ممنونم ازتون که تا اینجا همراه خونواده آدرنالین بودین ؛
مچکرم از : نیکا.حدیث.الکا.مهوا.هانیه.مهرسا.حسنا.مهرنوش.ثنا.خسوف.سارا.کوثر.فریماه.آتنا.مهتا.
و تک تک ممبرای با معرفت اینجا 😭 .
راستش دیگه امیدی به ادامه دادن اینجا ندارم ، تعداد زیادی از ادیتای خوبم پاک شده و چنلمون خیلی گزارش شده ، در ضمن کسایی که از اینجا اصکی رفتنو هیچ وقت نمیبخشم .
مرسی ازتون که با جون و دل واسه شادی دل من وقت گذاشتید .
پایان آدرنالین ادیت ❤️🩹 .
یه وقتی اگه دلتون خواست از منه مسکین خبری داشته باشین اینجا هست : @injuylife 🥲💗 .
غزل تا همیشه دوستون داره ❤️🩹 .