eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نامۀ قالیباف به شعام برای برگزاری جلسات علنی مجلس 🔹سخنگوی هیئت‌رئیسۀ مجلس: شیوۀ جدید برگزاری جلسات و عدم برگزاری جلسات صحن، براساس مکاتبات شورای‌عالی امنیت ملی و نهادهای امنیتی انجام شده است. 🔹رئیس‌مجلس در اردیبهشت‌ماه در نامه‌ای به شورای‌عالی امنیت ملی خواستار ارائۀ نظر جدید شعام شد. 🔹تاکنون پاسخ این نامه از سوی شعام دریافت نشده اما جلسات طبق روال قبلی به‌صورت نظارتی برگزار می‌شود. پ.ن: به ضمیمه این یادداشت ببینید طبق اصل ۱۷۶ فرمانده سپاه و ارتش عضو اصلی شعام نمی‌باشند و رأی ندارند؛ اما عده‌ای به اشتباه آنها را نیز صاحب رأی می‌دانند. همچنین در شرایط كنونی با شهادت علی لاریجانی، رهبر انقلاب یك نماینده در شعام دارند. با نكات فوق، تركیب در شرایط كنونی به صورت مطلق با دولت است. 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از /PARTISAN/
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ فَلْيَحْذَرِ الَّذِينَ يُخَالِفُونَ عَنْ أَمْرِهِ أَنْ تُصِيبَهُمْ فِتْنَةٌ أَوْ يُصِيبَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ...| نور ؛ ۶۳ | «پس کسانی که با فرمان او ‹ولی جامعه› مخالفت می‌کنند، باید بترسند که فتنه‌ای یا عذابی دردناک به آنان برسد» @PARTISAN_AM/
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پروژه توجیه گران‌سازی بنزین در صدا و سیما آغاز شده است: یک لیوان آب ۱۵ هزار تومان است، یک لیتر بنزین ۳ هزار تومان! این استاد را دعوت به یک معامله می‌کنیم: هزار لیوان آب (که طبق محاسبات ایشان می‌شود ۱۵ میلیون تومان)، تقدیم می‌کنیم، لطف کنند هزار لیتر بنزین (که طبق محاسبات ایشان می‌شود ۳ میلیون تومان) به ما بدهند و ۱۲ میلیون تومان سود کنند! @syjebraily
🔻خطایِ [مرگبارِ] محاسباتیِ ۱۵۰ برابری! کارت آب ۱۰۰۰ لیتری، آبان ماه سال پیش ۱۹۴هزار تومان شد و من همین چند هفته پیش که دیگه خیلی گرون شده بود و به سختی پیدا می‌شد، خاطرم هست زیر ۳۰۰هزار تومان تهیه کردم ولی حتی با احتساب دو برابر شدن قیمت سابق، یعنی ۴۰۰هزار تومان هم اگر هر لیتر رو ۴ لیوان بگیریم، ۱۰۰۰ لیتر میشه ۴۰۰۰ لیوان و هر لیوان در میاد: ۱۰۰ تومان، حتی هزار تومان هم نه! ❗️اما استاد واقعیت را ۱۵۰ برابر بزرگتر می‌کنند و می‌فرمایند: ۱۵هزار تومان ➖ایشان یا با علم دروغ می‌گوید که تکلیفش مشخص است؛ ➖یا خطای محاسباتی دارد؛ اما خطای محاسباتی هم حدی دارد! دو برابر، سه برابر، چهار برابر! نه ۱۵۰برابر! در زندگی شخصی اگر یکی از دوستان نزدیکمون یک واقعیتی رو چند برابر بزرگتر نشون بده دیگه تا آخر عمر ازش مشورت نمی‌گیریم! حالا در چنین مسئله مهم و کلان کشوری که معیشت ۹۰ میلیون نفر بهش وابسته هست و از اون مهم‌تر در شرایط جنگی! طرف خطایِ مرگبارِ محاسباتیِ ۱۵۰برابری داره! نه تنها دیگه نباید هیچ مشورتی ازش گرفت بلکه از ترس باید توبیخ‌ش هم کرد و کرسی استادی‌ش رو گرفت و اجازه هیچ مصاحبه‌ی کارشناسی بهش نداد! ⛔️لطفاً با صداوسیما تماس بگیرید و بابت این خطایِ محاسباتیِ مرگبار هشدار بدید! تا مثل خطای محاسباتیِ حذفِ ارزِ ترجیحی به گفته رییسِ شهیدِ اطلاعاتِ سپاه منجر به کودتا، جنگ و شهادت رهبر، کودکانِ میناب و چند هزار ایرانی نشه! پ.ن: البته به شخصه نمی‌تونم این رو صرفاً خطایِ محاسباتی بدونم و به آخرین سخنرانیِ رهبرِ شهید و سوالات حل نشده فکر می‌کنم! 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از حامد کاشانی
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان جناب آقای نبویان که از رسانه ملی پخش شده بسیار بسیار مهم است. اگر ایشان درست فرموده باشد که واویلا وإنا لله وإنا إلیه راجعون. واگر درست نفرموده باشد، باتوجه به پخش آن از آنتن زنده تلویزیون، باید دقیق، منصفانه و رو در رو نقد شود. (گرچه ظاهراً ایشان مطالبشان را از روی متن نامه های سری ارائه کردند.)
هدایت شده از کانال حسین دارابی
اینا تحمل صدای یک نماینده مجلس رو از صدا و سیما ندارن بعد شما توقع دارید مجلسو باز کنن که صدای 100نماینده شنیده بشه!!
💬 هر خونی، خون‌بهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.|۲۶/اسفند/۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻فتنه‌ی مسئولین حدود یک ماه قبل از شهادت: «پس از این هم اگر حادثه‌ای برای کشور به‌وجود بیاید، خدای متعال این مردم را برای مقابله با آن مبعوث خواهد کرد و مردم کار را تمام می‌کنند.» حدود سه هفته قبل از شهادت: «عن قریب فتنه‌ی بزرگی خواهد شد که این فتنه، فتنه مردم نیست، فتنه ما [مسئولین] است؛ اگر ایستادید و مقاومت کردید، هرچند در اقلیت باشید، خداوند شما را پیروز خواهد کرد و جمهوری اسلامی تا ۲۰-۳۰ سال دیگر مشکلی نخواهد داشت...» پ.ن: البته نمی‌دونم تا الان کسی از افراد حاضر در جلسه‌ای که آقای خوش چشم می‌فرمایند این نقل قول رو تکذیب کرده یا نه! ولی «اگر ایستادید و مقاومت کردید، هرچند در اقلیت باشید، خداوند شما را پیروز خواهد کرد» 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از روایتِ پاک
🔻يا أهلَ لا إلهَ إلا الله، من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم: 🔴این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند. من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد. 🔴با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت. 🔴ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند. 🔴حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد. 🔴برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند. 🔴فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند. 🔻 @hossein_pak69