eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
960 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
حسینی ها می خواهند زیر میز بزنند! 🎙حجت الاسلام والمسلمین #قنبریان سخنرانی دهه اوّل محرم / خوزستان/
بر فرض محال، بهترین تفاهم تاریخ بشریت رو هم نوشته باشند بزرگترین ایراد اینه که در نظم آمریکایی و میزی که اون‌ها طراحی کردند، انجام شده! تهش می‌شید مثل عمر بن نفیل یا صعصعة بن ناجیه که در زمان بعثت تو خونش ۱۰۴دختر رو از زنده به گور شدن نجات داده بود! اما پیامبر زد زیر میز! انقلاب کرد! بساط زنده به گور کردن دختران رو جمع کرد! نه اینکه چند دختر رو نجات بده...
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درمان‌هایِ بدتر از خودِ درد! 🎙پروفسور درخشان: راه حل در چهارچوبِ بحران‌زا، حلّال بحران نیست! 📥صوت کامل نشست اصلاحات ساختاری در نظام بانکی کشور 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻آقای قالیباف: خونخواهی رهبر شهید آزادی قدس است؛ ۱۰۰ نتانیاهو بند کفش امام شهید ما هم نمی‌شود پ.ن: به خدا این حرف خطرناکه! این روایت ناقص و نصفه هست! «البتّه اینها غیر از انتقام از قاتل است؛ اینهایی که گفتیم، مربوط به مجموع استکبار و آمریکا است؛ قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد -ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند.» [بیانات رهبر شهید در دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و خانواده شهید سلیمانی - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶] 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام خون چی شد؟ ⁉️ آیا خونِ مردم بی‌گناه ۸سال دفاع مقدس رو گرفتیم؟ ⁉️ آیا انتقام خون شهید حاج قاسم رو گرفتیم؟ ⁉️ آیا انتقام خون شهید فخری‌زاده رو گرفتیم؟ پ.ن: باز خدا رو شکر آقای راجی درست روایت می‌کنند 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
صحبت‌های آقای قالیباف رو ببینیم مخصوصاً اگر نقدی داریم و می‌خوایم کسی رو نقد کنیم باید اظهارات، مواضع و پاسخ‌هاش رو ببینیم شاید پاسخ خیلی از ابهامات و سوالات ما رو بده و خدایی ناکرده حرف اشتباهی نزنیم
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبیین امام شهید، شهید رئیسی و ملت مبعوث‌شده درباره قصاص و انتقام پ.ن: تحریف، فقط دروغ گفتن نیست! گاهی نصفه‌گفتنِ حقیقت(۱۲) از صد تا دروغ‌گفتن هم بدتره! 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اگر کمی دیگر تنگه هرمز بسته می‌ماند، جهش سنگینی در قیمت نفت ایجاد می‌شد/ آمریکا با ایران توافق کرد که جلوی این موضوع را بگیرد دکتر مهدی زریباف، رئیس مرکز مطالعات و مبانی مدل‌های اقتصادی: ▫️اگر حاکمیت بر تنگه از ایران گرفته شود، معنای خوبی برای ما ندارد، تنگه باید دست ما باشد. ▪️اگر تنگه هرمز را حفظ کنیم تمام غرامت‌ها را می‌توانیم وصول کنیم و نظم جدید در منطقه ایجاد می‌شود. چرا باید صندوق بازسازی درست کنیم که شر‌کت‌های صهیونیستی برای ما بازسازی کنند. 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
بر فرض محال، بهترین تفاهم تاریخ بشریت رو هم نوشته باشند بزرگترین ایراد اینه که در نظم آمریکایی و می
ولی همینکه در نظم آمریکایی و روی میز آمریکایی مذاکره کردیم، خودش یک جور بیعت با یزید و پذیرش نظم یزیدی نیست؟! شاید بگید هیچ راهی جز این نبود برای پایان‌بندی جنگ ولی خب حداقل می‌شد در نظمِ کمتر آمریکایی، پایان‌بندی کرد!
