eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
فکر نمی‌کنم کسی بیشتر از ایشون ایران رو دوست داشته باشه... و از اون طرف ایرانی‌ها کسی رو بیشتر از ای
شبِ عاشورای سالِ پیش گفتم: «فکر نمی‌کنم کسی بیشتر از ایشون ایران رو دوست داشته باشه... و از اون طرف ایرانی‌ها کسی رو بیشتر از ایشون دوست داشته باشند...» امروز همه جهان فکر که هیچی! با دیده‌یِ یقین دیدند! اگر قبول نمی‌کنید کافیه مطالب کانال بدرقه‌یِ آقایِ شهیدِ ایران رو بخونید: @Badraghe_agha @Badraghe_agha @Badraghe_agha
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
وقت دیدم بچه‌انقلابی‌ها این رو منتشر کردند، به قدری اعصابم خورد شد که اصلاً به عدد دقت نکردم! حتی اگر عدد درست هم باشه، شهید رییسی در طول تمام ریاست جمهوری یعنی ۳ سال، فقط ۱۸ میلیون دلار واردات در حوزه مواد غذایی داشتند! الان حداقل حرف از ۶ میلیارد دلار هست! یعنی ۳۳۰ برابر! پس این لجن رو حتی با مزخرفی که منتشر کردید هم نمی‌تونید توجیه کنید! پ.ن: الان محتوا داره واردات مواد غذایی رو توجیه می‌کنه ولی حتی اگر بهانه آوردید که گستره واردات وسیع‌تر هست اگر باز مطالب‌تون رو چشم‌بسته بپذیریم و صحت‌سنجی نکنیم و با بالاترین تقریب و حجم کل واردات دولت شهید رییسی حساب کنیم میشه ۳۰۰ میلیون دلار اونم در طول ۳ سال! و باز کاری که می‌کنید ۲۰ برابرِ کل ریاست جمهوری شهید رییسی هست! خودتون عدد رو مقایسه کنید و ببینید که به درصد هم نمی‌رسه در کل واردات ما:
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
📌تجارت خارجی ایران از ۱۳۰ میلیارد دلار گذشت رئیس گمرک: ▫️ارزش تجارت خارجی غیرنفتی ایران در سال ۱۴۰۳ با رشد ۱۱.۳۹ درصدی به ۱۳۰ میلیارد و ۲۱۹ میلیون دلار رسید. ▪️صادرات غیرنفتی با رشد ۱۵.۶۲٪ درصدی ۵۷.۸ میلیارد دلار شد و میزان واردات با رشد ۸.۲۲٪ به ۷۲.۳ میلیارد دلار رسید. ▫️مقاصد اصلی صادرات کشورهای چین، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، افغانستان و هند بودند. ▪️کالاهای عمدۀ وارداتی، طلا (۸.۰۵ میلیارد دلار)، ذرت دامی، گوشی همراه، کنجاله و دانه سویا، برنج و قطعات خودرو بودند. ▫️مهم‌ترین شرکای وارداتی نیز کشورهای امارات، چین، ترکیه، آلمان، هند، هنگ‌کنگ، روسیه بودند. 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
📌چین و عراق مقصد اصلی صادرات ایران/ امارات پیشتاز واردات ▫️در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۴، بیشترین صادرات ایران به چین (۶.۹۰۷ میلیون دلار) و عراق (۴.۵۸۹ میلیون دلار) انجام شد. ▪️در واردات، امارات با ۸.۷۳۲ میلیون دلار و چین با ۷.۶۲۰ میلیون دلار در صدر کشورهای طرف معامله قرار گرفتند. ▫️بیشترین صادرات ایران بعد از چین و عراق به امارات، ترکیه و افغانستان صورت گرفت. 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |
هدایت شده از کانال حمید کثیری
جناب صادق الحسینی هستند، ظاهراً مشاور آقای همتی! و البته مورد اعتماد دولت محترم سوای اینکه این حرف، حرفِ مفتی است! همین حرف‌هاست که معنی‌اش می‌شود تولید خطای محاسباتی. حرف‌های امثال ایشون بود که به مردم می‌گفتند آمریکایی‌ها با شما کاری ندارند و فقط سران کشور را می‌کشند! و برای این حمله زمینه‌سازی می‌کردند ... بگذریم که این یعنی به مادرانی که فرزندان‌شان با بمب‌های آمریکایی شهید شده‌اند، بگوییم نانی که می‌خورید از آرد باکیفیت و قیمت مناسب آمریکایی تهیه شده ... @hamidkasiri_ir
🔻از امام باقر(ع) پرسیده شد که در روز عاشورا چگونه به همدیگر تسلیت بگوییم؟ حضرت فرمودند: بگوئید: أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ، وَ جَعَلَنا و ایّاکُم مِنَ مَع وَلیّهِ الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ(ع) خداوند اجر ما را به سبب مصیبتی که از حسین(ع) به ما رسیده بزرگ گرداند و ما و شما را از کسانی قرار دهد که در کنار ولی دم او، امام مهدی از خاندان محمد(ع)، به او برمی‌خیزند. 📚ارشاد القلوب، ج۱، ص۴۰ یا لثارات الحسین و یا لثارات الخامنه‌ای... 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از استاد عابدینی
ما امام شهیدمان از جانفدایان حنظله تقاضا داریم: نام کسانی را که در شهادت ایشان دخالت داشته اند را اعلام کنند تا منتقمان امام شهید در سراسر عالم به تکلیف الهی خود عمل کنند و قاتلان را بسزای عمل خویش برسانند تا قدمی به خونخواهی اباعبدالله ع و در نتیجه ظهور بقیه الله نزدیکتر شویم @Abedini
. 🔸ترامپ، یزید است🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 اوباما معاویه بود و ترامپ، است. با او نمی‌شود مذاکره کرد. با این آدم، جز درگیری هیچ چیز دیگری نداریم. اصلاً تاریخ آن گفت‌وگوها تمام شده است. الآن اوباما رفته و ترامپ جای او آمده است؛ این آقا، خودِ یزید بن معاویه است. خب، حسین بن علی در برابر یزید چه‌کار کرد؟ خانواده و بچه کوچک شش‌ماهه‌اش را به صحنه آورد. او می‌خواست تاریخ را عوض کند. کار او، هم شهادت‌طلبی است (چون می‌داند شهید می‌شود)، و هم براندازی ظلم. نه براندازی ظلم فقط در آن مقطع زمانی، بلکه براندازی ظلم در تمام اعصار. (منبع) ✍️ پی نوشت: ما اگر بخواهیم علوم انسانی داشته باشیم و علوم ما هم مثل همه علم های معتبر، قدرت تحلیل و پیش بینی داشته باشد، علی القاعده باید چنین چیزی بشود! یعنی بتواند از روی آیه ها و نشانه ها، و با توجه به تمثل ها و تمثیل ها (و خیلی ابزارهای دیگر) صحنه ها را قابل رویت و فهم کند تا ما بتوانیم در مقابل آن عکس العمل درست را بگیریم! این پیش بینی که ترامپ یزید است، پیش بینی عجیبی بود! و اینکه در مقابل او، یک قیام حسینی با خانواده و کودک لازم است، از آن عجیبی تر! و این روزها عجیب تر هم شده است! در دهه محرم مدام حرف از است! نمی دانم ما داریم چه می کنیم در مقابل این وعده گندم؛ اما چیزی که واضح است است این است که او چقدر یزید و ابن زیاد را تکرار می کند! خیلی عجیب است! حسین مهدیزاده 🆔 @social_theory
وَفَدَيْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِيمٍ... إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ آجَرَکَ الله یا بَقیَّهَ الله فی مُصیبَتِ جَدِّکَ الحُسین(ع)... أحسَنَ اللهُ لَکَ العَزاء....فی مُصیبَتِ جَدِّکَ الغَریب، فی مُصیبَتِ جَدِّکَ الْعَطْشانِ.... أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ، وَ جَعَلَنا و ایّاکُم مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَع وَلیّهِ الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِمُ اَلسَّلاَمُ کار تمام شده اما از جسد بی‌سر هم دست برنمی‌دارند و همین ساعت بود که لباس‌ها رو غارت کردند! اَلسَّلامُ عَلَى الْبَدَنِ السَّليبِ سلام بر آن بدنى كه لباس‌هايش به تاراج رفته 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir