🔥🎥تذکر جدی نماینده مردم شریف دامغان در مجلس شورای اسلامی:
جناب آقای قالیباف عملکرد شما در مدیریت طرح قانونمند کردن #فضای_مجازی مورد سوال است! تا دیر نشده جلوی این فاجعه را بگیرید!
مردم می گویند مجلس انقلابی جاخالی داد تا هزینه های اجتماعی آن را نپردازد و به دلیل تعارض منافع از میدان گریخت.
در بحث قانونمندی فضای مجازی در مجلس تا نزدیک خیمه معاویه رسیده بودیم که عمروعاص های خارجی و اشعث های داخلی با زیرکی آن را از دستور خارج کردند و توپ به زمین بی صاحب شورای عالی فضای مجازی انداخته شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥این خانومه که اینجوری داره جیغ و داد میکنه نماینده اصلاحطلب بروجرده که میخواد مانع بشه برادر کلاهبردارش رو ببرن زندان
رسم و روش همه اصلاح طلبان از اول همین بوده، شلوغ بازی و جوسازی اونم نه برای مردم، بلکه صرفاً برای منافع خودشون
🔗جزئیات این خبر در لینک⬇️
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1401/01/30/2698203/
افسران
توهین فائزه هاشمی به پیامبر اکرم! حضرت محمد پولهای حضرت خدیجه رو حروم کرده! کسی نیست دهن این لجار
⭕️بهائیت سراسر فساد است و نزدیک شدن به آن فاسد میکند فکر را، عمل را و گفتار را #فائزه_هاشمی
سپس سرانجامِ کسانی که اعمال بد مرتکب شدند به جایی رسید که آیات خدا را تکذیب کردند و آن را به مسخره گرفتند/ ۱۰ روم
🔘موشک جدید فلسطینی ها چیست؟
علت اینکه صهیونیست ها از حمله هوایی به فلسطین منصرف شدند رونمایی فلسطینی ها از موشک دوشپرتاب استرلا (Strela) بود. کا۳۲ «استرلا ۲» (9К32 “Cтрела-2”) که با نام ناتو سام ۷ (SA-7 Grail) نیز شناخته می شود، یک سیستم موشکی زمین به هوای ارتفاع کم، دوش پرتاب و قابل حمل توسط نفر است که دارای کلاهک با قابلیت انفجار بالا و سیستم هدایتی غیر فعال مادون قرمز است. این سیستم بطور کلی قابل مقایسه با سیستم FIM-43 ارتش ایالات متحده آمریکاست.
✅این موشک دوش پرتاب باعث عقب نشینی صهیونیست ها شد و طبق ادعای جنبش حماس ۱۵۰ واسطه را برای قانع کردن فلسطینی ها مبنی بر عدم پاسخگویی بکار گرفته اند.
❌مردان مجرد انگلیسی در ازای رابطه جنسی به زنان تنها و یا حتی با بچه اوکراینی (بدون شوهر) پیشنهاد تخت برای خواب در خانه شان میدهند.
سازمان ملل از دولت انگلستان خواسته جلوی استعمار جنسی زنان پناهجوی اوکراینی در این کشور را بگیرد.
#خارج_بدون_روتوش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دعوت بوکسور مشهور استرالیایی از مردم جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین!
💢 «بیلی دیب» بوکسور استرالیایی:
🔺 "74 سال رنج، کافیست؛ چه زمانی در برابر ظلمی که در فلسطین است، میایستیم؟ بسیار خب دوستان... اگر تریبونی در فضای مجازی در اختیار دارید، برخیزید و از آزادی فلسطین حمایت کنید
⁉️ تکفیری ها یا روباه پیر؟
❌ دقیقاً ۷ روز قبل از جنایت شنیع شهادت دانش آموزان افغان، «آنتونی کردزمن» تحلیلگر ارشد آمریکایی به «ایندیپندنت» گفت که سازمان اطلاعات مخفی انگلیس (MI۶) حدود ۲۵۰ میلیون دلار کمک مالی و تسلیحاتی در اختیار مارشال «عبدالرشید دوستم» رهبر حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان قرار داده است تا از این طریق ناامنیها در این کشور کلید زده شود.
✅ حتی اگر دلقکی از داعش یا ... هم مسئولیت عملیات ددمنشانه شهادت دانش آموزان افغان را برعهده بگیرد نباید انگشت اتهام را از عامل اصلی یعنی روباه پیر و شیطان بزرگ برداشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥مادری افغانستانی که عَلم حضرت ابالفضل (ع) را در غم از دست دادن فرزندانش می فشارد و تکان می دهد...
همسر او در انفجار دهمزنگ شهید شد، در حمله به مرکز آموزشی موعود دخترش را از دست داد و دیروز انفجار در مدرسه «عبدالرحیم شهید» پسر دانش آموزش را از او گرفت و این مختصری از زندگینامه این مادر است.
#افغانستان
🔺نخست وزیر جدید پاکستان از رئیسی برای سفر به پاکستان دعوت کرد...
➕این دعوت بیشتر برای تاثیرگذاری بر مخالفان داخلی، کاهش فشار آنها، مهار روحیهی استکبارستیزی ایجاد شده در پاکستان و کنترل هواداران عمران خان بنظر می رسد تا گسترش روابط با کشورمان!
#زرنگ_بازی
#مهدی_قاسم_زاده
☑️دستاوردهای جدید مرکز شهید زرهرن نیروی زمینی شامل خودرو فوق سنگین تانکبر کیان ۶۰۰ پلاس، خودروهای بهینهسازی شده فوقسنگین ۱۰۰ تن و ۶۰ تن و آمبولانس زرهی با قابلیت حمل شش مصدوم با حضور امیر سرلشکرسید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.
#ارتش_قوی
#ایران_قوی
🔻کمی سواد رسانه و کمی انصاف و عقلانیت:
●خیلی بده که منتسبین به مسئولین دچار لغزش، جرم، خلاف و یامسائل بحث برانگیز بشن. چون باعث سوءاستفاده دشمنان خارجی و مریضهای داخلی میشه
●بهتر اینه که یه مسئولی مثل #قالیباف حواسش به نزدیکانش باشه و اعلام موضع بکنه نسبت به خلاف اطرافیان...
●اگر سفر به ترکیه با پول بیت المال بوده به شدت محکومه.
●اگرشک داریم بوده یا نه (جرمی اثبات نشده) حق آبروبری نداریم.(طبق صحبت صریح رهبری)
●گناه دختر، پسر، عروس، دومادوهمسر کسی رو پای اون شخص ننویسیم(طبق فرمایشات رهبر و اصول بدیهی انصاف)
●سفر به ترکیه از سفر به کربلا ارزون تره!
●سفر رفتن به ترکیه با پول شخصی جرم نیست.
●صرف احتمال خرید #سیسمونی نبایستی تبدیل به یقین شود که همان خرید هم جرم نیست وقتی با پول شخصی است.
●اعلام برائت پسر قالیباف هم از نظر اخلاقی پسندیده بود.
✍️علی زکریایی
🔴صاعقه عقوبت بخاطر ترک فرمان امام جامعه...
✍🏻به قلم؛ مهدی جمشیدی
⏪دوستانه با آقای قالیباف:بهای «منفعت»، بهای «حقیقت»
1⃣نباید در «کمین» ضعفهای دیگران نشست و نقصهایشان را «شکار» کرد. نباید «پردهدری» کرد و از کاه، کوه ساخت. نباید به دروغها و فریبکاریها دامن زد و از تخریب، «لذّت» برد. امّا نباید تیغِ «نهیازمنکر» نسبت به کارگزاران را نیز کُند کرد و «نگفت» و «توجیه کرد» و «نادیده انگاشت»
2⃣اهل معنا اینگونه بودهاند که رویدادها را «تعلیلِ معنوی» میکردهاند؛ یعنی برای حوادثِ ناخوشایند، در پیِ «عللِ معنوی» میرفتهاند و تأمّل میکردهاند که آنچه رخ داده، بازتاب کدام کردۀ ناصوابشان است و چه کردهاند که چنین دیدهاند. نقل است عارفی از کوچهای میگذشت که درازگوشی، بیجهت به وی لگدی نواخت. او نیز همانجا در کنار کوچه نشست و در خویش فرورفت که چه کردهام که اکنون باید «چوبِ توبیخِ الهی» در قالب این لگد به من نواخته شود؟ پس در «معادلات معنویِ این عالَم»، حتّی لگد یک درازگوش نیز «بیحساب» و «بیمعنا» و «اتّفاقی» نیست: این جهان، کوه است و فعلِ ما ندا
3⃣چندی پیش، تصوّر قالیباف این بود که چنانچه از «اِعمال مدیریّت بر فضای مجازی» دفاع کند، «اعتبارِ اجتماعی»اش مخدوش میشود و پارهای از مردم - که اسیر روایتسازیِ دروغینِ جریانِ غیرانقلابی شدهاند - منتقد و مخالف وی خواهند شد و ازاینرو، «منزلت سیاسی»اش فروکاهیده خواهد شد. تصوّر وی، درست بود؛ در «منطقِ محاسبۀ سیاسیکارانه و عملگرایانه»، نباید موضعی را برگرفت که سرمایۀ اجتماعی به خطر افکند و اعتبار و مکانتِ فرد، گزند ببیند. امّا در «منطق محاسبۀ معنوی و اخلاقی»، باید «حقیقت» را بر «منفعت» ترجیح داد و «رضای مردم» را بر «رضای خدا»، حاکم نکرد و بهجای «منافع شخصی»، «مصالحِ جمعی» را برگرفت. چنین بود که رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش، در لفافه از «تعارض منافع» سخن گفت و به مجلسیان هشدار داد که در این «موقعیّت» قرار گرفتهاند و باید برای حقّ و صلاح، از «آبرو و اعتبارِ اجتماعیِ» خویش درگذرند. امّا جریان غالب در مجلس - یا همان شبهاصولگرایان محافظهکار و قدرتگُزین – در این «ابتلای معنوی» و «امتحان اخلاقی»، شکست خوردند و برای «فرار از موقعیّتِ تعارضِ منافع»، حربۀ ارجاعِ طرح به شواری عالی فضای مجازی را تدارک دیدند. قالیباف نیز که گویا از تعارض درونیاش رنج میبُرد، یعنی نه میتوانست «صدای حسینبنعلی» را بشنود و به کربلا نرود و نه میتوانست از «دنیای اعتباریِ خویش» درگذرد، از مسیر قافلۀ حسین فاصله گرفت؛ غافل از اینکه از صدای شنیدهشده گریخته و باید در انتظارِ «عقوبتِ ترکِ فعل» باشد.
4⃣قالیباف از «موضع حقّ» گریخت و جانب «خویش» را گرفت. گمان کرد که به واسطۀ دفاع از مدیریّتِ فضای مجازی، «هزینۀ اجتماعی» برای خویش میسازد؛ حالآنکه آنچه در حاشیۀ «یک اتّفاق کوچک» رخ داد، داشتهها و اندوختههایش را بر باد داد و «منزلت اجتماعی»اش را سوزاند. او به عاملِ حسن روحانی، نامهنگاری کرد و طرح مدیریّت فضای مجازی را ناکام نهاد. جفای بزرگ، روا داشت، امّا ناگاه، صاعقۀ عقوبت بر سر او فرود آمد و با همان دستبهگریبان شد که از آن میگریخت. حال باید با خودش اندیشه کند که آبرو دادن برای «مدیریّت فضای مجازی» – که خواستۀ ولیّ حکیم بود – درخور بود، یا هزینهشدن برای «چمدانهای کالاهای ترکیهای»؟! بهای وجودیِ او، کدام یک بود؟! آری، کسیکه فدای «حقّ» نشود، گداختۀ «باطل» خواهد شد. بد کرد و بد دید. این است سرنوشت بازیِ سیاسیکارانه با «مصالحِ عالیِ انقلاب و جامعه». و مگر پیش از او، سرنوشت حسن روحانی و علی لاریجانی را ندیدیم که چگونه به خاکِ سوختۀ ناکامی نشستند و حیات سیاسیشان پایان یافت؟! و پیش از آنها نیز کسان دیگر
5⃣دریغ که قالیباف در طول سالهای گذشته، اغلب، اسیر توصیههای خاماندیشانه و عملگرایانۀ اطرافیان و مشاورانش بوده و هر اندازه نیز که طعم شکست را چشیده، باز به خویش نیامده و از این بیراهه، بازنگشته است. آنان، او را در این دام اندختند. کاش مشاورانِ دامساز و ندانمکارش را مرخص کند و با خدای خویش، به خلوت بپردازد که آیا این رویّه و منطق، کارساز بوده و محبّتِ وی را در دل و جان مردم افکنده است؟! آیا حاجقاسم نیز که با اتهامِ «ترجیحِ سوریه و عراق و لبنان و ... بر ایران» و «برداشتن از سفرۀ معیشت مردم به نفع فتوحات منطقهای خویش» مواجه بود و طعنهها و ملامتها شنید، چنین مسیری در پیش گرفت، یا به واسطۀ «استقامت بر حقّ» و «صبر در برابر ابتلائات»، حتّی در همین دنیا نیز اعتبار و منزلت و قداست یافت؟