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دفاع شهید سید حسن نصرالله از را در کلیپ ببینید. سخنان امام شهید در موضوع را هم بخوانید."آمریکایی‌ها گفته‌اند که ما تحریم‌ها را برمی‌داریم و روی کاغذ هم برداشتند امّا از طرق دیگر جوری عمل می‌کنند که اثر رفع تحریم‌ها مطلقاً به‌وجود نیاید و تحقّق پیدا نکند... ما ناگزیر باید به همه‌ی تعهّدهای خود عمل کنیم [امّا] طرف مقابل با طُرق مختلف، با شیوه‌های مختلف، با خدعه، با تقلّب سر باز می‌زند و به تعهّدهایی که کرده است عمل نمی‌کند. این چیزی است که ما امروز در مقابل چشم خودمان داریم می‌بینیم؛ یعنی خسارت محض". این را بفرستید برای کسانی که می گویند چرا شیخ نعیم تبریک گفت! ☘️تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
دفاع شهید سید حسن نصرالله از #برجام را در کلیپ ببینید. سخنان امام شهید در موضوع #برجام را هم بخوانید
تقدیم به اون بزرگوارانی(زیاد بودند، یک نمونه که از رو نمی‌ره) که می‌فرمودند: «فهمیدنِ خوب بودنِ این توافق کار سختی نیست! کافیه به موضع دشمنان نگاه کنید...اسرائیلی‌ها هم عصبانی هستند! حواستون باشه با پست‌ترین موجودات عالم یک موضع دارید و هم‌مخرج شدید! رهبر شهید نه تنها می‌فرمودند با دشمن مخرج مشترک نداشته باشید که فرمودند حتی حرف حقی نزنید که پازل دشمن رو تکمیل می‌کنه ولی شما علناً شدید هم‌جبهه و هم‌سنگر خود اسرائیل! ببینید که تا کجا سقوط کردید و منحرف شدید و‌...» پ.ن: نه مخالفت نتانیاهو و نه حتی موافقت سید حسن نصرالله نشانه خوبی و بدی نیست! چشم و گوش ما به ولی فقیه باشه...
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: سوال من این است که چرا خطوط قرمز رهبری در بندهای تفاه
ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: چند توصیه دلسوزانه؛ ۱. از بیت‌المال برای تبلیغ تفاهم و توافق هزینه نکنید. ۲. فقط امروز را نبینید، توافق را مقدس و حیثیتی نکنید و دوقطبی نسازید. شاید فردا اتفاق دیگری افتاد. ۳. برای دفاع از توافق از افراد مودب و باسواد بهره ببرید، اجاره وکیل‌الدوله‌هایِ انحرافیِ بی‌اخلاق برای ماله‌کشی و برخورد چاله‌میدانی با منتقدان راهکار مناسبی نیست. ۴. منتقدان را تحمل کنید و به مردم پاسخگو باشید، ثروتی بالاتر از این مردم مومن نیست. اگر واقعاً فکر می‌کنید کار درستی کرده‌اید با سلاح منطق و استدلال از آن دفاع کنید. ۵. از رهبر حکیم انقلاب برای توجیه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی هزینه نکنید. 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز ما از لحاظ غنی‌سازی اورانیوم در یک سطح بالایی قرار داریم. البتّه این غنی‌سازی را کشورهایی که میخواهند سلاح هسته‌ای درست کنند، تا نود درصد خلوص هم میبرند؛ ما چون احتیاج به سلاح نداریم و تصمیم بر عدم سلاح هسته‌ای هم داریم، تا آنجا بالا نبردیم، تا شصت درصد بالا بردیم که رقم خیلی بالایی است، رقم خیلی خوبی است و برای برخی از کارهای مورد نیازمان در کشور لازم است؛ تا اینجا توانستیم پیش ببریم. البتّه در این چند دهه که ما این کارها را در کشور انجام دادیم، روی ما، روی ایران، روی مسئولین کشور، روی دولتهایمان فشارها هم بسیار زیاد بوده که خواسته‌اند با این فشارها ایران دست از این کار بردارد، [امّا] ما تسلیم نشدیم و نخواهیم شد. ما در این قضیّه و در هر قضیّه‌ی دیگری، تسلیم فشار نشدیم و نخواهیم شد. حالا این طرف آمریکایی، پا را در یک کفش کرده که ایران باید غنی‌سازی نداشته باشد؛ حالا قبلی‌ها میگفتند که غنی‌سازیِ بالا نداشته باشید یا محصولات غنی‌سازی‌تان را در کشور نگه‌ ندارید؛ این چیزها را میگفتند که ما قبول نداشتیم. این میگوید اصلاً بکلّی غنی‌سازی نداشته باشید. [این] یعنی چه؟ یعنی این دستاورد بزرگی که برای آن، کشورمان این‌همه تلاش کرده، این‌همه هزینه کرده، این‌همه مشکلات فراوان را از سر گذرانده، همه‌ی این تلاشها را، همه‌ی محصول این کارها را دود کنید و هوا کنید و از بین ببرید! معنای «غنی‌سازی نداشتن» این است. خب معلوم است، ملّت غیرتمندی مثل ملّت ایران، توی دهن گوینده‌ی این حرف میزند و این حرف را قبول نمیکند. [بیانات رهبر شهید در سخنرانی تلویزیونی خطاب به ملت ایران - ۱۴۰۴/۰۷/۰۱] 💠 @Achar_Ir