع نمودند. 🔹در چنین شرایطی ابای تیم مذاکره کننده از ارائه عمومی تفسیر خود از تفاهم ۱۴ بندی ، که به رهبر انقلاب نیز ارائه داده است جای تعجب دارد . 🌐 @Rahe_Dialameh
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
بعد صحبت آقای عراقچی تقریباً همه نقدها سر جای خودش باقی مونده و پاسخی به ایرادات اساسی داده نشد از
خب خدا رو شکر تا الان کمی ما روسیاه شدیم و البته نقدهایی که شده بود همگی درست بود و احتمال داره که متن نهایی تفاهم‌نامه تغییراتی کرده و اصلاحیه داشته ولی قطعاً بعضی ایرادات باقی هست: ➖مذاکره در نظم آمریکایینامحرم دانستن مردمگمان‌هایِ اهل‌ِایمانتعطیلی مجلس
میدان با تو، سکو با ما، بزن که خوب می‌زنی لس آنجلس امروز
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: سوال من این است که چرا خطوط قرمز رهبری در بندهای تفاهم رعایت نشد! مدافعین تفاهم و مذاکره، از رهبری هزینه نکنند پ.ن: قضاوت سخت شد، هنوز کسی روسیاه نشده 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از تأملات | تولايى
پلان اول: مسأله برجام در شورای عالی امنیت ملی به بحث گذاشته میشه؛ تنها یک مخالف داره... افرادی که با اون مخالف هم نظر هستند، تندرو و دلواپس لقب می‌گیرند. از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تا اصولگرایانی مثل حجت الاسلام ابوترابی و دکتر قالیباف و...برجام رو تبریک میگن. اما رهبر انقلاب می‌فرمایند: چه تبریکی! هنوز چیزی اجرا نشده... آهسته آهسته برجام حقیقت واقعی خودش رو نشون میده: خسارت محض! رهبر شهید انقلاب می‌فرمایند: این تجربه باید درس عبرت شه... پلان دوم: تفاهم‌نامه با آمریکا در شورای عالی امنیت ملی به بحث گذاشته می‌شه؛ باز هم تنها یک مخالف داره... ✊🇮🇷@m_a_tavallaie
هدایت شده از تأملات | تولايى
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پلان چهارم: این توضیحات دکتر حاج علی زاکانی، شاید مهمترین اطلاعاتیه که از توافق می‌تونیم تا این لحظه داشته باشیم. دقت کنید! رهبر انقلاب گوشه منزل مشغول استراحت نیستند و در کنارش یک عده بشینن برای خودش هرچی خواستن توافق کنن! اصلا و ابدا! اما... پذیرش همین توافق منوط میشه به رأی مثبت سه چهارم اعضای شورای عالی امنیت ملی! یعنی عملا از ده نفر، فقط سه نفر هم مخالفت کنن مسأله تأیید نمیشه... حالا شما جای رهبر انقلاب؛ مقتدر اما غیر دیکتاتور! از بین بالاترین مسئولین کشورتون، رؤسای سه قوه تون با یک طرح موافقن، مسئولین ارشد با یک طرح موافقن، فقط و فقط یکی مخالفه که تنها مسئولیتش نماینده شما تو اون شورا بودنه، با تفاهم چیکار می‌کردین؟! ✊🇮🇷@m_a_tavallaie
هدایت شده از تأملات | تولايى
زمان: حجم: 2.2M
پلان پنجم: توضیحی در مورد صحبت‌های آقایان: زاکانی، نبویان، شاکری و ظهوریان یک سیر اجمالی از نظرات موافقان و مخالفان توافق عرض شد...
🔻رییس جمهور: جمهوری اسلامی ایران خود را برای همه گزینه‌ها آماده کرده است و تمرکز دولت با یا بدون توافق خدمت صادقانه به مردم است. ملت ایران از امام شهیدش آموخته که زیر بار ذلت نرود. 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از خبرگزاری صداوسیما
🔺نامه شیخ نعیم قاسم به قالیباف دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹شما تنها و مؤثرترین شعله امید را در بازداشتن تجاوز اسرائیلی-آمریکایی از لبنان به حقیقتی تبدیل کردید که به جهان ثابت کرد ایران حامی حق، مقاومت و مستضعفان است، و اگر دیگران راه آن را دنبال می‌کردند، آمریکا و اسرائیل این‌گونه گستاخ نمی‌شدند و اشغال صهیونیستی بر زمین فلسطین و قدس باقی نمی‌ماند. 🔹ایران به ما امکانات، قدرت برای آزادسازی سرزمین‌مان، برای التیام زخم‌های جامعه‌مان و کمک به آن داده است و اکنون ایران خون می‌دهد، با حمله به رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله‌اش به ضاحیهٔ جنوبی بیروت مقابله می‌کند و تبعات آن را که نوید جنگ با فداکاری‌های بزرگ را می‌دهد، تحمل می‌کند. با صدای بلند می‌گویم: ایران نماد عزت و شرف است. 🔹از جانب حزب‌الله و مقاومت اسلامی آن، از جانب دوستداران ملت لبنان که مایل‌اند سپاس و قدردانی خود را از طریق ما به شما برسانند، از جانب شهدا و در رأس آنان سید شهدای امت، سید حسن نصرالله (رض)، همچنین مجروحان و اسیران، از شما به عنوان مسئول ارشد مذاکرات و از اعضای تیم شما، از جمله وزیر امور خارجه، دکتر عباس عراقچی، صمیمانه تشکر می‌کنم. 🔹همچنین خواهشمندم مراتب سپاس و قدردانی ما را به رهبر، آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (دام ظله)، که ما را مورد توجه و عنایت خود قرار داد، ابلاغ فرمایید؛ رهبری که برکات و حمایت‌های شهید امام خامنه‌ای را در وجود ما زنده کرد. 🔹همچنین از رئیس‌جمهور، دکتر پزشکیان، که دوستدار مقاومت است، و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این نیروی نورانی که با صلابت و قدرت خود معادلات را دگرگون ساخت، و نیز از ارتش، نخبگان و تمامی نهادها و اقشار رسمی و مردمی، قدردانی و تشکر می‌کنیم. @iribnews
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مدیرکل خودرویی وزارت صمت: از امسال به خودروهای مونتاژی با ارزبری بالا و درصدِ ساختِ داخلِ پایین، مجوز تولید نمی‌دهیم. پ.ن: شروع خوبی هست، دمشون گرم 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«البتّه اینها غیر از انتقام از قاتل است؛ اینهایی که گفتیم، مربوط به مجموع استکبار و آمریکا است؛ قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد -ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند.» [بیانات رهبر شهید در دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و خانواده شهید سلیمانی - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶] پ.ن: برادر رسولی عزیز! انتقام دو بخش دارد یک بخش مهم‌ترش که تکلیف اصلی ماست اجرای حکم خداست یعنی قصاص. اگر این را حذف کنی و همه عالم را هم بگیری و پرچم لااله‌الاالله بزنی می‌شوی عربستان سعودی! می‌شوی اسلام آمریکایی! بخش دومش تمدن‌سازی است. یادتان نرود! امام شهید ما حتی به جمله سید حسن عزیز تعریض زدند که بله! سر ترامپ از بند پوتین حاج قاسم بی‌ارزش‌تر است اما باید آمر و قاتل قصاص شوند! پس پرچم خونخواهی را به پرچم انتقام بدون قصاص تقلیل ندهید که هم خلاف شرع است، هم خلاف شرف و هم خلاف امر ولی و امام شهیدمان 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir