eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
962 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 هر خونی، خون‌بهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.|۲۶/اسفند/۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻فتنه‌ی مسئولین حدود یک ماه قبل از شهادت: «پس از این هم اگر حادثه‌ای برای کشور به‌وجود بیاید، خدای متعال این مردم را برای مقابله با آن مبعوث خواهد کرد و مردم کار را تمام می‌کنند.» حدود سه هفته قبل از شهادت: «عن قریب فتنه‌ی بزرگی خواهد شد که این فتنه، فتنه مردم نیست، فتنه ما [مسئولین] است؛ اگر ایستادید و مقاومت کردید، هرچند در اقلیت باشید، خداوند شما را پیروز خواهد کرد و جمهوری اسلامی تا ۲۰-۳۰ سال دیگر مشکلی نخواهد داشت...» پ.ن: البته نمی‌دونم تا الان کسی از افراد حاضر در جلسه‌ای که آقای خوش چشم می‌فرمایند این نقل قول رو تکذیب کرده یا نه! ولی «اگر ایستادید و مقاومت کردید، هرچند در اقلیت باشید، خداوند شما را پیروز خواهد کرد» 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از روایتِ پاک
🔻يا أهلَ لا إلهَ إلا الله، من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم: 🔴این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند. من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد. 🔴با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت. 🔴ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند. 🔴حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد. 🔴برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند. 🔴فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند. 🔻 @hossein_pak69
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قائم‌پناه، معاون اجرایی پزشکیان: «قالیباف، بعنوان کسی که با نظامی‌ها ارتباط دارد، می‌تواند اجماع‌سازی بکند.» پ.ن: ان‌شاءالله که دروغه 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
اینکه تو اوج این تلاطم‌های مومنان و جنایات اسرائیل، ویدیو طنزِ دی‌بی‌سی بازنشر می‌کنند خودش سطح دغدغه‌شون نسبت به مردم لبنان رو نشون میده آخه بنده‌یِ نیکِ خدا، شما که چند دقیقه چند دقیقه صوت پر می‌کردید و می‌فرمودید برسد به دست فلانی و برسد به دست بیساری تا عذرخواهی کنند! مگه کسی از شما توقع عذرخواهی داشت که حالا پیام صریح رهبر رو بر نمی‌تابید و لجاجت می‌کنید؟! کار به جایی رسیده سربازِ/سربازانِ ولایت از خودِ ولایت شأن بالاتری پیدا کردند... جالب اینکه بعد پیام به جای فکر کردن به اینکه چرا علی الاصول نظر متفاوتی با رهبر داشتید، شمایی که از یک تشکر ساده و معمولی دستاوردهای فضایی می‌ساختید، فرمودید دستاوردسازی نکنید و وقت این حرف‌ها نیست و وقتی مشخص شد به جای عذرخواهی پیام خودتون رو پاک کردید و نقل قول رو اصلاح کردید! دیشب خیلی جلوی خودم رو گرفتم که تند و تیز ننویسم ولی خودتون نمی‌خواید! البته که شما یک نقطه خیلی کوچک از تفکرِ دوم هستید و اسم هیچ کسی رو نیاوردم... دیشب نوشتم: گاهی مجبور هستند ولی فقیه رو هزینه کنند برای پوشش خطای [درباره محاسباتی] مسئولان و نظر ولی فقیه رو یک نظرِ همینجوریِ در سطحِ اختلافِ سلیقه‌یِ در انتخابِ رنگِ سبز و زرد یا نظری برابرِ با نظرِ بی‌سوادی مثل من بدونند! شاید اشتباهِ فاحشی که سر رقیق‌سازی کردید رو نپذیرید، اما آقای نبویان گفتند که رهبر نظرشون این بوده که هسته‌ای وارد مذاکرات نشه! این از همون اصولِ هست که مذاکره در نظمِ آمریکایی پذیرفته نیست رهبر شهید در آخرین سخنرانی همین مذاکره در ماجرایِ هسته‌ای رو مصداقِ بیعت با یزید دونستند!
