eitaa logo
اَلعَبْد ؛
621 دنبال‌کننده
449 عکس
222 ویدیو
27 فایل
بِسمِ اللهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم؛ . عالم محضر خداست ؛ در محضر خدا ، گناه نکنیم... اَعوذُ بِکَ مِن هَویٰ نفسی... . _ کپی ِاشعارم و نوشته هام ؟ + نه ؛ فرهنگ حسنهٔ فوروارد . . _ کپی ِبقیهٔ مطالب کانال و عکسها ؟ + حلاله ؛ با ذکر یک صلوات بر محمد و آل محمد .
مشاهده در ایتا
دانلود
اَلعَبْد ؛
. در ملکوت اعلیٰ ؛ میهمان ِخود خدا شدی دورت بگردم... تو شهیدی! شهید ؛ نظر می کند به وجه الله! بگو
اول راحتی توست و اول کار های سخت ما ... سید ما ؛ مولای ما دعا کن برای ما :))
37.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. خدا خودش شاهده که عین ۱۵ دقیقه رو بلند بلند گریه کردم ... آه از درد دلتنگی تو ؛ که رگ های قلب مرا پاره پاره کرد بالا بلندِ شهید ... _ اَلعَبْد ؛ .
اَلعَبْد ؛
. خدا خودش شاهده که عین ۱۵ دقیقه رو بلند بلند گریه کردم ... آه از درد دلتنگی تو ؛ که رگ های قلب مرا
شما داری می بینی که عاشقت دور از تو چجوری برات گریه می کنه حضرت آقا... شما شهیدی و همه چی رو می بینی آقا .. من دلم برات تنگ شده ؛ دلم برات آتش گرفته... کجایی عزیزدلم ؟! کجایی که حتی بعد از سه ماه ، هنوز نتونستیم صدای پسرت رو بشنویم یه کم دلمون آروم بگیره... کجایی که فکر میکنم دیگه نشه مثل دیدار های قدیم بیت ؛ پسرت رو ببینیم و حظّ ببریم... آقا کجایی که علی الدنیا بعدک العفا...
بعد از تو خاک بر سر دنیا .
اللهم انا نشکوا الیک ؛ فقد نبیّنا .. غیبة ولیّنا کثرة عدوّنا و قِلَّة عددنا ؛ پروردگارا ؛ ما به درگاه تو شکایت داریم از نبود پیامبرمان و از غیبت ولی مان و از زیادی ِدشمنان مان و از کمی ِتعداد مان...
و چشم های تو گواه است که در چه شرایطی ؛ با چه زخم هایی هنوز پای علم ایستاده ایم .
دهه هشتادی که باخت نمیده !
اَلعَبْد ؛
. خدا خودش شاهده که عین ۱۵ دقیقه رو بلند بلند گریه کردم ... آه از درد دلتنگی تو ؛ که رگ های قلب مرا
اینو حتماً ببینید ؛ بسیار تماشایی ست . گلچینی از قاب های دیدنی ِرهبر شهید از سال ۴۸ تا سال ۴۰۴ . . .
29.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. کیا تاحالا کربلا نرفتن ؟!.. 💔:)) _ اَلعَبْد ؛ .
اَلعَبْد ؛
. کیا تاحالا کربلا نرفتن ؟!.. 💔:)) _ اَلعَبْد ؛ .
یه خیابون بهشتی ؛ اسمش بین الحرمینه.. هرکجاش قدم بزاری ؛ جا قدم های حسینه ..
اَلعَبْد ؛
. کیا تاحالا کربلا نرفتن ؟!.. 💔:)) _ اَلعَبْد ؛ .
یعنی عاشق این جهاد تبیین کردنای حاج مهدی ام وسط روضه 💔:)) مداح تراز ؛
اَلعَبْد ؛
. حال ِخوب ِمستی ِذکر مولا ؛🤍🌿 . _ اَلعَبْد ؛ .
فرقی هم نداره وسط روضه باشه یا وسط مولودی ؛ حاج مهدی همیشه وظیفهٔ خودش و انجام میده . آقا تو دیدار سال ۹۷ به مداحا فرمود جهاد تبیین اگه برای بقیهٔ اقشار جامعه واجب باشه ، بر شما واجب تر از همه ست . و حاج مهدی از اون موقع تا حالا ، حرف آقا رو گذاشته رو چشماش ✨:))