eitaa logo
کانال فرق و ادیان
2.6هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
619 ویدیو
145 فایل
👇جهت عضویت کلیک کنید. لینک مستقیم عضویت در کانال: https://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e - انتشار مطالب، خبر و آثار در کانال - ارتباط با ادمین - تبلیغات 🔰 @Adminkhatam🔰⁦
مشاهده در ایتا
دانلود
﷽؛ وقتی‌شغال‌ها می خواهند کربلا و بین الحرمین رو ناامن کنند و با هوشیاری خود مردم و نیروهای بسیج نقشه شان نقش برآب میشه الحمدلله.. ‌ بنابه اطّلاعات واصله از عراق سه شنبه، اداره امنیت کربلاء اعلام کرد موکب "الامام الربانی" از وابستگان به گروهک های منحرف موسوم به المرسومی، صرخی و یمانی با هدف اخلال در روند برگزاری زیارت اربعین به گروهی از زائران حمله ور شدند. این گروه با سردادن شعارهایی علیه مرجعیت شیعه عراق به ایست بازرسی اصلی حرم نیز حمله کردند و با مأموران ایست بازرسی درگیر شدند. به گفته نهادهای امنیتی مسوؤل محافظت از حرمین شریفین، این افراد که تعدادشان در حدود 700 الی 1000 نفر بود پس از مقابله نیروهای امنیتی با آنان، متفرق شدند. بنابه اظهار نظر شاهدان عینی گروه هایی از مردم و مواکب شهر کربلا برای مقابله با این آشوبگران در حال حرکت به سمت خیابان باب القبله حرم امام حسین علیه السلام هستند. برخی منابع در روزهای قبل نسبت به تحرکات مشکوک گروهک های وابسته به سازمان های اطلاعاتی عربی از جمله سعودی و امارات و سفارتخانه های غربی برای آشوب در زیارت اربعین و ایجاد هرج و مرج در این کشور هشدار داده بودند. https://b2n.ir/530067 🔰 @Adyanuniv🔰
🔎معرفی شخصیت| پروفسور رجینا آستین 🔹 پرفسور آستین به‌عنوان یک طرفدار بی‌محابای تفکیک نژادی، ، طبقه اجتماعی و جنسی را محور دوره‌های  خود قرار می‌دهد، که در آن با دیدی محدود به سیاست‌های هویتی، مسائل حقوقی را بررسی می‌کند. 🔸 نمود رویکرد در سمینار مشهور او (جرائم پیشرفته: جرائم عمدی و برخوردهای نژادی، جنسی و طبقه اجتماعی) است. 🔹پروفسور آستین تفاوت بین اعمال قانونی و غیرقانونی را به‌عنوان یکی از محدودیت‌های تحمیل‌شده از جامعه ظالم سفیدپوستان در نظر می‌گیرد و جامعه سیاه‌پوستان را به نپذیرفتن این تفاوت تشویق می‌کند.  🔸 یکی از ویژگی‌های برجسته دوره‌های پروفسور آستین عدم پذیرش هرگونه تحریف حقایق علمی، به نفع برنامه‌های شدیداً است. 📌برای آشنایی بیشتر اینجا کلیک کنید:👇 🌐 khbn.ir/fde1c 🔰 @adyanuniv 🔰
📋گزارش| ورزشکاران ایرانی ضد صهیونیست؛ بخش اول 🔶ما با نمایندگان رژیم مسابقه نمی‌دهیم؛ این قهرمانی است؛ اینکه قهرمان ما و پهلوان ما حاضر نشود برود با این کشتی بگیرد یا مسابقه بدهد یا هر مسابقه‌ی دیگری، این « » است. 🔷 کریمی نخستین‌بار در سال ۱۳۹۲، در مرحله نیمه‌نهایی کشتی با حریفی از رژیم‌اشغالگر قدس برخورد کرد و حاضر نشد با او به رقابت بپردازد. 🔶 غلامی بعدصرف نظرکردن از رویارویی با رقیب اسرائیلی گفت: «هدف بزرگی برای این کارم داشتم که برایم مهم‌تر از هر عنوانی بود. هدفم این بود که از مردم مظلوم حمایت کنم.» 🔷 محمد رهبری بعد عدم رویارویی با رقبای اسرائیلی گفت: «طبق فرموده امام خمینی(ره)، اسرائیل را به نمی‌شناسم و اسلام و مردم فلسطین برای من از مدال بیش‌تر اهمیت دارند.» 📌ادامه را از اینجا بخوانید:👇 🌐 khbn.ir/XpMK 🔰 @adyanuniv 🔰
📚 | صنعت هولوکاست ✍️ فینکلشتاین معتقد است که یک ایدئولوژی منسجم بوده و به یک سلاح ایدئولوژیک تبدیل شده است تا به وسیله آن یکی از قدرت‌های نظامی که تاریخچه‌ای متناقض با دارد، خود را دولتی مظلوم جلوه دهد. ✍️ من در کتاب گزارش می‌دهم که چگونه سازمان‌ها و موسسه‌های یهودی و اشخاص یهودی در آمریکا، از هولوکاست به منظور دفاع از اسرائیل استفاده کرده‌اند. ✍️ از مانور بر روی هولوکاست بیان می‌کند که تا سال ۱۹۸۰م. در زندگی مردم آمریکا، جنگ علیه یهودیان و کشتار آن‌ها اهمیتی بیشتر از جنگ داخلی در آمریکا پیدا کرده ‌بود. ✍️ او معتقد است گروه‌های امدادی در سال ۱۹۵۴ شمار افراد بازمانده را از صدهزار نفر به یک‌میلیون نفر افزایش داده‌اند. 📌معرفی بیشتر این در لینک زیر:👇 🌐 khbn.ir/Q5Jlpgf 🔰 @adyanuniv 🔰
🔆 روشنگری هایی درباره نشانه های ظهور🔅 ♻️ این فصل دارای پنج مبحث است 💠 اول :👇 🔰 نشانه های ظهور را می توان به همان دو دسته مشهور، تقسیم بندی کرد:👇 ✳️ دسته اول : علامات حتمی ✳️ دسته دوم : علامات غیر حتمی؛ یا علامات موقوفه؛ همچنانکه در برخی روایات بدین نام آمده است ⭕️ تفاوت میان دسته اول با دوم، اینچنین است که: 1️⃣ اولاً نشانه های حتمی در واقع، نشانه هایی هستند که رخ دادنشان، ضروری هستند و از خلال روی دادن این نشانه ها می توان از فرارسیدن روز ظهور امام زمان آگاه شد. 2️⃣ اما نشانه های غیر حتمی، در واقع نشانه هایی هستند که تحقق و عدم تحققشان در ترازوی احتمالات است ؛ به طور مساوی احتمال دارد این علامت، رخ دهد و احتمال دارد بداء حاصل شده و رخدادش، به کلی دگرگون شود. ♻️ به عبارت دیگر: تفاوت میان این دو نشانه، تفاوت میانِ وجوب و امکان است؛ بدین صورت که نشانه های دسته اول واجب الوقوع هستند و ثبوت محمول نسبت به موضوعش ، الزامی و ضروری است؛ اما نشانه های دسته دوم، ممکن الوقوع بوده و محمول می تواند از موضوعش، سلب شده و می تواند بدون ضرورت، روی دهد. ⚜️ پس علائم غير حتمی نسبتِ ایجاب یا سلب در وقوع، متساوی بوده و احتمال وقوع، یا عدم وقوعش، مساوی است. 🔆 این تقسیم بندی طبق روایات شریفه صورت گرفته و در قالب علامات حتمی و علامات غیر حتمی ، عنوان شده است :👇 〽️ این تقسیم بندی از طرفی حصر عقلی هم دارد؛ به گونه ای که علامات به خودی خود یا واجب الوقوع بوده اند و یا ممکن الوقوع؛ و حالت سومی ندارد که بخواهیم دسته سومی فرض بگیریم مثلا علامتی ممتنع الوقوع باشد و ضرورت بر عدم وقوعش باشد، در حالیکه وقوعش هم جزو علامات بر شمرده شده باشد! 💡 لذا با توجه به این نکات، آن نشانه ای که وقوعش ضروری است، با عنوان علامات حتمی یاد شده، و بر آن نشانه ای که ممکن است رخ دهد، علامات غیر حتمی اطلاق می شود. 📚بخشی از کتاب المهدوية الخاتمه 🔰 @adyanuniv 🔰
کانال فرق و ادیان
🔆 روشنگری هایی درباره نشانه های ظهور🔅 ♻️ این فصل دارای پنج مبحث است 💠 #مبحث اول :👇 🔰 نشانه های ظ
💠 دوم : 👇 علامات حتمی 🖊 مشهور است که نشانه های حتمی، تنها پنج علامت است🔰 1️⃣ خروج سفیانی از شام 2️⃣ خروج یمانی از یمن 3️⃣ ندای آسمانی (صیحه) 4️⃣قتل نفس زکیه 5️⃣ فرو نشستن زمین منطقه بیداء 🔗 روایات معتبری بدین امر دلالت می کند؛ از جمله: 🔆 قبْلَ قِیَامِ الْقَائِمِ خَمْسُ عَلاَمَات مَحْتُومات: الیمَانِی، وَالسُّفیانِی، وَ الصیحَةُ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّکِیَّةِ وَ الْخَسْفُ بِالْبَیدَاءِ. 📚شیخ صدوق، کمال الدین، ج ۲، ص ۶۵۰، ب ۵۷، ح ۷. 🔆 روایت صحیحه عمر بن حنظله که: از امام صادق شنیدم که فرمود: پيش از قيام حضرت قائم عليه السلام، پنج نشانه رخ خواهد داد: صيحۀ آسمانى، خروج سفيانى، فرو رفتگی در سرزمین بیداء و كشته شدن نفس زكيه و خروج يمانى. ⚜️ امام باقر و امام صادق (علیهم السلام) 🔆 أحْمَدُ بْنُ إِدْرِيسَ عَنْ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ قُتَيْبَةَ عَنِ اَلْفَضْلِ بْنِ شَاذَانَ عَنِ اَلْحَسَنِ بْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ أَبِي حَمْزَةَ اَلثُّمَالِيِّ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ إِنَّ أَبَا جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ كَانَ يَقُولُ خُرُوجُ اَلسُّفْيَانِيِّ مِنَ اَلْمَحْتُومِ وَ اَلنِّدَاءُ مِنَ اَلْمَحْتُومِ وَ طُلُوعُ اَلشَّمْسِ مِنَ اَلْمَغْرِبِ مِنَ اَلْمَحْتُومِ وَ أَشْيَاءُ كَانَ يَقُولُهَا مِنَ اَلْمَحْتُومِ 📚الغيبة (للطوسی) ج ۱، ص ۴۳۵ - عنوان باب : [7 - فصل ذكر بعض الشبهات حول الإمام المهدي عليه السّلام] > ذكر طرف من العلامات الكائنة قبل خروجه عليه السّلام 📚بخشی از کتاب المهدوية الخاتمه 🔰 @adyanuniv 🔰