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید رضا نریمانی درباره مذاکره: نظر آقا نیست یعنی تمام؛ وقتی خواص اینجوری عوام رو دور می‌زنند و پشت ولی را خالی می‌کنند... سکوت بود که قاضی شریح فرمان داد، به قتلِ‌شاه‌ِشهیدان حسین در میدان 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
حجاب علم بالاتر از این حجاب وجود ندارد به خاطر همین است که مردم امّی بیش از خواص می‌فهمند...
العِلْمُ هُوَ الْحِجابُ الْاکْبَر ‌‌‌‌اَلْعِلْمُ نُورٌ یَقْذِفُهُ الله ُ فی قَلْبِ مَنْ یَشاءُ
📝 | ملت ایران پاسدار همه ظرفیت‌های کشور 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: امروز برانگیختگی معجزه‌گون ملت ایران، منحصر در ده‌ها میلیون جان‌فدای با صهیونیسم و امریکای خون‌ریز نمانده و پیشاپیش صفوف به هم پیوسته امت مبعوث شده‌ی اسلامی؛ نود میلیون هموطن غیور و شریف ایرانی داخل و خارج از کشور، تمامی ظرفیت‌های هویتی، معنوی، انسانی، علمی، صنعتی و فناوری‌های پایه‌ای و نوین ـ از نانو و بیو تا و ـ را سرمایه‌ی‌ ملی خود فرض کرده و همچون مرزهای آبی، خاکی و هوایی پاسدار آن خواهند بود. 🗓 ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ ✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از روایتِ پاک
سلام علیکم می‌خواهم ببینم آیا امکان دارد پیام مرا به دست افراد مربوطه برسانی؟ «من دوستانم، خانواده‌ام، زندگی‌ام و همه آرزوهایم را از دست داده‌ام. ما در جنوب [لبنان] عزیزان بسیار زیادی را از دست داده‌ایم و دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. هیچ‌گونه سازش، عقب‌نشینی یا کوتاه آمدنی را نمی‌پذیریم. ما به دنبال خونخواهی هستیم. به دنبال خونخواهی دوستم، همسر شهید و فرزند او هستم که از صبح بر اثر حمله از میان ما رفتند. بسیار صبر کرده‌ایم، همچنان صبر می‌کنیم و همچنان پیش می‌رویم. اما تا پیش از نابودی آنان، راه‌حل دیگری برای ما باقی نمانده است. ما به وعده‌های شما اعتماد کردیم. ای کاش بتوانی این پیام را به مسئولان مربوطه برسانی تا صدای ما را بشنوند. سپاسگزارم.» برادران و خواهران دینی ما در لبنان به ولیّ خدا استغاثه می‌کنند. 🔻ای کسانی که امروز در عزای سیدالشهدا علیه‌السلام حضور می‌یابید، این روضه‌های زنده را ببینید و صدای این مردم مظلوم را به گوش دیگران برسانید. من هر روز با این روضه‌های مصوّر زندگی می‌کنم؛ با داغ‌ها، اشک‌ها و رنج‌هایی که بر این مردم گذشته است. برای صبر و طاقت ما نیز دعا کنید. 🔻 @hossein_pak69
بسم‌الله الرحمن الرحیم وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهم‌نامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان» نقض شده است. ما اعضای ستاد راهبری رثا و دعای حوزه های علمیه به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهم‌نامه هستیم. ۱. محمد میرزامحمدی ۲. سید احمد میردامادیان ۳.سید بهاءالدین ضیائی ۴. ناصر شهیدی ۵.سیدمحمد رضا نجفی نژاد ۶.سکینه رضایی نیا ۷.مهدی دهباشی ۸. حمیدرضا گودرزی ۹. خانعلی ابراهیمی ۱۰.طاهره حیدری مجد ۱۱. خدیجه فتحی ۱۲.جعفر واضحی آشتیانی ۱۳-فاطمه گنجی ۱۴. ابوالفضل هادی‌منش ۱۵. معصومه بهرامی ۱۶. سید حسین مؤمنی ۱۷. مجتبی سفیدی ۱۸. صمد نظری ستاد راهبری رثا و دعای حوزه های علمیه https://eitaa.com/Setad_RasaDoaa